חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האם שמעתם על פינוי דירות?

 

אולי הזדמן לכם לראות איזה פרסום של שירות פינוי דירות, אך האם שאלתם את עצמכם מה בעצם עושה חברת פינוי דירות. מי צריך את השירות הזה ובעיקר באיזו סיטואציה מישהו ירצה לשכור את שירותיה של חברה המפנה את כל החפצים מהדירה מתוך מטרה להיפטר מהם?! 

 

הרי לא מדובר בשירות הובלות עבור מי שעובר לדירה חדשה. אז לכן החלטנו לחקור את העניין ולהבין מה בדיוק עושות חברות פינוי דירות, מה מבדיל אותן מחברות הובלות ומי הוא הלקוח שנזקק לשירות שכזה. מה שלא ציפינו לגלות והפתיע אותנו, זה שלא כל חברות הפינוי מעניקות את אותן השירותים. 

חברת פינוי לעומת חברת הובלות

נניח אתם רוצים לעבור דירה ולהעביר את כל החפצים שלכם לביתכם החדש. במקרה שכזה אתם פונים לחברת הובלות והיא מעבירה את כל החפצים מנקודה אחת לנקודה השנייה. היא גם יכולה לתת לכם שירותים נלווים כמו אריזת החפצים. עיקר העבודה של חברות הובלות הוא סבלות ושירותי הובלה. אין צורך להסביר יותר מידי על זה. אך לעומתן חברות פינוי דירות מעניקות שירות אחר. 

חברה לפינוי דירות מטפלת בכל החפצים שניתן להגדיר אותם כמיותרים והיא מפנה אותם. השירות כולל גם מיון של החפצים והפינוי מתבצע לאתרי אשפה, תרומות ומרכזי מחזור. למרות שלא מדובר בשירות הובלות, יתכן שבהחלט תזדקקו לשירות פינוי בעת מעבר דירה. אם תרצו להתחיל מחדש עם חפצים חדשים ולא להעביר את הריהוט הישן והבלוי ורוב החפצים הישנים, אתם זקוקים לחברה המפנה את תכולת הדירה ומוצאת לה פתרון הולם. 

תהליך שכזה, הכולל מיון, עלול לגזול מכם הרבה זמן ולעכב אתכם בעת מעבר הדירה. סביר להניח שהתחייבתם על תאריך לפינוי הדירה ולא תעמדו בזה אם לא תיעזרו בשירותים מקצועיים. 

מה עושה חברת פינוי דירות

כפי שהסברנו השירותים של חברת פינוי דירות הם הרבה יותר משירותי סבלות והובלה. חלק משמעותי בעבודה של חברת הפינוי הוא מיון החפצים בהתאם ליעד שלהם. זה לא בדיוק שהחברה תחליט עבורכם - הלקוח יכול להגדיר מאפיינים לפינוי. למשל לשמור את מה שבאמבטיה ולזרוק את כל מה שבמטבח. או לשמור על מכשירי החשמל והמיטה ולזרוק את כל היתר. הכל נעשה כאן בהתאמה אישית. 

ישנן נסיבות שונות המעוררות את הצורך בחברת פינוי דירות, ובהתאם לכם ישנם גם שירותים נלווים אשר הלקוחות זקוקים להם. למשל במקרים רבים הלקוח זקוק גם לעבודות חיטוי וניקיון, הדברת מזיקים ואפילו תיקונים. אלו הם לא שירותים שתקבלו אצל חברת הובלות, אך חלק מחברות הפינוי מעניקות גם את השירותים הללו. זה חוסך לכם זמן וגם כסף  - אינכם צריכים לחפש ספקי שירות נוספים על מנת לטפל בהיבטים הללו של הפינוי. 

למה לא לעשות זאת לבד?

למה לשלם למישהו שיעשה את העבודה הזו ולא לעשות זאת לבד? מה צריך להיות דוקטור לפינוי בשביל לעשות את זה? על פניו הדברים נראים פשוטים ולכן רבים עשויים לחשוב שאין הכרח בשכירת השירות. אך בפועל מי שהתחיל לנסות לעשות זאת בעצמו מייד מבין שזו משימה בלתי אפשרית. אם מדובר במעט חפצים אולי תוכלו לעשות זאת בעצמכם. אך כאשר מדובר בבלגן גדול ותכולת דירה שלמה. כאשר מדובר בחפצים גדולים וכאשר הזמן דוחק - זה הופך להיות בלתי אפשרי. 

במקרים רבים הבלגן שולט בבית. במקרים אלו נדרש תהליך ממושך של מיון ופינוי תכולת הדירה. רק המיון יכול לקחת ימים שלמים ולאחריו הקשיים של הפינוי עצמו. ישנו יתרון ברור לפניה לחברת פינוי. כך לא תבלו את כל ימי החופש שלכם בסדר וניקיון. כך לא תשברו את הראש איך לבצע את פינוי הפסולת ולאן. חברה לפינוי דירות פותרת עבורכם את כל הבעיות היא ממיינת ומפנה. לחברה יש את כל התשתיות הדרושות על מנת לטפל בכל ההיבטים של הפינוי. היא מביאה איתה צוות מיומן וכמובן גם משאית פינוי. 

קרדיט התמונה: המרכז לפינוי דירה בישראל

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים