חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

”חיפה צוחקת ובגדול – ערב סטנדאפ כל חודש” 

 

ערב הסטנדאפ של הקהל מת מצחוק חזר לעניינים אחרי הפוגה קלה, איך היה אתם שואלים? בשביל זה אנחנו פה....

 

ערב הסטנדאפ של הקהל מת מצחוק חזר לעניינים אחרי הפוגה קלה, איך היה אתם שואלים? בשביל זה אנחנו פה....

סוף חודש הגענו לאחד הלינים האיכותיים שיש לסטנדאפ להציע וזה כמובן הליין שנקרא "הקהל מת מצחוק" מרתון סטנדאפ בלי צנזורה בניהולו של הסטנדאפיסט שי חדד.

למי שעדיין לא יודע אז הליין הזה מתקיים  באזור הצפון במקום שנקרא תאטרון הסטודיו שנמצא במרכז הכרמל חיפה בניהולו של הבעלים יונתן המקסים שמארח אותנו כל פעם בצורה הכי טובה שיש. 

אנחנו חייבים להיות כנים ולומר לכם שזה המקום לסטנדאפ, כן כן שמעתם נכון, במה מעולה, תנאים נהדרים, אווירה מחשמלת וקהל סופר איכותי שבא רק לצחוק ובגדול. 

הקהל מת מצחוק הוא ליין שרץ במצטבר בערך 3 שנים פעם בחודש לפעמים ימי חמישי ולפעמים ימי שישי וכל פעם הגיעו סטנדאפיסטים אחרים מתחלפים, הפעם לערב הנוכחי שי חדד החליט לעשות שינוי משמעותי בליין ולהוריד את כמות המופיעים מחמישה לארבעה בלבד כולל אומן מוכר על מנת למשוך כמה שיותר קהל ומי שהיה האורח הפעם הוא לא אחר מאשר הסטנדאפיסט שגיב פרידמן שמוכר לכולנו מתוכניות הטלוויזיה: יומטוב, צחוק מעבודה, מחוץ לחוק ועוד.

 אין ספק שהשינוי שחדד עשה בליין בהחלט הביא תוצאות כי לאותו ערב הגיעו 70 איש והמקום היה מפוצץ עד אפס מקום וזה היה כל כך כיף לראות את זה. 

באותו ערב הופיעו בנוסף לשגיב פרידמן שי חדד שאירח את הסטנדאפיסטים מוהנד וחגית ויינר, מי שעלה לפתוח את הערב הוא מוהנד, סטנדאפיסט ערבי שמופיע שנה וקצת על הבמות ותאמינו או לא הוא פתח את הערב בצורה מושלמת והתחיל לדבר על המעבר מהחיים בכפר קרע לעיר הגדולה תל אביב עוד קצת על ההשוואה בין יהודים לערבים ואפשר היה לראות שהקהל באמת התאהב בו, אין ספק שאחד הדברים המאתגרים זה לפתוח את הערב שהקהל קר ומוהנד עשה את זה כמו מקצוען אמיתי, אחריו עלתה הסטנדאפיסטית חגית ויינר שמופיעה בכל הארץ עם ניסיון רב, חגית דיברה על החיים אחרי הלידה שעברה, על חייה כאם חד הורית והקהל פשוט לא יכל להפסיק לצחוק ואפשר היה לראות שחגית אכלה את הבמה ונהנתה מכל רגע ושנייה. 

לפרטים נוספים אודות הליין, אתם מוזמנים לאתר הרשמי של "שי חדד" שם ניתן למצוא מערכוני וידאו, וכמובן הזמנת כרטיסים און ליין למרתונים של "הקהל מת מצחוק" בתיאטרון הסטודיו בחיפה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים