חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בוחרים מתנה למפקד – בלי פדיחות

 

שברתם דיסטנס, והגיע הזמן לקנות ביחד מתנה למפקד. כל כך הרבה חיילים משתחררים ברגשות מעורבים מהצבא. מצד אחד רוצים כבר לסיים, אולי חושבים כבר על הטיול הגדול, אולי על חזרה ללימודים, ומה שבטוח – כולם מפנטזים על החופש מהצבא, אבל האמת היא שחלקנו הגדול גם חושש לעזוב, ויודע שיהיה הרבה געגוע ליחידה, לחברים, ובטח למפקד

 

שברתם דיסטנס, והגיע הזמן לקנות ביחד מתנה למפקד. כל כך הרבה חיילים משתחררים ברגשות מעורבים מהצבא. מצד אחד רוצים כבר לסיים, אולי חושבים כבר על הטיול הגדול, אולי על חזרה ללימודים, ומה שבטוח – כולם מפנטזים על החופש מהצבא, אבל האמת היא שחלקנו הגדול גם חושש לעזוב, ויודע שיהיה הרבה געגוע ליחידה, לחברים, ובטח למפקד.

לבחור את המתנה הנכונה למפקד שלכם זה משימה כמעט צבאית. צריך לבחור את הדבר הנכון ביותר, משהו שמצד אחד ישקף הערכה ומצד שני לא יהיה יותר מדי, והבחירה עלולה לבלבל. יש כל מיני קווים מנחים שיכולים לעזור לכם לבחור את המתנה האידיאלית למפקד שלכם, לא משנה באיזה חיל שירתם ובאיזו יחידה.

איך לבחור מתנה למפקד

הנה כמה נקודות מפתח שיעזרו לכם לבחור את המתנה המתאימה למפקד שלכם, ועם קצת מחשבה תוכלו בוודאי למצוא דבר מה שתרגישו בנוח לקנות ולתת:

  1. סוג המתנה – סוג המתנה צריך להתאים לאופי של המפקד שלכם, או במילים אחרות, לאופי שלו כבן אדם או כמפקד. אחד מהשניים, ולעיתים שניהם גם יחד, יכולים להיות כל כך ברורים עד כי המתנה היא מובן מאליו. מפקדים הם אנשים פרקטיים, לכן כדאי לבחור במתנה שבאמת תשרת אותו.
  2. התאמה לקטע שכולם יודעים – אם יש משהו נעים ונחמד שכולם יודעים על המפקד וזה מובן מאליו, הרי שמתנה יכולה לשקף את החברות דרך ההכרה המשותפת בדבר הזה. למשל מפקד שהיה נצפה תמיד מנשנש משהו מתוק יוכל ליהנות ממארז של שוקולד איכותי. מפקד שתמיד היה עונד שעון יפה יכול ליהנות משעון יוקרתי לגבר, וכיו"ב.
  3. תקציב – מובן מאליו גם לכם וגם למפקד שלכם שהצבא לא שילם לכם יותר מדי כסף. מובן מאליו שלא תוכלו לרכוש מתנה יקרה מדי, ואם תרכשו כולם יחד כיחידה אולי תוכלו לתת לו משהו רציני ויקר. אבל בכל זאת, שיכרו כי מתנה מאוד יקרה שניתנת על ידי חיילים עלולה אף לעורר מבוכה אצל המפקד שיודע שהתקציב דוחק ובכל זאת הגדלתם ראש. זהירות לא לתת מתנה מוגזמת.

כמה רעיונות למתנות

אתם בטוח מכירים את המפקד שלכם, ואולי אתם מכירים אותו ממש באופן אישי, אבל לפני הכול מדובר בגבר, כך שהרבה מאוד מתנות קלאסיות יכולות להתאים לו. ארנק לגבר למשל זו מתנה מעולה, יעילה, שימושית ולא יקרה מדי, ומנגד יוקרתית דיו בכדי להיחשב למתנה טובה למפקד.

עוד מתנה למפקד יכולה להיות שעון יוקרתי למשל, שימושי מאוד, יוקרתי ונחשב כמתנה ברמה גבוהה. אם המפקד שלכם נוהג לעשן, הרי שמצית איכותי, ואפילו עם הקדשה, יכול להוות מתנה מעולה, וגם השילוב של כל אלו כחבילה של מתנות, כלומר מצית, שעון וארנק לגבר, אפילו כסט תואם ואלגנטי יכולים להוות מתנה למפקד.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים