חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תכשיט: מתנה מושלמת לגבר המודרני

 

הגברים בימינו הם כבר לא אותם ניאנדרטלים לא מטופחים, שמזניחים את עצמם ואת המראה שלהם, ויוצאים מהבית לא מקולחים עם בגדים מהעבודה. להיות גבר בחברה המודרנית זה לדעת לטפח את עצמך, לדעת להתלבש, ולדעת להתאים אקססוריז

 

הגברים בימינו הם כבר לא אותם ניאנדרטלים לא מטופחים, שמזניחים את עצמם ואת המראה שלהם, ויוצאים מהבית לא מקולחים עם בגדים מהעבודה. להיות גבר בחברה המודרנית זה לדעת לטפח את עצמך, לדעת להתלבש, ולדעת להתאים אקססוריז. תכשיט לגבר זה כבר מזמן לא מילה גסה, והאופנה שהייתה פופולארית במאות הקודמות למלכים ובני אצולה, חוזרת היום לגבר המודרני הממוצע, הגבר המודע.

מאז שתכשיטים עשו את דרכם בחזרה לארון הציוד של הגבר, הם עברו לא מעט שינויים והתפתחויות, וכיום רשימת התכשיטים לגבר גדולה ומכובדת, ועומדת ראש בראש עם רשימת תכשיטי הנשים. זה התחיל מהשעונים, שעיטרו את זרועו של כל גבר רציני, המשיך בטבעות הנישואים שהיו עניין של חובה ומעמד, והמשיך לאינספור גרסאות של תכשיטים גבריים וייחודיים.

דוגמאות של תכשיט לגבר:

  1. שרשראות – תכשיט קלאסי לגבר המודרני, שרשרת יפה, עם חולצה סגורה או מכופתרת חלקית, על חזה מסוקס ומעוצב בחדר הכושר, שרשרת החוליות היא מזמן תכשיט מועדף לגבר הישראלי. יש את אלו שאוהבים את שרשרת החוליות הקלאסית האלגנטית, ואחרים מעדיפים שרשראות כסף עדינות עם תליון מעוצב. שרשרת עם תליון עוגן, עם ברכה מהתנ"ך, או אפילו עם אבני חן צבעוניות, זו מתנה ייחודית, או פשוט רכישה נבונה לגבר האלגנטי.
  2. צמידים – ברגע שמתחילים, קשה לעצור, כי אפילו לאלו שאינם מורגלים בענידת צמידים, יש משהו יפה בתכשיט שאנחנו לא רק עונדים, אלא, שלא כמו שרשרת, גם רואים על עצמנו. צמיד נע איתנו, עם תנועת הזרוע והיד שלנו, ונמצא שם כאמירה תוך כדי תנועה. לכן חשוב להתאים את הצמיד לצבע הבגד, ולאירוע הספציפי. תכשיט זה מגיע במספר דוגמאות פופולאריות כמו צמיד רשת מושחר, צמיד טניס דק עם זרקונים, צמיד חוליות כסוף "גורמט", וכמובן צמידי עור. אפשר אפילו להזמין צמיד עם חריטה ייחודית.
  3. טבעות – לא רק טבעת נישואין, יותר ויותר גברים מסתובבים בעולם עם טבעות יפהפיות, כי גם להם מגיע ידיים אלגנטיות. טבעות מתכת ועור שחור נותנות מראה "שיק" והולכות עם חליפה או חולצה שחורה או לבנה, וטבעות מעוצבות אחרות מתאימות לכל לוק שתרצו.

קלאסיקות שחוצות את הזמן

שעונים הם שילוב מיוחד של כל מה שהוא גברי – מנגנון מכאני, פרקטי ושימושי, משודרג לצורך אופנה, שעון יד הוא אחת הרכישות המועדפות על גברים, ומהווה סמל סטטוס קלאסי ובסיסי, מעין מהלך של חובה לגבר המודרני. שעוני היד לגברים הם כמו צמיד משודרג. הם שם נוכחים בכל תנועת יד, ובו בעת משמשים אותנו גם כמשהו פרקטי, לבדוק את השעה, למצוא את דרכנו משיחה שמאסנו בה בהגנבת מבט לשעון ואמירה של "סלחו לי, אבל…”.

שימושי, אלגנטי ויפה, תכשיט אמיתי ופרקטי בו זמנית, שעון היד הוא ככל הנראה המתנה הקלאסית לגבר המודרני, כולל מתנה מעולה לעצמכם אם אתם מחפשים תכשיט או פינוק שילך אתכם יד ביד.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים