חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לימודי הנדסאי אדריכלות נוף בהנדסאים תל אביב

 

אדריכלות נוף היא אומנות התכנון, השיקום ושימור המרחב הירוק והבנוי שמצוי סביבנו. האדריכלות המדוברת מפגישה בין מגוון רחב של תחומי ידע לרבות טופוגרפיה, בוטניקה, אקלים, אקולוגיה, מערכות השקיה, גאוגרפיה וקרקע. כמובן שהיא משלבת גם את התכנון והשרטוט האדריכלי

 

אדריכלות נוף היא אומנות התכנון, השיקום ושימור המרחב הירוק והבנוי שמצוי סביבנו. האדריכלות המדוברת מפגישה בין מגוון רחב של תחומי ידע לרבות טופוגרפיה, בוטניקה, אקלים, אקולוגיה, מערכות השקיה, גאוגרפיה וקרקע. כמובן שהיא משלבת גם את התכנון והשרטוט האדריכלי. ניתן לומר כי איש מקצוע אשר עוסק בתחום אדריכלות נוף אחראי על עיצוב החוץ ובמסגרת עבודתו הוא מעצב גינות, גנים ציבוריים ואף מרכזי ערים, רחובות, כיכרות, חופים ושכונות שלמות. לא פעם אדריכל נוף יהיה אחראי על שיקום ושימור מורשת היסטורית של נופי טבע. לא פלא שלא מעט אנשים שמתחברים לתחום בוחרים ללמוד הנדסאי אדריכלות נוף.

הנדסאי אדריכלות נוף בהנדסאים תל אביב- מה לומדים?

לימודי אדריכלות נוף בהנדסאים תל אביב הם לימודים אשר מעניקים לכל לומד את המיומנות התכנוניות האסתטיות וההנדסיות ובד בבד גם פיתוח מודעות לסביבה. במהלך הלימודים שמים דגש על חיבור בין אומנות לבין מדע כאשר המטרה היא ליצור סביבה פונקציונאלית ובד בבד מעוצבת באופן ייחודי כאשר בד בבד מתחשבים בגורמים חברתיים, סביבתיים וכלכליים. מדובר על מקצוע מבוקש מאוד בשוק והלימודים הללו מכשירים כל לומד להיות מוכן לקראת מגוון משרות שונות ואטרקטיביות המוצעות כיום בתחום זה.

במהלך הלימודים במגמה יוצאים לסיורים בשטח, מתנסים בעבודה מעשית וצוברים ידע רחב היקף בהנחיות אישיות וקבוצתיות על ידי מיטב המרצים בתחום. מעבר לכך מקבלים לא מעט ידע אודות תוכנות מחשב מתקדמות וכן בהדמיות תלת ממד.

מטרת תוכנית לימודי הנדסאי אדריכלות נוף בהנדסאים תל אביב

המטרה של תוכנית הלימודים היא למעשה להכשיר את הלומדים לתכנן ולעצב את המרחב וכן לחבר בין הפנים לבין החוץ. הידע בתחום תכנון הנדסי הוא ידע רב תכליתי אשר מאפשר לכל לומד לקחת חלק בסוף לימודיו בתפקידים שונים שיאפשרו לו לעצב את המדיניות לשיקום ולפיתוח הסביבה הכפרית והאורבנית. מלבד זאת, הלימודים מכשירים אנשי מקצוע רלוונטיים לצורך תפקידים חשובים הן בתכנון תוכניות בינוי והן בתוכניות מתאר. הסביבה ומרחב החיים הציבוריים מהווים חלק אינטגרלי מאיכות החיים של כולנו ולהנדסאי אדריכלות נוף יש חלק חשוב הן בעיצוב מרחב החיים הציבוריים המדוברים והם מהווים אנשי מקצוע מבוקשים מאוד. גם העובדה שכיום ההיבטים האקולוגיים מהווים דבר משמעותי מאוד בחיינו, הופכת את המקצוע המדובר למקצוע מבוקש ונחשק.  המטרה של התוכנית היא כמובן להכשיר את האדריכלים המומחים ביותר בתחום אדריכלות נוף שיש להם גם יכולות הנדסיות, גם יכולות אנליטיות וגם יכולות יצירתיות גבוהות מאוד.

המטרה היא שהם יאבחנו כל שטח על פני המאפיינים השונים שלו לרבות צפיפות קרקע, סוג קרקע, פני שטח, נגישות למים, לצל וגישה לתשתיות ואלמנטים בנויים בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי ליצור את הסביבה האטרקטיבית והבטוחה ביותר.

הנדסאים תל אביב מכשירים אדריכלי נוף אשר יודעים בצורה המיטבית כיצד לנפות שטח, לתעד אותו, לעצב אותו ולהציע פתרונות תכנון נוף יצירתיים ואיכותיים גם כאשר תנאי השטח מאתגרים.

כיצד הנדסאים תל אביב מסייעת לבוגריה להשתלב בשוק העבודה?

הנדסאים תל אביב מציעה לבוגריה מעטפת איכותית מאוד של שירותי הכוונה תעסוקתיים. היא מסייעת לכל בוגר לימודים לפתח את הקריירה שלו ולהשתלב בעולם העבודה בתום הלימודים. להנדסאים תל אביב יש יחידת הכוון תעסוקתי אשר מציעה סיוע בכתיבת קורות חיים וכן מצויה בקשר עם לא מעט מגייסים אשר מעוניינים להעסיק את בוגריה בתחום זה. מעבר לכך, במכללה יש לוח משרות מעודכן בתחום המכיל מגוון רחב של משרות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים