חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תכנון תפריט לאירוע - מה חשוב לא לפספס?

 

עומדים לחגוג אירוע חשוב בקרוב? אם כן, בוודאי אתם כבר יודעים כי אחד הדברים שאסור לכם להזניח הוא הנושא הקולינרי. החוויה הקולינרית אותה תציעו לאורחים באירוע שלכם תשפיע מאוד על האירוע שלכם ועל ההצלחה שלו ולכן אחד הדברים החשובים ביותר אליהם אתם צריכים להתייחס בעת התכנון של האירוע שלכם הוא התפריט

 

עומדים לחגוג אירוע חשוב בקרוב? אם כן, בוודאי אתם כבר יודעים כי אחד הדברים שאסור לכם להזניח הוא הנושא הקולינרי. החוויה הקולינרית אותה תציעו לאורחים באירוע שלכם תשפיע מאוד על האירוע שלכם ועל ההצלחה שלו ולכן אחד הדברים החשובים ביותר אליהם אתם צריכים להתייחס בעת התכנון של האירוע שלכם הוא התפריט.

איך מתכננים את התפריט לאירוע בצורה נכונה? בין אם מדובר בתפריט של מסעדה לברית או אולם לחתונה, קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע תכנון נכון ולבחור את התפריט המתאים ביותר עבור האירוע שלכם!

הכי חשוב - מגוון

אחד הדברים החשובים ביותר להם אתם צריכים לדאוג בתכנון תפריט לאירוע שלכם הוא המגוון. בסופו של דבר אל האירוע שלכם יגיעו לא מעט אנשים, וכשם שפרצופיהם שונים, כך הטעם של כל אחד מהם שונה. אם אתם רוצים שכולם יוכלו ליהנות מהאירוע שלכם, והחוויה הקולינרית אותה תציעו באירוע שלכם תתאים לכולם, אתם חייבים להציע מגוון של מנות שונות וטעמים מגוונים כך שלכל אחד תהיה את הבחירה המועדפת והנכונה ביותר עבורו.

אתם לא חייבים להציע מספר רב מאוד של חלופות, אך כן להציע מספר של אפשרויות שונות. לדוגמא, שלא כל המנות יהיו מנות בעלות רמת חריפות גבוהה, כך שיתאימו לכולם, להציע גם חלק מנות שיוכלו להתאים לצמחונים או לטבעוניים ואפילו שולחן מתוקים לברית ואפשרויות לילדים. המגוון הזה יאפשר לכל אחד לבחור את ההעדפה האישית שלו וכך כולם יוכלו ליהנות בצורה שווה, גם אם הטעם האישי שלהם הוא שונה.

התאמה לתקציב

תפריט הוא בסופו של דבר עניין של תקציב. אתם יכולים למצוא תפריט בסיסי ופשוט מאוד במחיר זול מאוד, ולעומת זאת, אתם יכולים למצוא תפריטים מגוונים ויוקרתיים מאוד במחירים הרבה יותר יקרים.  אם תגיעו אל הפגישה במסעדה או באולם בו תקיימו את האירוע ללא תקציב מסודר, אתם עשויים להגיע אל מקום בו המחיר יהיה הרבה יותר יקר ממה שתוכלו להרשות לעצמכם ולא מעט פעמים בעלי האירוע מבינים את זה רק לאחר האירוע, כאשר הם צריכים לשלם סכום הרבה יותר גבוה ממה שיש להם.

לכן, חשוב מאוד לקבוע את התקציב מראש. כאשר אתם ניגשים לתכנון התפריט עם תקציב מוגבל מראש אתם עובדים סביב התקציב הזה וכך הסיכוי לחריגות הוא הרבה יותר נמוך.

כשרות - האם נדרש?

אם מדובר באירוע קטן מאוד, סביר להניח כי אתם מכירים באופן ספציפי כל אחד מהאורחים ואתם יכולים לדעת האם נושא הכשרות חשוב להם או לא. אם מדובר באירוע גדול, כן כדאי מאוד לבחור בתפריט כשר שיתאים בוודאות לכולם כך שלא יהיה מצב בו חלק מהאורחים לא יוכלו ליהנות מהאירוע בצורה הטובה ביותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים