חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מיתוג לחברות הייטק

 

כל מי שפועל בעולם ההייטק יודע כי אין עוד ענף בעל תחרות כה גבוהה, עם צורך עז להיות בולטים, מיוחדים ובעלי אמירה המבדלת מהמתחרים. לפיכך, בעולם ההייטק מושם דגש מיוחד על מיתוג מדויק ומתאים המשלב בין פרסום, עיצוב ותחומים מיתוג התורמים להצלחה ולצמיחה, החל בעיצוב של אפליקציות וממשקי משתמש, ועד לקמפיינים שיווקיים ועיצוב הלוגו

 

כל מי שפועל בעולם ההייטק יודע כי אין עוד ענף בעל תחרות כה גבוהה, עם צורך עז להיות בולטים, מיוחדים ובעלי אמירה המבדלת מהמתחרים. לפיכך, בעולם ההייטק מושם דגש מיוחד על מיתוג מדויק ומתאים המשלב בין פרסום, עיצוב ותחומים מיתוג התורמים להצלחה ולצמיחה, החל בעיצוב של אפליקציות וממשקי משתמש, ועד לקמפיינים שיווקיים ועיצוב הלוגו.

לא כמו בענפים אחרים

מיתוג הייטק אמנם דומה במובנים רבים להליכי המיתוג של ענפים אחרים, אך למעשה מדובר בנישה ייחודית העומדת בפני עצמה. לכן גם חשוב לבחור לצורך המשימה בחברה בעלת התמחות ספציפית בתחום והיכרות מעמיקה עם הצרכים המיוחדים של החברות. הצרכים הייחודיים של השוק הולכים אל מעבר ליצירה של שפת מיתוג וכוללים למשל דגש על אמצעים דיגיטליים מרובים, על הפעילות ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות ועל חדשנות טכנולוגית בכלל. 

יתר על כן, בענף זה יש גורמים רבים, החל בסטרטאפים בתחילת דרכם ועד לחברות יותר מבוססות, אשר תהליכי המיתוג שלהם אינם מיועדים רק לעיני הלקוחות. הן בהחלט מעוניינות לפנות גם אל משקיעים פוטנציאליים ואל עובדים איכותיים שאולי ירצו להצטרף לשורותיהן, וכאן מדובר בשפה המורכת מאלמנטים אחרים. מעבר לכך, עולם ההייטק עובר לאורך השנים מהפכה, אשר בה התפיסה של חברות מנותקות היושבות בתוך "מגדל השן" שלהן, משתנה לכיוון של תדמית מחוברת אל הקהילה והחברה, ויש לדעת כיצד מבצעים את המהלך הזה נכון מבחינה מיתוגית.

כיצד עושות זאת חברות מנוסות

אם כן, לצורך תהליך מיתוג הייטק יש לבחור חברה בעלת ניסיון עשיר, שאנשים חיים ונושמים את העולם הייחודי הזה, ומציגים תיק עבודות מגוון שעונה לטעמכם. כמובן שכל תהליך מיתוג הוא ספציפי ומותאם לטיב החברה, למאפייניה הייחודיים, לקהל היעד שלה, אל החזון והיעדים שלה, אך ישנם כמה שלבים בסיסיים שכמעט תמיד יחזרו בעבודה עם חברת מיתוג רצינית.

השלב הראשון הוא איפיון המבוסס על תחקיר מעמיק ומכאן לגיבוש אסטרטגיה מדויקת. לפי הכיוון האסטרטגי שנבחר נבנית שפת מיתוג ייחודית ורלוונטית המקיפה את עיצוב וחזות המותג, צבעים, לוגו, פונטים, סגנון כתיבה, מאפייני דימויים ועוד. בד בבד מתחילים לפתח את הזהות הדיגיטלית של המותג, המשולבת עם חוויית משתמש הולמת, לרבות יצירה של אפליקציה, אתר האינטרנט, הרשתות החברתיות, פרסום דיגיטלי וכיוצא בזאת.  וכמובן, החברה בונה למותג מערך פרסום ושיווק מתאים בו נעשה שימוש נכון באמצעי תדמית ושיווק במהלך קמפיינים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים