חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך רצוי לבחור עורך דין בנזיקין? ארבעה טיפים חשובים

 

יש דברים שלא מחליטים עליהם בהינף יד, ברגע של גחמה. בדיוק כמו שלא תקבעו, בלי חשיבה תחילה, תור לרופא מנתח, אשר את מספר הטלפון שלו מצאתם בדפי זהב, באותו האופן אין לפנות אל עורך דין נזיקין בהרצליה מדפי זהב. עליכם להתכוונן היטב למשימה. להבין שהרבה פה מונח על כף המאזניים, לעשות שיקולים של בעד ושל נגד, ולא לוותר על ביצוע מחקר מקדים. ולפני שנצלול אל מושא המאמר - איך רצוי לבחור עורך דין בנזיקין? ארבעה טיפים חשובים, רק נסביר לכם כי דיני נזיקין מאפשרים לכם, אם בוצע אל מולכם עוולה, לתבוע שיפוי כנגד האשם

 

טיפ מספר 1 

בנוגע לשאלה - איך רצוי לבחור עורך דין בנזיקין? ארבעה טיפים חשובים? נתחיל, כמובן עם הטיפ הראשון שלנו. בבואכם לבחור עורך דין נזיקין בהרצליה, עליכם לבחון היטב האם המשרד, שהוא צוות אינטגרלי ממנו, מייצג אך ורק לקוחות שנפצעו בתאונות או בתרחישים זהים לשלכם, או שהינו אף מייצג את חברות הביטוח, באשר הן. ולמה זה כה חשוב, מפני שיש פה הבדל ניכר, שעשוי לפעול לרעתכם. ומיד נסביר את כוונתנו. במידה ומשרד עורכי הדין לנזיקין, שאת שירותיו אתם מעוניינים לשכור, בנוגע לתביעת נזיקין כזאת או אחרת, מייצג אף את חברות הביטוח, או שהוא מייצג נפגעים אשר תובעים את חברות הביטוח, עשוי להתרחש כאן, כמחויב המציאות, סיטואציה של ניגוד עניינים או בשפה יותר יפה – ניגוד אינטרסים. על כן, דקה לפני שאתם שוכרים את שירותיו החיוניים של עורך דין בנזיקין, תוודאו באם הוא נוטה לייצג חברות ביטוח או לאו. ותעשו כבר את השיקולים שלכם.

טיפ מספר 2 

בנוגע לשאלה העקרונית - איך רצוי לבחור עורך דין בנזיקין? ארבעה טיפים חשובים? נשמח להגיע לטיפ השני. לייעוץ של עורך הדין לנזיקין יש משקל רב. הכימיה בינכם היא עניין של "ייהרג ובל יעבור". אל תשכרו עורך דין לנזיקין דרך הטלפון. השקיעו קצת יותר מאמצים. תקבעו פגישה עמו, ייעוץ ראשוני הוא לרוב ללא תשלום, כך שאין לכם מה להפסיד. עליכם לבחון היטב את עורך דין נזיקין בהרצליה. תבחנו איזה טיפים ועצות הוא מספק לכם, כבר בפגישה הראשונית עמו. בחנו את שיתוף הפעולה אתו, עד כמה הוא ורבלי, משתף ומשתתף עמכם ברגעים הקשים שלכם. תבחנו את הסוגיה האם עסקינן אודות עורך דין לנזיקין שמספק לכם עצות יעילות במשך כל הדרך המשותפת שלכם, או שבאופן יחסי מדובר אודות עורך דין לנזיקין פסיבי למדי, "שמקמץ" במלים, במיוחד בעצות, והתקשורת עמו לקויה למדי. אל לכם לעשות פשרות. יש המון עורכי דין לענייני נזיקין, כדאי ליישר את הקו, לפני ששועטים קדימה באפלה.

טיפ מספר 3 

והנה כבר הגענו לשאלה המכרעת - איך רצוי לבחור עורך דין בנזיקין? ארבעה טיפים חשובים, והרי לפניכם הטיפ השלישי, עליכם לבחון אם עורך הדין שעומד לפניכם הוא פשוט עורך דין לנזקי גוף או לנזיקין, או לחלופין עסקינן אודות עורך דין של "תפסת מרובה לא תפסת", כזה שמתעסק במנעד רב של תחומים, כגון – סכסוכים בעבודה, נדל"ן, וכיוצא בזה. במידה שהסוג השני מאפיין את עורך הדין לנזיקין, תדעו לכם כי הוא לא יתמקד בתחום הצר והמבוקש שלכם. על מנת לברר זאת יותר לעומק, משום שסביר להניח, כי תשמעו ממנו רק תשובות מתחמקות, כמו שרק עורכי דין יכולים לספק, תקראו עליו חוות דעת ברשת האינטרנט, או שיותר טוב שתבקשו ממנו להראות לכם את תעודת ההכשרה של ההתמחות שלו.

טיפ מספר 4 

והנה הגענו לסוף העניין, איך רצוי לבחור עורך דין בנזיקין? ארבעה טיפים חשובים. טיפ אחרון. עליכם לבצע סקר שוק. גם השוואת מחירים תקפה כאן. למרות שבפירוש איננו מצליחים לכם לבחור בעורך הדין שגובה שכר טרחה הנמוך ביותר, כי לכל דבר יש מחיר, ומי שמתמחר את עצמו נמוך מדי, בוודאי יש סיבה לכך. אם הוא לא מאמין בעצמו – איך אתם אמורים להאמין בו?

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים