חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית ערי השרון >>

חלום של חדר שינה – טיפים לעיצוב חדר שינה בסטייל

 

חדר השינה זו המקום הפרטי והאינטימי שלכם מכל חלל בבית, ולכן רצוי לעצב אותו לפי הנוחות שלכם, ולפי איך שאתם אוהבים שיראה. אך בכל זאת אנו רוצים לתת לך כמה טיפים איך לעשות את זה נכון

 

חדר השינה זו המקום הפרטי והאינטימי שלכם מכל חלל בבית, ולכן רצוי לעצב אותו לפי הנוחות שלכם, ולפי איך שאתם אוהבים שיראה. אך בכל זאת אנו רוצים לתת לך כמה טיפים איך לעשות את זה נכון:

מיקומים:

רהיטי חדר השינה מומלץ למקם ולממש את מלוא הפוטנציאל שבחדר  ולגרום למרחב בחלל העיצובי שלנו, מכיוון שזה החדר שבו אנו מתארגנים ליציאה או לשינה, עדיף שנרגיש בו בנוח ככל שאפשר למשל, תמונות לחדר השינה מומלץ למקם מעל המיטה, מכיוון שזה הקיר שיחסית הכי פחות נגיש לנו, לכן מומלץ לאבזר את הקיר עם תמונות שמתאימות לחדר שינה מיוחדות ונעימות לעין עם צבעים וצורות שאנו מתחברים, זה יכול גם להתבטא בעיקר בתמונות שמרגיעות אותנו לאחר יום העבודה, ותמונות שקטות של נופים, שקיעות, חופי ים, עצים וכו’ .. ומשדרים לנו רוגע. כמו כן לא למקם את המיטה מתחת לחלון מכיוון שזה סוגר לנו את הנגישות ואת הנוחות כשנרצה לאוורר את החדר עם אוויר הצח, וגם בנוסף את ההסתכלות אל הרחוב, הגינה או כל מקום שאפשר להשקיף מבעד לחלון. טיפ נוסף מומלץ למקם את הארון במקום שהדלתות נפתחות לרווחה ללא דבר שמפריע, במידה ואין מקום אפשר לרכוש ארון עם דלתות הזזה, פתרון יעיל ומושלם.

אנרגיות:

מכיוון שחדר השינה כמו שציינו בתחילת הכתבה זה המקדש הפרטי שלנו, וזה בעצם המקום שבו אנו מתעוררים ומתחילים את היום, וזה גם החדר שבוא אנחנו מסיים את היום, מומלץ להשתמש באקססוריז ורהיטים עדינים ונעימים לעין, פחות צבעים נועזים, כדי שישרו לנו אנרגיות חיוביות, מרגיעות ושלוות. לכן מומלץ להשתמש בתמונות עם צבעים עדינים נוחים, תמונות שקטות ומרגיעות. תמונות לחדר שינה יכולות להיות מספר תמונות קטנות עם סידור מעניין על הקיר או בצורה סימטרית, וניתן גם לתלות תמונה גדולה של נוף מרהיב ומרגיעה, לחובבי האומנות ניתן לשלב תמונות אבסטרקט מעניינות עם צורות וצבעים שקטים ושלווים, את הבחירה אתם צריכים להחליט, כל אחד לפי מה שמאפיין אותו, וכך החדר מקבל ערכים של הדיירים המתגוררים בו. גם הרהיטים והאקססוריז מומלץ לשלב צבעים נקיים כמו לבן, שמנת, אפור בהיר, וליצור הגיון בריא בין שאר הרהיטים, לדוגמא ובחרתם לעצב את החדר בסגנון כפרי, אפשר לשלב תמונת קנבס של מפל מרגיע עם מדפי עץ מעניינים וצבעי הקירות יהיו בגוון אפור בהיר וכן אלה.

תאורה:

יש לבחור תאורה אינטימית ולא גדולה מידי, אך מאורת מספיק כדי לראות מספיק טוב את החדר שלכם ולהדגיש את המרווח שבו, כמו שכבר אמרנו החדר הזה הוא מקום אינטימי ונעים ואנו רוצים להשרות אווירה חמימה וכיפית, ניתן גם להתקין נורות "ספוטים" שידגישו את האקססוריז שבחדר, למשל מתחת לתמונה של החדר שינה, שמנורת ה"ספוט" תדגיש את התמונה ובנוסף את חלל החדר כשאור נעים ונוח. בזמן שאתם בתוך המיטה מתחת לפוך, מומלץ להניח ליד השידה מנורת לילה שתהיה נגישה בזמן קריאת הספר וכל דבר שלא מצריך ממכם מאמץ ולצאת מהמיטה כשתרצו לכבות את האור.

תמונות לחדר שינה:

בתקופה של ימינו, כשנגיף הקורונה מסתובב בחוץ, לצאת לחופשה, ולטוס למקומות בעולם כדי לנקות קצת את הראש מהשגרה היומיומית נעשה קצת מסובך, הפתרון היעיל והמהיר, היא לאבזר את החדר השינה וגם את הבית בתמונות נוף שונים, מרחבי העולם כך שהתמונה יוצרת לנו "חלון" אל הנוף שאנו חושקים להגיע. אנו מדיגיטל נשמח להתאים לכם תמונה מושלמת לחדר השינה ולתת ייעוץ בטלפון והוואטסאפ שלנו: 0527500554

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים