חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חמישה רעיונות לשיפור הקשר הזוגי שלכם

 

אין כמו ערב דייטים טוב, אבל עם כל הלחץ של עבודה, ילדים ואיזון משפחתי-חיים, אולי לא תוכל להעניק לבן הזוג שלך את תשומת הלב שמגיעה לו. הרעיונות האלה יכולים לעזור לך להחזיר את הניצוץ הזה במערכת היחסים שלך

 

אין כמו ערב דייטים טוב, אבל עם כל הלחץ של עבודה, ילדים ואיזון משפחתי-חיים, אולי לא תוכל להעניק לבן הזוג שלך את תשומת הלב שמגיעה לו. הרעיונות האלה יכולים לעזור לך להחזיר את הניצוץ הזה במערכת היחסים שלך.

  1. פנו לעצמכם ערב רומנטי בבית ביחד – אתם תמיד יכולים לראות איזה סרט רומנטי ביחד מחובקים על הספה, יחד עם אוכל טוב, יין ואפשר אפילו נרות, זה תמיד עושה את העבודה וגם לא צריך להתאמץ יותר מדיי, כדי להרים את האווירה עוד יותר אפשר אפילו להתלבש בהתאם!
  2. משחקים מיוחדים לשיפור הרומנטיקה – יש המון משחקים זוגיים שניתן לשחק ביחד, את המשחקים הישנים אתם מכירים – כגון אמת או חובה, אבל יש המון משחקים שאתם יכולים לרכוש במחירים לא גבוהים והם פשוט עושים את העבודה, ממשחקי קלפים ועד משחקי קוביות – הכל לשיפור הרומנטיקה.
  3. סדנה זוגית רומנטית  – ניתן ללכת לסדנאות זוגיות לחיזוק הקשר, הסדנאות הללו נוצרו על מנת לחזק את הקשר בין בני הזוג, להעמיק את העוצמה האינטימית ואת הדרך למצוא מה באמת כל אחד מאיתנו זקוק לו בקשר הזה.
  4.  ערב רומנטי בחוץ – אז יש לנו אפשרות לעשות ערב רומנטי בבית, אבל מה עם ערב רומנטי בחוץ? מצאו לכם  מסעדה שאתם אוהבים, או סרט טוב וצאו לבלות! עם כל מה שזה אומר! בייביסיטר לילדים ולנסוע! כן כן לצאת קצת החוצה, להתפרק.
  5. טיול בחוף ים – אין כמו טיול מהנה זוגי בחוף הים, האוויר והשקט יתנו יטעינו לכם מצברים ויתנו לכם כוחות להמשך.
  6. בית מלון או צימר – כדאי מדי פעם לקחת חדר בבית מלון, או איזה צימר מפנק, להנות ביחד בג’קוזי או בבריכה, לעשות ספא ועיסוי זוגי.

תבחרו בבן / בת הזוג שלכם

בשורה התחתונה מה שלא תבחרו לעשות, כדאי לעשות את זה ביחד, זוגיות היא דבר שצריך לתחזק. זוגות רבים חושבים שהם יצליחו לעמוד בתהפוכות החיים ביחד ללא התחזוק הזה של הזוגיות, ברוב המקרים הם יכשלו, כיוון שאם אתם לא מצליחים לתחזק את הזוגיות ולהביא ריגוש, עוצמה וחיבור למערכת היחסים שלכם, מהר מאד אתם תמצאו את עצמכם ברבים בלתי נגמרים, כעסים, לחצים מכל היום יום והדרך הכי קלה להוציא את כל הכעס הזה יהיה על בן או בת הזוג.

עצרו רגע, נשמו עמוק, וקחו אחד את השני ליום בשבוע שבו לא צריך יותר מדיי, רק תהיו אחד עם השני, בלי טלפונים, בלי הסחות דעת ותראו איך הזוגיות שלכם משתפרת פלאים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים