חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חברת קידום מהצפון שמתמחה בקידום אורגני

 

שיווק הוא חלק מאד חשוב בכל עסק, ללא שיווק נכון העסק שלכם לא יתרומם לשום מקום. לעסקים גדולים מוקצה תקציב מיוחד לחברה ולעסק על מנת להשתמש בהם לצורך פרסום, חלק מהתקציב הזה הולך גם לפרסום במדיה ולקידום של האתר והשירותים של החברה

 

שיווק הוא חלק מאד חשוב בכל עסק, ללא שיווק נכון העסק שלכם לא יתרומם לשום מקום.

לעסקים גדולים מוקצה תקציב מיוחד לחברה ולעסק על מנת להשתמש בהם לצורך פרסום, חלק מהתקציב הזה הולך גם לפרסום במדיה ולקידום של האתר והשירותים של החברה.

המצב קצת שונה בעסקים קטנים ולפעמים גם בבינוניים אשר לא מבינים את חשיבות הקצאת התקציב לצורך הפרסום שלהם ברשת. אנשים משקיעים המון כסף על המסביב, על המשרד, על המכוניות, על הבגדים, על המוצר, על העובדים ושוכחים להשאיר תקציב לדבר אולי הכי חשוב בעסק שלהם – לפרסום. וכן זה עולה לא מעט. אומנם יש פתגם שאומר שמה שבזול עולה בסוף ביוקר, אבל זה לא תמיד ככה, לא כל עסק צריך להשקיע תקציבי ענק בפרסום, הכל תלוי לאיזה קהל יעד מכוונים ומה בדיוק אתם מוכרים. יש עסקים קטנים שבתקציבים מינימליים ניתן להגיע לתוצאות יפות.

למה כדאי למי שנמצא בצפון לפנות דווקא לוובקלאב?

אומנם אנחנו נמצאים בתקופה שניתן תמיד לעשות פגישות בזום ומרחוק, אבל אם יש אפשרות לבצע פגישה פרונטאלית זה יכול להיות יותר פורה, לכן אם אתם נמצאים בצפון, אתם יכולים בקלות להגיע למשרדי החברה ולבצע פגישה עסקית פורה על האתר ועל אסטרטגיית הפעולה לשיווק העסק שלכם. וובקלאב קידום אתרים בעלת ניסיון של עשרות שנים והצלחה מאד גבוהה בשיווק וקידום עסקים רבים באזור חיפה, הקריות והצפון.

כמו שאתם יודעים, התשלום לעיתים הוא לא רק על השירות אלא גם על כל המסביב, חברות יחצ גדולות במרכז, בעלי משרדים יקרים ומשכורות עובדים , הכל בסופו של דבר מתגלגל ללקוח, כאשר אתם בוחרים בחברת קידום מהפריפריה עם פחות הוצאות, אתם תקבלו מחירים יותר אטרקטיביים ולא דווקא שירות פחות טוב... 

קידום אורגני – הדרך הטבעית שלך ללקוחות

אז מה זה בכלל קידום אורגני? קידום אורגני אלו התוצאות הטבעיות שאתם רואים בחיפוש בגוגל, הם נמצאים מתחת למודעות ועדיין יש אחוזים מאד גבוהים של גולשים שמקליקים דווקא על התוצאות הטבעיות ולא על המודעות – מה לעשות, הישראלים לא אוהבים להרגיש פראיירים ולא אוהבים שמפרסמים להם דברים, הם אוהבים למצוא את מה שהם מחפשים לבד – וכאן נכנסות התוצאות האורגניות – באמצעות טכניקות פעולה בונים אסטרטגיה נכונה לקידום האתר והשירותים שלכם בתוצאות האורגניות.

הקידום האורגני בגוגל לוקח זמן ולעיתים לוקח כמה חודשים עד שבכלל מתחילים לראות תוצאות וגם לאחר מכן אנחנו מדברים על טווח של שנים עד שמצליחים באמת להתברג במקומות טובים ולהישאר שם.

מה איכפת לי מה יהיה בעוד כמה שנים? אני רוצה עכשיו!

אז זהו – כשמדברים על השקעה לטווח ארוך מדברים על קידום אורגני, התשלום בקידום אורגני הוא ריטיינר חודשי שנשאר קבוע ברוב המקרים, אתה יודע כמה תשלם כל חודש.

לעומת זאת בקידום ממומן אתם תתחילו להוציא תקציבים שאולי לא חשבתם שתוציאו, ככל שיכנסו יותר מתחרים ויהיה ביקוש יותר גדול לשירות שלכם, אתם תשלמו יותר. כמה יותר? הרבה יותר, בשנים האחרונות המחירים לקליק קפצו במאות אחוזים בעוד הריטיינר של האורגני נשאר אותו סכום או עלה באחוזים בודדים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים