חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שחזור מידע - למי זה מתאים?

 

אם אתם בדיוק בתוך הרגע הזה שהמידע המאוד חשוב שלכם נעלם ואתם פשוט לא מצליחים למצוא אותו - חשוב שתדעו שכיום אפשר לשחזר מידע בקלות באמצעות אנשי מקצוע מומחים. אנשי מקצוע מסוג זה עוסקים בשחזור מידע והם אנשי המקצוע אשר מבצעים את השחזור באמצעות כלים מתקדמים, טכנולוגיה, ידע וניסיון שהם רכשו עם השנים

 

אם אתם בדיוק בתוך הרגע הזה שהמידע המאוד חשוב שלכם נעלם ואתם פשוט לא מצליחים למצוא אותו - חשוב שתדעו שכיום אפשר לשחזר מידע בקלות באמצעות אנשי מקצוע מומחים. אנשי מקצוע מסוג זה עוסקים בשחזור מידע והם אנשי המקצוע אשר מבצעים את השחזור באמצעות כלים מתקדמים, טכנולוגיה, ידע וניסיון שהם רכשו עם השנים.

שחזור מידע הוא שירות שמתאים לאנשים פרטיים, בעלי עסקים, מוסדות, ארגונים ואפילו לארגונים מוסדיים ממשלתיים כמו עבור המשטרה, בתי המשפט ולכל מי שהמידע שהיה אצור במכשירים שונים, מערכות ומחשבים - נעלם. 

אבל למי מתאים שחזור מידע? 

פעולה כזאת יכולה להתאים לכל מי שאבדו לו  נתונים כמו גם מידע חשוב שהיה במכשירים, או תכנים, מסמכים, תוכניות או כל דבר לאחר שהיה טמון במחשב שלו במערכת או בכל כלי עבודה אחר וכעת נעלם. 

פעולה כזאת שמתבצעת על ידי מומחים מתאימה לסטודנט שכותב את התזה שלו וכעת המסמכים שכתב נעלמו, כמו גם לכותב התוכן שכתב מאמר גדול ובטעות לא שמר את הקבצים והם נעלמו ללא סימן. 

שחזור מידע מתאים גם לסבא והסבתא שהניידים שלהם אבדו התמונות והסרטונים של הנכדים גם כן נעלמו ואי אפשר לשחזר אותם. השירות הזה מתאים לאותו חוקר שמנסה לעבור על חומר הראיות או לעורך הדין שמחפש מסמכים שונים, חוזים עדויות וכולי ואינו מוצא אותם או שהמערכת שבאמצעותה עבד, קרסה. 

שחזור מידע מתאים לאנשים פרטיים וגם למוסדות גדולים, ארגונים, לבעלי עסקים כמו למשל למהנדס שהתוכניות שלו היו מתוכננות בתוכנה עליה הוא עובד והן נעלמו וגם לסופר שכתב את כתב היד שלו במשך שנים רבות וכעת אינו מוצא קבצים חשובים ולכל אדם שצריך שחזור של חומרים שנעלמו. 

שחזור דיסק קשיח מתאים גם במקרים של חבלה בזדון כמו למשל כאשר פותחים וירוס זדוני בטעות או כאשר יש חבלה תוך ארגונית או חוץ ארגונית במידע שנמצא במערכות המחשבים. השירות מתאים לכל אדם, פרטי או בעל עסק, לכל ארגון או משרד לכל מוסד ומערכת. 

אז כיצד בוחרים מומחים בשחזור מידע? 

כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע נכונים שימו לב כי מדובר במומחים שיש להם ניסיון ומיומנות וכי הם מציעים את כל הכלים ואת כל הידע הדרוש לביצוע הפעולה החשובה הזאת. 

חפשו את המעבדה שיכולה להציע לכם אחוז גדול של הצלחה ובמידה והשחזור לא מתבצע לא תגבה ממכם תשלום. 

בחרו מומחים שיכולים לספק לכם ייעוץ ראשוני בזמן חירום ולעזור לכם עם משלוח של המכשירים התקולים מהמעבדה הלוך וחזור תוך עדכון שוטף בכל צעד ושעל לפני העבודה במהלך העבודה ובסיומה. 

בצעו השוואת מחירים בין מספר מעבדות ובחרו את המקום המקצועי ביותר שיכול לאפשר לכם שירות במחיר סביר. כך תוכלו לבצע שחזור מידע על הצד הטוב ביותר ולחזור לשגרה כמה שיותר מהר. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים