חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דלת הזזה לשירותים – איכות חיים אחרת

 

אתם בטח מכירים את הרגע הזה שבו אתם נכנסים לשירותים אבל אז צריכים להיצמד אל הקיר, או להיצמד אל הדלת כדי להיכנס. או להכניס את הבטן, או פשוט לא לנשום כדי לצמצם כמה שיותר את עצמכם

 

אתם בטח מכירים את הרגע הזה שבו אתם נכנסים לשירותים אבל אז צריכים להיצמד אל הקיר, או להיצמד אל הדלת כדי להיכנס. או להכניס את הבטן, או פשוט לא לנשום כדי לצמצם כמה שיותר את עצמכם, על מנת שבסך הכל, תוכלו להיכנס לשירותים. אם הדלת שלכם נפתחת פנימה בתא השירותים, רוב הסיכויים שזה מה שאתם עושים. ואם היא נפתחת כלפי חוץ, סביר להניח שזה פשוט לא נוח כי אז אתם צריכים להצטמצם בתוך המסדרון. לכן דלת הזזה לשירותים היא בדיוק מה שאתם צריכים. ומיד תקבלו עליה את כל הפרטים.

דלת הזזה לשירותים – מה צריך לדעת?

כשאנחנו בוחרים בהתקנה של דלתות פנים בבית אנחנו לפני הכל עושים את זה כדי לשפר את איכות החיים. זה אומר שהדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו זה הבטיחות, ורק אחרי כן, האסתטיקה והעיצוב. דלת הזזה לשירותים בהחלט יכולה גם להיראות טוב, אך לפני הכל היא צריכה להיות איכותית, בטיחותית, וכזו החוסכת לכם מקום, ונוחה להזזה.

דתות הזזה הן דלתות שיוצרים אותן כמו דלת פנים רגילה מפולימר או מעץ. לרוב הן מכוסות בטפט, או צבועות בתנור. כשמדובר בין עץ לפולימר, מתקיני הדלתות המקצועיים והמומחים בתחומם ממליצים על דלת פולימר.

ההתקנה של דלת הזזה לשירותים או לכל חדר בבית היא בהחלט שונה מהתקנה של דלתות פנים רגילות. במקום שהדלת תפתח פנימה או החוצה, היא למעשה מחליקה או לאורך הקיר, או נכנסת אל תוך כיס מיוחד בתוך הקיר.

דלת הזזה לשירותים – איזו דלת מתאימה לכם?

כשמדובר בדלת הזזה ישנן שני סוגים של דלתות שאפשר להתקין, ולכל אחת מהן היתרונות שלה:

  • דלת כיס

דלת הזזה עם כיס היא דלת שמחליקה אל תוך כיס מוכן שעשוי ממתכת ולמעשה מתוכנן מראש בתוך הקיר. כך כאשר הדלת פתוחה היא נבלעת אל תוך הקיר ואין צורך להסוות את המסילה.

הכיס העשוי מתכת מחופה בטיח או בגב ולאחר שמסיימים את הבניה מתקינים את הדלת בתהליך הרכבת הפרופיל, כנף הדלת והמשקוף.

  • דלת הזזה לאורך הקיר

דלת הזזה לשירותים הנעה לאורך הקיר היא דלת המותקנת עם מסילה עליונה וגם זו דלת החוסכת מקום רב. ככל שמדובר בדלתות הזזה, מומלץ כמובן שיהיו עמידות בפני לחות ומים.

חשוב שתדעו שנעילה של דלת הזזה לשירותים או לכל מקום שונה מנעילה של דלתות פנים רגילות. זהו לא מנעול הבנוי בתוך הדלת עם מפתח, אלא וו הצמוד על הדלת וננעל באמצעות חלק מתאים התלוי על הקיר. זוהי נעילה נוחה ואיכותית.

אנשי מקצוע מומחים בתחומם יבדקו שהדלתות זזות לאורך הקיר או אל תוך הכיס בקלות, בשקט, ואף יוודא שכל הגלגלים והמעצורים עובדים כראוי.

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בניסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים