חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה עושים כשנתקעים ברכב עם מצבר תקול?

 

אם אתה מוצא את עצמך תקוע עם מצבר תקול, אתה יכול לעשות את הפעולות הבאות...

 

אם אתה מוצא את עצמך תקוע עם מצבר תקול, אתה יכול לעשות את הפעולות הבאות:

  • נסה להתניע את המכונית על ידי לחיצה על דוושת הגז והפעלת מתג ההצתה.
  • אם זה לא עובד, נסה להניע את המכונית עם רכב אחר שיש לו מצבר טוב.
  • אם אינך מצליח להניע אותו, התקשר לבית המצברים, יש לנו שירות שיכול לעניין אותך….

 

שירות מצברים עד הבית

בית המצברים מציע שירות של מצברים עד הבית, מה זה אומר בעצם? במידה ונתקעת עם הרכב מסיבה כלשהי ואתה לא מצליח להניע, אתה יכול להתקשר אלינו ונגיע עד אליך עם מצבר חלופי, נחליף לך אותו על המקום ותוכל להמשיך בעיסוקך.

למה כדאי להשתמש בשירותינו ולא בשירות הביטוח?

שירותי הביטוח בד”כ לוקחים זמן רב, יש המתנה של כמה שעות טובות עד שרכב השירות יגיע אליך בנוסף המחירים של המצברים דרך השירות הזה יקרים מאד כדי להצדיק את השירות. אצלנו תקבל שירות מהיר וזול ותוכל להמשיך בעיסוקיך מהר מאד.

אם הצלחתי להניע את הרכב זה אומר שאפשר להמשיך לנסוע?

במידה והצלחתם להניע את הרכב באמצעות כבלים או לבד, אנחנו עדיין ממליצים לבוא לבדיקת המצבר כדי שלא תגיעו למצב כזה שוב. לפעמים הבעיה במצבר נובעת מזה ששכחתם אורות דלוקים והמצבר נגמר, במקרים כאלה מספיק להניע עם כבלים ולעשות נסיעה ארוכה כדי למלא אותו מחדש, במידה ואתם נתקלים במצבים שהמצבר מתרוקן לאחר מכן, אז זאת בעיה אחרת. במידה ולא שכחתם אורות והמצבר עדיין היה צריך כבלים להנעה, כדאי לבדוק את הסוללה עם בודק מתח ולראות אם היא תקינה או לא. לעיתים הבעיה היא בכלל מהאלטרנטור שלא מטעין אותה כמו שצריך ולכן המצבר לא מתמלא. את התקלות האלו כדאי מאד לאתר אצל חשמלאי רכב מוסמך.

איזה סוג מצב כדאי לקחת? משומש או חדש?

ההבדל הראשון הוא המחיר. מצבר משומש בדרך כלל זול יותר מאשר חדש. אתה יכול לחסוך כסף בסוללה חדשה על ידי רכישת סוללה שהייתה בשימוש בעבר. ההבדל השני הוא האחריות. רוב המצברים החדשים לרכבים מגיעים עם אחריות, אך לרוב המצברים לרכב משומשים אין אחריות או אחריות לכמה חודשים בלבד, כך שאם משהו משתבש אתה אחראי לכך.

לבסוף, יש אנשים שמודאגים מהסביבה והאם הם רוצים לקנות סוללה שהייתה בשימוש או לא. אם זה חשוב לך אז אנחנו ממליצים לקנות סוללה חדשה כי היא לא הייתה בשימוש בעבר ולכן אין בה אף אחד מהכימיקלים מהקודמים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים