חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רולאפ, פופ אפ ומוצרי שיווק יעילים לאירועי חוץ

 

לפתוח עסק או לייבא מוצר למכירה זה לא תמיד קל, אבל אם עושים את זה נכון, זה משתלם, ואפילו יכול להיות כיף. האסטרטגיה, העיצוב, כל המחשבה מסביב, וכמובן ההוצאה לפועל של התוכנית, כל אלו יכולים להיות מקור רב לסיפוק והשראה, אם משתמשים בכלים הנכונים

 

לפתוח עסק או לייבא מוצר למכירה זה לא תמיד קל, אבל אם עושים את זה נכון, זה משתלם, ואפילו יכול להיות כיף. האסטרטגיה, העיצוב, כל המחשבה מסביב, וכמובן ההוצאה לפועל של התוכנית, כל אלו יכולים להיות מקור רב לסיפוק והשראה, אם משתמשים בכלים הנכונים. אם אתם משווקים משהו, כל דבר בעצם, כדאי שתכירו את המוצרים הנלווים לשיווק שלכם. רולאפ, פופאפ ושאר מוצרים שנועדו לתמוך בכם במהלך הבא מחכים לכם, להתאמה אישית ועיצוב מושלם.

במאמר קצר זה נכיר לכם כמה מהכלים הנ"ל, כדי שתבינו איך, מתי ולמה להשתמש בהם, ולמה לצפות. בגדול? צפו לשימוש נוח, איכות חומרים גבוהה, מחירים נוחים ואפקטיביות בשטח, אבל בואו ניכנס לפרטים הקטנים.

רולאפ מקצועי ושאר עזרי שיווק

שיווק זה מקצוע, לא משחק, ומי שרוצה להצליח ברצינות עם השיווק שלו, כדאי שיפסיק להשתעשע ויתחיל להיכנס לפוקוס על עזרי השיווק שלו. הנה לפניכם המוצרים החמים ביותר:

  • רולאפ – מספר אחד, רולאפים יכולים להגיע בגדלים שונים, כאשר הנפוץ ביותר הוא זה שנפתח מהרצפה לגובה של שני מטרים, ברוחב משתנה (לרוב בין 60 ס”מ ועד למטר אחד). קל לפתיחה וסגירה, נוח לשינוי המקום, ובעצם כלי שיווק פרסומי גדול שמושך את העין ואת הלקוחות לחנות או לדוכן שלכם.
  • פופ-אפ – אם אתם מעמידים דוכן, אז כדאי לדאוג שהדוכן ייראה כמו שצריך, אטרקטיבי, מעניין, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו גם אם ממש רוצים. פופ אפ מקצועי כולל מיתוג מלא גם בצורה וגם באלמנטים של המיתוג של העסק שלכם.
  • רצפת תצוגה – אם יש לכם מוצר, או אפילו שירות, עדיף לייחד אותו בצורה בולטת במרחב התערוכה או הקניון, עם רצפה ממותגת ומוגבהת קלות. ממש במה קטנה, העיצוב הזה מבליט את העסק שלכם, ואי אפשר לפספס אותו. בשילוב עם הרולאפ או הפופאפ הנכון, אתם על הגל, ותראו את התוצאות במהירות.
  • קירות מוארים – טכנולוגיה ועיצוב שהפכו לסטנדרט בעולם, קירות מוארים הם עוד כלי חזק למשיכת תשומת לב הלקוחות הפוטנציאלים, והחדרת מסרים שיווקיים לתודעה, כי אתם צריכים שיראו אתכם, ואנו רואים בעזרת אור.

מה הכי שווה אם ככה?

הדוגמית הנ"ל, ארבעת האפשרויות הללו, הן ככל הנראה שיטות עיצוב המרחב הטובות ביותר לשיווק מוצרים ושירותים באירועי חוץ. נכון, ישנם עוד עזרים קטנים או אפשרות התאמה כמו למשל פופ-אפ שהוא פינת ישיבה סגורה ב-U, או רולאפ של קיר שלם, אבל מומלץ להתמקד באלו, ובשילובים ביניהם.

כשאתם ניגשים לבחור רולאפ של ארט דיזיין, בדקו את יכולות ההתאמה האישית של החברה, אשר מציעה לכם מיתוג מלא והתאמה לאירוע, בגודל, בצורה ובשאר האספקטים החיוניים להצלחת האירוע עבורכם. ברגע שעושים פעם אחת אירוע עם ציוד שיווק כמו שצריך, מיד מבינים את ההבדל.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים