חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עיצוב הזמנה לחתונה - אהבה ענקית באותיות קטנות

 

הזמנה לחתונה זה הרבה יותר מהזמנה לאירוע, זה ”מסמך” שהולך להיות משמעותי עבורנו לכל החיים. נכון, חשוב לנו שהעיצוב והאסתטיקה של ההזמנה יהיו מרשימים וייחודיים כי הם מייצגים את ההזמנה לאירוע החשוב בחיינו, אבל מעבר לכך, להזמנת חתונה שלנו יש ערך רגשי גבוה עבורנו. אך איך בוחרים את העיצוב הנכון?

 

הזמנה לחתונה זה הרבה יותר מהזמנה לאירוע, זה "מסמך" שהולך להיות משמעותי עבורנו לכל החיים. נכון, חשוב לנו שהעיצוב והאסתטיקה של ההזמנה יהיו מרשימים וייחודיים כי הם מייצגים את ההזמנה לאירוע החשוב בחיינו, אבל מעבר לכך, להזמנת חתונה שלנו יש ערך רגשי גבוה עבורנו. אך איך בוחרים את העיצוב הנכון? את המילים המתאימות? ומהן בכלל האפשרויות שלנו להזמנה לחתונה? ובכן, בימינו קיימות כל כך הרבה אפשרויות שונות ומעניינות לעיצוב ההזמנה שבאמת שרק צריך לבחור. יחד עם זאת, כדי להיות בטוחים שמוצגות בפנינו כל האפשריות, ושההזמנה שלנו תהיה איכותית ומקצועית, מאוד חשוב לבחור בבית דפוס חדשני ומשוכלל שיידע לבצע את הבחירה שלנו באיכות בלתי מתפשרת, בדיוק כפי שמגיע לנו באירוע מרגש כגון חתונה.

הזמנות לחתונה? הכירו את 1פרינט

בית דפוס 1פרינט הוא אחד מבתי הדפוס המוכרים בארץ שמתמחים בהדפסת ניירת משרדית, מתקני תצוגה, הזמנות לאירועים, וסוגי שילוטי שונים. בבית הדפוס המתקדם של 1פרינט קיים סטודיו לגרפיקה עם מומחים מובילים בתחום שמסייעים בעיצובים בהתאמה אישית לכל הלקוחות השונים והמגוונים של המקום. כמו כן, פרינט1 כבר זכו לעצב אינספור הזמנות לחתונה ללקוחות בכל הארץ, כאשר כל הזמנה נעשית בתהליך משותף וסבלני מול החתן והכלה, הכול במטרה לעצב את ההזמנה המושלמת, בדיוק כמו זאת שדמיינתם (ואולי אף קצת יותר). חתונה היא אחת החגיגות המשמחות והמרגשות ביותר שיש בחיים הללו, וצוות הגרפיקאים של פרינט1 תמיד שמחים לקחת חלק בעיצוב ולהיות חלק ולו הכי קטן ביום המשמעותי שלכם. 

אז אילו הזמנות לחתונה יש ב-1פרינט?

בבית דפוס 1פרינט קיים מגוון עשיר ויוקרתי של סוגי הזמנות לחתונה כגון הזמנות פויל דיגיטלי, הזמנות עם ניט, הזמנות פרספקס, הזמנות שקופות, הזמנות פויל זהב, הזמנות פרחוניות, הזמנות קלאסיות ועוד, ואף ניתן גם להנות ממבחר מרשים של מעטפות יוקרתיות בעיצובים שונים. מעבר לכך, הצוות המקצועי של 1פרינט תמיד מוכן לשמוע על רעיונות חדשים ויצירתיים ולקחת את עיצוב ההזמנה צעד אחד קדימה.

מהו תהליך העיצוב של הזמנה לחתונה אצל 1פרינט?

ובכן, בין אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, ובין אם אתם פתוחים להצעות (ואפילו מעוניינים בהן), תהליך עיצוב הזמנה בבית דפוס 1פרינט נעשה בשיתוף פעולה צמוד מול הלקוחות והבנת   והרצונות שלכם, והחזון הגרפי שלכם. התהליך עצמו כרוך בבחירת חומרי גלם, צבעים, סוג התוכן, סוג הגופן, וכל מוטיב גרפי אפשרי שברצונכם לשלב בהזמנה. כמו כן, לאורך התהליך הצוות הגרפי שלנו תמיד שמח לייעץ, לשנות, ולהוסיף, העיקר שהתוצאה הסופית תהיה בדיוק מה שרציתם. כמו כן, היופי שבבית דפוס 1פרינט הוא שלא משנה מה התקציב שלכם, אנשי המקצוע המנוסים שלנו יידעו בדיוק איך להפוך את ההזמנה שלכם לייחודית, מרגשת, ובלתי נשכחת. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים