חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השכרת משאית בקליק – UTI משדרגים לכם את תהליך ההשכרה

 

כל תחום בחיינו, כמעט, עובר לא מעט שינויים עם הזמן, ובייחוד תודות לפיתוחים הטכנולוגיים, הלוקחים חלק בכך ומושכים אותנו קדימה ללא הפסקה. את המשאיות אנו רואים על הכבישים המהירים בכל מקום כמעט, והן משרתות בתי עסק רבים ומגוונים לצורך שינוע של סחורה

 

כל תחום בחיינו, כמעט, עובר לא מעט שינויים עם הזמן, ובייחוד תודות לפיתוחים הטכנולוגיים, הלוקחים חלק בכך ומושכים אותנו קדימה ללא הפסקה. את המשאיות אנו רואים על הכבישים המהירים בכל מקום כמעט, והן משרתות בתי עסק רבים ומגוונים לצורך שינוע של סחורה. אם עד היום, הדרך המסורתית, המקובלת, לשכור משאית היתה בפנייה לחברת השכרת רכבים והגעה אל אותו מקום כדי לאסוף אותה, הרי שהסיפור כיום הוא אחר ואופן ההשכרה הולך להשתנות מקצה לקצה.

כיצד יכולנו לשכור משאית עד היום

אם אתם כעסק הייתם זקוקים למשאית, או אפילו לרכב מסחרי גדול, ולא היה ברשותכם רכב מסוג כזה ולאחר שגיבשתם החלטה בין קניה או השכרה, הייתם  פונים וודאי ישירות לחברת השכרה, מתקשרים אל נציגיה, מבררים טלפונים נתונים שונים אודות המשאית וסוגרים עסקה. לאחר מכן, הייתם צריכים להגיע לאותו סניף השכרה ולאסוף ממנו את המשאית המתאימה. כך הדבר היה נהוג עד היום, הן בארץ והן בעולם, והצריך מכם לא מעט זמן פנוי כדי לבצע זאת וגם חיפוש דיי סיזיפי אחר חברת ההשכרה המתאימה שתציע את המשאית הנכונה למשימה. 

UTI – מהיום עובדים אחרת

ואכן, מהיום דברים עובדים אחרת ושנת 2022 מביאה אתה מהפכה של ממש בתחום ההשכרה. קבוצת uti - השכרת משאית מעמידה לרשותכם מגוון רחב של משאיות ורכבים מסחריים להשכרה וגם אפשרות של קנייה, כל זאת כחלק ממעטפת שירותים שלמה. לא עוד פנייה ישירה לחברות ההשכרה, הגעה פיזית אל המקום, המתנה ארוכה ואולי גם מחירים שאינם משתלמים כל כך. במקום אחד, תחת קורת גג אחת, תוכלו ליהנות משירותי השכרת משאיות בקלות רבה יותר ובעיקר – בכמה צעדים פשוטים ומהירים. והדגמים עצמם – של מיטב החברות המובילות בשוק, המביאים איתם איכות גבוהה ופתרונות בהתאמה מלאה. 

השכרת משאיות דרך האתר

השכרת המשאית המתאימה לכם נעשית כבר היום דרך האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את דגם המשאית המתאים לכם, להגדיר את התאריכים הרלוונטיים לכם – מועד ההשכרה והאיסוף ומועד ההחזרה וגם לבחור את נקודת האיסוף ושעת האיסוף המתאימה לכם. תוכלו להגדיר את נקודת ההחזרה בדומה לנקודת האיסוף, או לבחור נקודה שהיא שונה. את הפעולות הללו תוכלו לבצע בכל זמן שתרצו וגם מכל מקום, וכל מה שצריך לשם כך הם מחשב, מקלדת ועכבר. 

משתדרגים לקראת 2022 עם אפליקציה ייעודית

לצד האפשרות לבצע את ההשכרה דרך המחשב או הנייד באתר החברה, מוצעת לכם אפליקציה ייעודית, המייעלת את התהליך וגם מקלה עליכם משמעותית. אתם לא צריכים מחשב, ולמעשה, גם לא מקלדת ועכבר. תוכלו, באמצעות הטלפון החכם שלכם, לבצע את ההזמנה בקלות רבה. האפליקציה משמשת כפלטפורמה ידידותית ונוחה מאד, שבה אפשר לבחון את כלל האפשרויות ולבחור במהירות את זו העונה לכם על כל הצרכים. המשאיות המוצעות לכם פזורות במגוון רחב של מוקדים ותוכלו לאתר אותם, בהתאם למיקומכם או היעד המתאים לכם.

יתרונות רבים בשירות אחד

נוחות, קלות וחיסכון משמעותי בזמן הם יתרונותיו הבולטים של השיטה, מה שהופך את תהליך ההשכרה לחלופה מוצלחת לכל מה שהכרנו עד היום. זקוקים למשאית למשך זמן מסוים? אין בעיה. היכנסו לאפליקציה ותוכלו לאתר נקודת איסוף קרובה, שבה נמצאת המשאית להשכרה. העלויות הן משתלמות מאד, תהליך ההשכרה הוא מהיר במיוחד ואתם לא צריכים לבזבז על כך זמן יקר. אתם, תוכלו להתרכז בעסק שלכם, בשירותים שלכם וגם בלקוחות שלכם, ולקבל את המענה המתאים לכם בתוך פרק זמן קצר. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים