חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתקן חניה לאופניים - לא רק באמסטרדם!

 

אופנים בישראל משמש ככלי תחבורה יעיל. בשנים האחרונות קיימת עליה ברוכבי האופניים בארץ. גם המודעות לשמירה על הבריאות עלתה וגם הנוחות שבכלי תחבורה זה. רכיבה על אופניים משמשת להגעה לעבודה, ללימודים, או לכל סידור אחר

 

אופנים בישראל משמש ככלי תחבורה יעיל. בשנים האחרונות קיימת עליה ברוכבי האופניים בארץ.

גם המודעות לשמירה על הבריאות עלתה וגם הנוחות שבכלי תחבורה זה. רכיבה על אופניים משמשת להגעה לעבודה, ללימודים, או לכל סידור אחר. היום יש ממש שבילים שמותנים לנסיעה לאופניים בלבד. אחד מהיתרונות של רכיבה על אופניים לעומת נסיעה ברכב זה חסכון בזמן ועמידה בפקקים. רכב ממוצע שורף כל בוקר זמן יקר כשבאופניים לא רק שאתה עושה פעילות גם יכול להגיע למקום מבוקשך מהר יותר, כמובן תלוי גם בקצב שאתה רוכב. עם כל היתרונות מגיע גם הבעייתיות שהיא מקום חניה לאופניים ולכן הומצא הפתרון של מתקן חניה לאופניים.

מה זה מתקן חניה לאופנים?
מתקן חניה לאופניים הקרוי גם כמעמד לאופניים. הוא מתקן לאחסון האופניים לאחר שימושם. המתקן מיועד לחניית האופניים ושמירה עליהם שלא יהיו סתם זרוקות או מונחות על הקיר ובנוסף גם להגן עליהם מפני גניבות. המתקן בעצם נותן לך חניה מסודרת לאופניים מבלי שייפלו. לא בכל מקום יש חניה מסודרת לאופניים. לכן המתקן מהווה פתרון אולטימטיבי לחנייתם. בנוסף בלבד הנחת האופניים במתקן ניתן גם לקשור אותם עם מנעול וכך להפחית את | הסיכון שהם יגנבו.

למה צריך מתקן חניה לאופנים?
מתקן חניה לאופניים הוא שימושי ויעיל לכל רוכבי האופניים למיניהם. מדהים שמוצר כל כך פשוט

יכול להוות פתרון מושלם לבעיית החניה של האופניים. מקומות רבים בוחרים להתחשב ברוכבי האופניים ומתקינים מתקן חניה לאופניים. היום יש עליה ברוכבי האופניים לכן חשוב לקחת גם אותם בחשבון. בנוסף חנייה לא בטוחה של אופניים יכולה להוות גם בעיה בטיחותית ולגרום להולכי רגל למעוד.  גם ויזואלית יותר נחמד לראות את האופניים במתקן ולא זרוקות על הרצפה. מתקן לאופנים ימנע גניבות ויקל עליך למצוא היכן הנחת אותם לאחרונה ע"י כך שימנע את תזוזתם.
היכן ניתן למצוא מתקן חניה לאופנים?
אם אתה מחפש מתקן חניה לאופניים. בחברת Safety Products מוכרים מתקני חניה לאופניים און ליין. באתר זה מלבד שאר מוצרי הבטיחות שהם משווקים, תוכלו למצוא מתקן חניה שמתאים לחנייה של עד חמש זוגות. המתקן עשוי ברזל מגולוון ועמיד לתנאי סביבה חיצונית כמו מזג האוויר וגם לתנאי פנים. המתקן קל לשימוש ונוח להתקנה.
לסיכום,
מתקן חניה הוא יעיל שימושי ונוח לרוכבי האופנים. מדובר במתקן שקל להתקנה ולא תופס יותר מידי מקום. ככל שיהיו יותר מתקני אופניים נתחשב באוכלוסיית הרוכבים ונעודד את הרכיבה עצמה ואת השמירה על הבריאות של הרוכבים.

קרדיט תמונה:  Safety Products

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים