חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה הקשר בין נערות צעירות לבין פיזיותרפיה רצפת אגן?

 

מעטים הצעירים שכבר בגילאים שלהם מתחילים לדאוג לבריאות. הגילאים הצעירים נתפסים כגילאים שבהם כדאי לעשות את כל מה שבעתיד יהפוך להיות מאוחר מדי – לצאת עד שעות מאוחרות, לאכול המון ג’אנק פוד, לצאת למסיבות ולישון עד הצהריים. אז נכון, זהו בדיוק הזמן לחוויות מהסוג הזה, אבל זה ממש לא אומר שזה לא זמן מצוין לעשות גם דברים אחרים במקביל

 

מעטים הצעירים שכבר בגילאים שלהם מתחילים לדאוג לבריאות. הגילאים הצעירים נתפסים כגילאים שבהם כדאי לעשות את כל מה שבעתיד יהפוך להיות מאוחר מדי – לצאת עד שעות מאוחרות, לאכול המון ג’אנק פוד, לצאת למסיבות ולישון עד הצהריים. אז נכון, זהו בדיוק הזמן לחוויות מהסוג הזה, אבל זה ממש לא אומר שזה לא זמן מצוין לעשות גם דברים אחרים במקביל. אחד הדברים החשובים לעשות כבר בגילאים צעירים הוא לדאוג לבריאות, גם בתחומים המוכרים והפופולריים יותר וגם בתחומים היותר נישתיים. היום נספר לכם מה הקשר בין נערות צעירות לבין פיזיותרפיה רצפת אגן, כדי שתוכלו להבין על מה בדיוק אנחנו מדברים.

גילאים צעירים הם הזמן המושלם לפיזיותרפיה רצפת אגן

אז אולי המחשבה הזו היא לא ממש פופולרית או נפוצה, אבל הגילאים הצעירים הם בדיוק הזמן לטפח את הגוף ואת הבריאות בצורה הכי טובה שיש, ולמה? ובכן, כי הגוף זוכר הכל, והוא גורם למי שלא טיפח אותו בצעירותו לשלם על כך בבגרותו. אחד ה"תשלומים" האלו בא לידי ביטוי בצורת בריחת שתן, והוא נוכח אצל לא פחות מ-30% מכלל הנשים במדינת ישראל. נשמע הזוי? אולי, אבל זו המציאות בדיוק כפי שהיא מתרחשת היום בארץ.

לעומת זאת, נערות צעירות שידאגו לגופן כבר בגיל צעיר – מפחיתות משמעותית את הסיכוי להתמודד עם בריחת שתן גם בהווה וגם בעתיד. לצורך כך יש צורך בפיזיותרפיה רצפת אגן, אז בואו נכיר אותה קצת יותר לעומק.

פיזיותרפיה רצפת אגן – מה זה אומר בכלל?

פיזיותרפיה רצפת אגן היא תת תחום מעולם הפיזיותרפיה הכללי, והיא מתייחסת לכל מה שקשור בחיזוק שרירי רצפת האגן. שרירים אלו הם אשר אחראיים על השליטה בסוגרים, וכשהם מתרופפים ונחלשים – בהתאם עלול להתרחש מצב של בריחת שתן. לעומת זאת, אם מקפידים על תרגילי פיזיותרפיה רצפת אגן כבר בגילאים צעירים, בריחת השתן עתידה לא להופיע.

במסגרת תרגילים של פיזיותרפיה רצפת אגן ההתמקדות היא סביב חיזוק השרירים על ידי כיווץ מבוקר והרפייה מבוקרת שלהם. תרגילים אלו נעשים הן בשכיבה, הן בעמידה והן בישיבה, והם אינם מצריכים מאמץ עילאי או מכשירים ספציפיים כדי לבצע אותם. נערות שיקפידו על ביצוע התרגילים כבר בגיל צעיר יוכלו להנות מחיי בגרות הרבה יותר חופשיים ומשוחררים, מבלי להתמודד עם מוצרים לספיגת בריחת שתן, הימנעות ממצבים חברתיים שונים ועוד.

איך אפשר לעשות פיזיותרפיה רצפת אגן?

חברת MyDoctor מפעילה מערך שלם שנוגע בפיזיותרפיה רצפת אגן, החל ממפגשים עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן, דרך הדרכה לביצוע תרגילי פיזיותרפיה רצפת אגן, ועד סדרת טיפולים על ה-eChair – כיסא אלקטרומגנטי שגורם לכיווץ השרירים במקומכם. צרו קשר עם החברה עוד היום ותוכלו לשמוע על מגוון האפשרויות שעומדות בפניכם, בדרך לחיזוק השרירים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים