חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ד”ר יצחק מאייר מבכירי המומחים בארץ לניתוחי אף מספר על התהליך 

 

ד”ר יצחק מאייר  הוא מומחה לכירורגיה פלסטית כללית ובעל התמחות מיוחדת בניתוחי אף, בהם הוא הקנה לעצמו שם של מנתח אמן עם תוצאות מרשימות במיוחד וניסיון של אלפי ניתוחים

 

ד"ר יצחק מאייר  הוא מומחה לכירורגיה פלסטית כללית ובעל התמחות מיוחדת בניתוחי אף, בהם הוא הקנה לעצמו שם של מנתח אמן עם תוצאות מרשימות במיוחד וניסיון של אלפי ניתוחים.  

ד"ר יצחק מאייר  רכש את ניסיונו במחלת הכירורגיה הפלסטית בביה"ח בילינסון (רבין) אשר בפ"ת שם גם עבד במחלקת הכוויות המאתגרת.  

עיצוב איבר גוף דורש מומחיות גבוהה מאוד

כאשר ניגשים לשנות מראה חיצוני של איבר בגוף כגון האף, יש לקחת בחשבון לא רק את התוצאה האסתטית, אלא גם את ההשפעה על התפקוד או תיקון בעיות פנימיות נלוות. לכן נדרש ידע רב גם בכירורגיה פנימית בתחום אף אוזן גרון וגם ביצירתיות, שאפשר לכנותה אומנותית ליצירת השינוי האסתטי המוצלח ביותר. 

מכאן שלניתוח אף עשויות להיות שתי מטרות, תיקון פגמים פנימיים וקבלת מראה טבעי ויפה יותר. מטרה משולבת זו אינה נפוצה בתחומי רפואה אחרים. 

המנתח הפלסטי בניתוח אף נדרש להיות גם בעל ידי אמן וגם בעל מומחיות רפואית. 

האף הוא האיבר המשפיע ביותר על מראה הפנים

מראה הפנים הכללי מושפע מאוד ממראה האף ולא פעם גבר או אישה אשר להם תווי פנים סימטריים ואסתטיים יחושו חוסר ביטחון וחוסר שביעות רצון ממראה הפנים הכללי בגלל צורת האף שלהם. הדבר בעינם מאפיל לגמרי על שאר הפרמטרים ויוצר תסכול רב. ואכן האף הוא איבר בולט מאוד במבנה הפנים הכללי ולכן מושך תשומת לב רבה הן מפנים ובמיוחד ממבט בפרופיל. 

למי מתאים ניתוח אף?

ניתוח אף ניתן לביצוע בנערות מגיל 16 ומעלה ובנערים מגיל 17 ובהתאם להתפתחות עצמות הפנים. 

"כאשר מגיעים אליי נער/ה או אנשים בוגרים המעוניינים לשמוע על התהליך, אני מבקש אותם קודם כל להגדיר בפניי את הבעיה המטרידה אותם" אומר ד"ר יצחק מאייר  העומד בראש מרפאת מאייר קליניק וחבר פעיל באיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית. 

פרטים נוספים על ניתוח אף באתר הבית של ד"ר יצחק מאייר

לד"ר יצחק מאייר  ניסיון באלפי ניתוחי אף וניתן לומר עליו בביטחון שהוא ראה הכל ועשה הכל בתחום. הוא נחשב לכירורג פלסטי מומחה בעל התמחות מיוחדת בניתוחי אף ומלב תיקון פגמים רפואיים חשוב לו מאוד כמובן עניין המראה החיצוני לגביו פונים מרבית המטופלים.  

זו עבודה מספקת מאוד

"בסופו של דבר מטופלים מגיעים אליי עם חסר שביעות רצון ממראה האף שלהם ואני יכול לחוש היטב כיצד הדבר פוגע להם משמעותית בדימוי העצמי.

הפגיעה תורמת לירידה בביטחון המשפיעה למעשה על כל תחומי החיים. אני חש בדבריהם שהם מאמינים שאנשים העומדים מולם מתמקדים רק בצורת האף שלהם, אם בדייט או בראיון עבודה או אף בין חברים ולי כרופא חשוב מאוד להוציא אותם מהתחושה הזו ולסייע להם בהעלאת הדימוי העצמי והסיפוק מהמראה החיצוני שלהם.

אני ממש רואה בזה שליחות ומאוד נהנה מעבודתי.  לבסוף אני רואה את החיוך של המטופלים שמגיעים אליי לביקורת לאחר הסרת התחבושות ואת הסיפוק האדיר שלהם מהשינוי וזה לגמרי ממלא אותי" מספר ד"ר יצחק מאייר 

מה עדיף, שיטה סגורה או שיטה פתוחה?

ישנן שתי שיטות לביצוע ניתוח אף, שיטה פתוחה ושיטה סגורה.  בשיטה הפתוחה מבצעים חתך בין השפה העליונה לבין האף, שמאפשר את הרמת העור וחשיפת שלד האף ועיצובו. לאחר מכן תופרים את העור חזרה למקומו וחובשים אותו עם גבס פלסטי עד להחלמה לאחר כמה ימים. 

בשיטה הסגורה, הניתוח כולו מבוצע מתוך האף דרך הנחיריים ולא מבוצע כל חתך חיצוני. המנתח עובד עם מכשור זעיר ומתקדם ומסוגל לבצע גם תיקונים רפואיים בחלל האף כאשר אלו נדרשים בנוסף לעבודת העיצוב הפלסטי אשר יכולה לכלול גם הסרה או הוספה של סחוסים המתבצעת גם היא מבפנים. 

רוב המנתחים לא שולטים בשיטה הסגורה אשר דורשת מיומנות גבוהה יותר 

השיטה הסגורה דורשת מיומנות גבוהה מאוד והכשרה ארוכה שהיא חלק מתת התמחות של אף אוזן גרון. נדרשים מאות ניתוחים על מנת לרכוש את המיומנות הנדרשת לשם ביצוע ניתוחים אלו ורוב המנתחים הפלסטיים אינם לא שולטים בטכניקה הסגורה מחוסר הכשרה מתאימה. 

השיטה הסגורה בנוסף להיותה בטוחה יותר מפני שהיא מפחיתה את הסיכון לזיהומים וסיבוכים, גם מאפשרת התאוששות קלה יותר מהניתוח ואינה משאירה צלקת. 

יתרון נוסף של מנתחים הפועלים בשיטה זו הוא יכולתם לבצע פרוצדורות רפואיות נדרשות כחלק מהניתוח האסתטי. ד"ר יצחק מאייר  הוא בין הרופאים הבכירים והמומחים בישראל לשיטה הסגורה בניתוחי אף וגם פיתח שיטות טיפול ואלמנטים טכניים ייחודיים לצורך ניתוחים אלו. 

אתר הבית של ד"ר יצחק מאייר מנתח פלסטי 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים