חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחפש לפרק חברה שברשותך? כל מה שצריך לדעת לפני!

 

הקורונה הביאה לא מעט בעלי עסקים למצב שבו הם מתקשים להשאיר את הראש מעל למים. במקרה כזה גובר הרצון לפרק את החברה על מנת להתחיל בדרך חדשה. אומנם לא מדובר על הבחירה הראשונה, אך עבור לא מעט בעלי עסקים זוהי האפשרות היחידה

 

הקורונה הביאה לא מעט בעלי עסקים למצב שבו הם מתקשים להשאיר את הראש מעל למים. במקרה כזה גובר הרצון לפרק את החברה על מנת להתחיל בדרך חדשה. אומנם לא מדובר על הבחירה הראשונה, אך עבור לא מעט בעלי עסקים זוהי האפשרות היחידה. רגע לפני שאתה מפרק את החברה שבבעלותך, מוטב כי תגיע מוכן לתהליך. הרי מדובר על צעד משמעותי מאוד, כזה המביא איתו השלכות רבות. רק אם תגיעו מוכנים, תוכלו לצלוח את ההליך בידיעה כי עשיתם את הבחירה הנכונה. אין סיבה שתפרקו את החברה, ותרגישו כי ההחלטה הייתה לא אידיאלית. יש לכם את כל הסיבות להיות מרוצים, ולצאת לדרך החדשה ברגל ימין.

מהו הליך פירוק חברה?

אף בעל חברה לא יכול לקום בבוקר ולהחליט לפרק את החברה. לרוב החברות יש התחייבות עבור לקוחות וספקים, ולכן חובה לבחון את הנושא לעומק. על מנת שחברה תוכל להתפרק, יהיה עליה להראות כי היא לא פוגעת בספקים או בלקוחות. לאחר מכן יהיה אפשר להפסיק את הפעילות של החברה על כל המשתמע מכך. החברה תפסיק לעבוד, והבעלים שלה יכולים להתחיל בדרך חדשה. כל זאת בתנאי שאין להם התחייבות שהם צריכים לעמוד בהן.

מדוע מפרקים חברה?

קיימות שתי סיבות מרכזיות שיכולות להביא חברה למצב של פירוק. עורך דין פירוק חברות יכול להסביר לכם לעומק על המצבים השונים ועל התרחישים האפשריים. האפשרות הראשונה היא פירוק מרצון, כאשר בעלי החברה מגיעים להחלטה לפרק אותה. האפשרות השנייה היא פירוק על ידי נושה, כאשר החברה לא עומדת בהתחייבות שלה. כמובן שכל פרוצדורה היא מעט שונה, וכל התייחסות לכל אפשרות היא אחרת. לפיכך יש קושי מסוים לבצע את הפירוק של החברה באופן עצמאי.

למה לפנות אל עורך דין פירוק חברות?

לא סתם ישנם עורכי דין אשר מתמחים בנושא של פירוק חברות. מדובר על נושא מאוד מסובך, כזה המחייב עבודה של איש מקצוע מיומן. אם תנסו לפרק את החברה בעצמכם, לא בטוח שתמצאו את עצמכם במקום הנכון. עורך דין המגיע עם רזומה וניסיון, ידע מה צריך לעשות כדי לפרק את החברה. הוא ידריך אתכם איך תוכלו לפרק את החברה, ובו בזמן לפתוח במהירות דף חדש.

תוך כמה זמן מפרקים חברה?

אין זמן ספציפי שבו נהוג לפרק את החברה מכל התחייבויותיה. ככל שלחברה יהיו יותר התחייבויות, כך התהליך עשוי לקחת יותר זמן. עורך דין פירוק חברות יסייע לכם להגיע מוכנים לפרוצדורה, וכך התהליך כולו עשוי להסתיים בצורה מהירה יותר. אם תנסו לפרק את החברה בעצמכם, התהליך כולו עשוי לקחת זמן. מוטב כי תעבדו עם אנשי מקצוע מיומנים אשר חיים את העולם הזה בכל יום מחדש.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים