חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדוע לא כולם עושים שתלים קצרים

 

שכיחים בקרב מטופלי השיניים. הטיפול הראשון פותח על ידי חברת AB guided service ונחשב לטיפול מותאם ובעל זמן החלמה קצר יחסית, כאשר הוא מתבסס על  צילום CT  תלת מימד ואליו מתווספים כלים כירורגים אשר מותאמים למידותיו של המטופל

 

לא מעט מטופלים סובלים לא רק מבעיות שונות בשיניים, אלא גם מחוסר עצם בשן. בעיה שכזו בלא מעט מהמקרים תציב אל מול המטופלים כמה אופציות, הראשונה והשכיחה תהיה הרמת סינוס והשתלת עצם. השנייה הינה שתלים קצרים המהווים מענה אמין ומומלץ עבור מטופלים הסובלים ממחסור עצם. אך במרוץ השנים התפתחו עוד לא מעט סוגים שונים של שתלים ופרקטיקות טיפול שונות, האמורות לגשר על בעיית מחסור העצם. בעיה זו הינה מנת חלקם של מעל ל40% אחוזים מהמטופלים, חיפוש מעמיק מעלה כי אלו הן הסיבות שבגללן בוחרים מטופלים בשתלים שונים בין אם שתלים קצרים או רגילים. 

שיטות חדשניות במקום שתלים קצרים

מבין לא מעט שיטות חדשות וסוגי שתלים שונים אשר נוספו אל רפואת השיניים, ישנם 2 טיפולים הנחשבים לדי שכיחים בקרב מטופלי השיניים. הטיפול הראשון פותח על ידי חברת AB guided service ונחשב לטיפול מותאם ובעל זמן החלמה קצר יחסית, כאשר הוא מתבסס על  צילום CT  תלת מימד ואליו מתווספים כלים כירורגים אשר מותאמים למידותיו של המטופל. ההתאמה מתבצעת החל מסוג ההברגה ועד לקוטרם של החתכים, יחד עם מדריך(’’גייד’’) שאמור להכווין את הרופא המטפל בצורה מדויקת ולהישען על אזורים שמלאים בעצם. השיטה השנייה נקראת All on 4 והיא מציעה טיפול מקיף עבור מטופלים הסובלים מחוסר עצם, כאשר השיטה מאפשרת השתלה של בין 4 ל6 שתלים ביום העקירה ותהליך החלמה קצר. יתרונות השיטה הינם זמן ההחלמה כמובן אך גם כמות שתלים נמוכה, מחירים יחסית זולים ושיקום פה ולסת תוך זמן קצר. 

לא רק שתלים קצרים

מלבד לשיטות השונות שבעזרתן ניתן להתגבר על מחסור בעצם, ישנם עוד כמה סוגים של שתלים המאפשרים פעולה זו. השתל הראשון מבין אותם שתלים הוא שתל ה’’דיסק’’ שמוכר גם בשם שתל ’’בזאליי’’
וחיבורו אל עצם השן נעשה על ידי החדרת דיסקים ללא הברגה. שתל זה מתאים גם להשתלה מיידית.
מלבד לשתלי דיסק קיימים גם שתלים זיגמוטיים הנחשבים לארוכים מבין השתלים הקיימים, אורכם נע בין 4 עד 7 ס’’מ והינם מורכבים על גבי עצמות הלחיים. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים