חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פסי האטה - לשחרר את הרגל מהגז!

 

אנחנו חיים בעולם בו סטרס משחק תפקיד חשוב. לעיתים גם בנהיגה ניתן להרגיש את הסטרס בו אנו נמצאים. תאונות דרכים רבות קורות בגלל נהיגה לא זהירה. מהירות וחוסר שמירה על מרחק והיסח דעת. אז מה ניתן לעשות כדי להפחית את המהירות ושאנשים ייסעו יותר לאט? וכמובן למנוע תאונות דרכים? 

 

אנחנו חיים בעולם בו סטרס משחק תפקיד חשוב. לעיתים גם בנהיגה ניתן להרגיש את הסטרס בו אנו נמצאים. תאונות דרכים רבות קורות בגלל נהיגה לא זהירה. מהירות וחוסר שמירה על מרחק והיסח דעת. אז מה ניתן לעשות כדי להפחית את המהירות ושאנשים ייסעו יותר לאט? וכמובן למנוע תאונות דרכים? אחד מהפתרונות הנפוצים הוא פסי האטה.

למה צריך פסי האטה?
פסי האטה זה אמצעי בטיחות להפחתה ניכרת במהירות והעלאת בטיחות הנוסעים.
הם מותקנים על מנת לתרום לבטיחות ולהפחית את תאונות הדרכים.

סוגים של פסי האטה
קיים מגוון רחב של פסי האטה מחומרים רבים כגון: אספלט, מאבן , מגומי, מPVC ואפילו מפלסטיק. באירופה אפילו יש תקן לייצור פסי האטה. בארץ אין תקן מסודר לכך. אך יש המלצה של משרד התחבורה. גם ההמלצות יותר נוגעות לגבי התקנה באזורי מגורים, אך מה עם חניונים, מפעלים ועוד? במאמר זה נגע בפסי האטה בחומרים הקיימים, בהבדלים בין גומי לפלסטיק והיכן ניתן למצוא פסי האטה מומלצים.

פסי האטה - מה כדאי לדעת?
פסי האטה מגיעים בהתאם למהירויות שונות תלוי בתנאי השטח.
תחילה נדון בפסי האטה שעשויים מפלסטיק. פסי האטה מפלסטיק הנקראים גם פסים מודולריים. הם מיוצרים ע"י הזרקת פלסטיק מה שמעניק להם יתרונות רבים. בעבר הינו רואים בעיקר פסי האטה מבטון ואספלט, היום ניתן לראות הרבה פסי האטה מפלסטיק. הפסי האטה מפלסטיק הם יותר מודרניים ועמידותם בתנאי מזג האויר יותר גדולה. מוסיפים להם מסנני UV ועל כן הצבע לא דוהה ומחזיק יותר זמן. בפסי האטה מפלסטיק בנוסף יש מחזירי אור אינטגרליים בצבעי אדום לבן מה שמעולה להבחנתם גם בשעות הערב ובחשיכה.
פסי האטה מגומי אומנם יותר זולים אך טיב איכותם ירודה לעומת הפלסטיק.

לא לשכוח שמדובר במוצר שרכבים רבים נוסעים עליו מידי יום מה שפוגע בגומי של הפסים.

פסי האטה מגומי לא מותקן עליו מחזירי אור או עיני חתול מה שמקשה להבחין בשעות הלילה כשמגיעים לפס האטה ויגרום לרכב לרעוד במפתיע. 

בנוסף קיים גם פסי האטה מPVC- מה שהופך את הפסים לגמישים ועמידים בפני שחיקה.

פסי האטה העשויים מPVC- עמידים בפני מזג האוויר, במשקלים רבים וגם בעומסי תנועה.

התקנה פשוטה וגם בעלי צבעים בולטים. מה שכן הם לא עמידים בפני היגוי יתר ולכן לא מומלץ להתקין בעליות או בירידות או כל נקודה שבה יש עצירה של גלגלי הרכב ותחילת נסיעה.

לסיכום,

נסיעה במהירות איטית מפחיתה תאונות דרכים ולכן התקנת פסי האטה היא חיונית ואף מצילה חיים.
במאמר נתנו לכם סקירה קצרה על פסי האטה הקיימים אך דבר אחד לא ציינו הוא היכן ניתן למצוא פסי האטה איכותיים ומומלצים. התשובה לכך: היא ארבל שטראוס. בארבל שטראוס תמצאו מגוון רחב של פסי האטה. שירות נדיב ומקצועי. הנציגים בעלי ניסיון וישמחו לתת לכם שירות ולספק לכם מענה על כל שאלה.

קרדיט לתמונה ארבל שטראוס

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים