חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית ערי השרון >>

מכשיר אידוי לקנאביס

 

אמנם, אפשר להבין כי יש רבים אשר רואים בקנאביס תרופה לכל דבר ועניין, אך באותה הנשימה, הצריכה של החומר עלולה להיות מורכבת עבורם. לא כל המטופלים רגילים לעשן, לא כל המטופלים מגיבים אותו הדבר לתצורות שונות של צריכת קנאביס. בדיוק בשביל זה, אנחנו כאן עם מכשיר אידוי לקנאביס ופשוט, כל הכלים שיאפשרו לכם לצרוך קנאביס בקלות ובצורה נעימה.

 

אמנם ישראל, היא עודנה מדינה בה החוק לא מאשר צריכה של קנאביס עבור פנאי, אבל אין זה אומר כי בישראל לא ניתן למצוא צרכני קנאביס רבים. נכון לכתיבת שורות אלו, אנחנו מדברים על בערך מאה אלף ישראלים המחזיקים ברישיון לצרוך קנאביס רפואי. כלומר, מדובר על צריכה של חומר מפוקח, הניתן בכפוף למרשם רופא ולהחלטות הוועדה הרפואית של משרד הבריאות. אמנם, אפשר להבין כי יש רבים אשר רואים בקנאביס תרופה לכל דבר ועניין, אך באותה הנשימה, הצריכה של החומר עלולה להיות מורכבת עבורם. לא כל המטופלים רגילים לעשן, לא כל המטופלים מגיבים אותו הדבר לתצורות שונות של צריכת קנאביס. בדיוק בשביל זה, אנחנו כאן עם מכשיר אידוי לקנאביס ופשוט, כל הכלים שיאפשרו לכם לצרוך קנאביס בקלות ובצורה נעימה.

איך התפתח מכשיר אידוי לצריכה של קנאביס

אם אפשר לכנות אותה, ’הדרך המסורתית’ לצריכה של קנאביס, היא באמצעות עישון של החומר. אם ניקח כמה צעדים אחורה ונסתכל על התמונה המלאה, נראה כי השימוש בחומר לא התחיל בשנים האחרונות. כבר בתקופת האדם הקדמון, יש לנו עדויות על צריכה של הצמח למטרות פנאי, עבור טיפול רפואי ואפילו, בזמן חתימה על הסכמי שלום בין שבטים אינדיאנים באמריקה הרחוקה. בעבר, השימוש היה ’פרימיטיבי’. הקדמונים היו פשוט לוקחים חלקים שונים של צמח הקנאביס, שורפים אותם ונהנים מהתחושה של שאיפת העשן על המוח. בהמשך, עם ההתקדמות הטכנולוגית, למדנו, בני האדם, איך לזקק את החומרים הפעילים בצמח, CBD ו, THC ומהם ליצור את החומר המזוקק, אותו אפשר לשרוף וממנו ניתן לקבל את ההשפעות הטובות על המוח ועל גוף האדם. כך שהיום, בהחלט ניתן עדיין ליהנות משריפה של החומר בתוך סיגריה ועישון של זו, אבל, האופציה הזו כבר הפכה לאחת מני רבות אחרות. עבור מי שלא מצליחים לעשן את החומר בקלות ועבור מי שמוטרדים מההשלכות של העישון, עליהם נדבר כעת, יש אופציה נוספת, לאדות את החומר ולנשום את האדים המתקבלים מהתהליך.

למה יש מי שמעדיפים לצרוך קנאביס באמצעות אידוי

יש לכך כמה גורמים. הראשון, עישון של קנאביס נחשב פחות בריא בדרך כלל. משום שהתהליך כולל שאיפה לא רק של אדי החומר, אלא גם של העשן המתקבל בתהליך השריפה. לאורך השנים, התברר שהעישון מסוכן לריאות ויש מי שמעדיפים לוותר על התענוג. בנוסף, חשוב לזכור שיש מי שלא מצליחים לעשן את החומר בצורה המסורתית, כך שאידוי נחשב לפתרון נוח ויעיל בסך הכל.

כמה דברים שצריך לדעת על מכשיר אידוי לקנאביס

כמו כל מוצר טכנולוגי אותו אתם רוכשים, חשוב לעשות ’שיעורי בית’ לפני צריכה של המכשיר. בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד אלטרנטיבות, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות. כדי שתוכלו לרכוש את המוצר המתאים לכם, יש לנו רשימה של כמה דברים אליהם כדאי להתייחס בעת הרכישה:

  1. האם אתם רוכשים מכשיר בטיחותי? בסופו של דבר, מכשיר אידוי לקנאביס פועל באמצעות חימום של החומר בעזרת מנגנון חשמלי. את המכשיר צריך לטעון בחשמל לפני השימוש והוא כמובן, עלול להיות מסוכן, במידה והוא לא בנוי נכון. בעיננו, לעולם אין סיבה לרכוש מכשיר לא בטיחותי, גם אם בחישוב הכלכלי, נראה כי מדובר על מכשיר במחיר נמוך יותר. הבטיחות היא מעל הכל.
  2. האם המכשיר נוח לשימוש: כאן אנחנו מדברים על עולם שלם של טעם אישי. יש מי שאוהבים להשתמש במכשיר אידוי לקנאביס קטן יותר, יש מי שמעדיפים פיה כזו ולא אחרת ובאמת, קצרה היריעה מלתאר את כל ההבדלים בין החברות השונות. ההמלצה שלנו, פשוט לכו לנסות. רק מתוך ניסיון אישי תוכלו להתאים את המכשיר הטוב ביותר עבורכם.
  3. רכשו את המוצר מבעלי ניסיון: לצערנו, השוק פרוץ למי שיש להם מומחיות לדבר ולמי שלא מכירים את התחום כלל. תמיד עדיף לרכוש מבעלי ניסיון וממי שמכירים את התחום לעומק.

אנחנו ממתינים לכם כאן. חברת Canna Bees Shop מתמחה במתן שירות אישי לקהל צרכני הקנאביס הישראלי. אנחנו נשמח ללוות אתכם לאורך תהליך הרכישה ולמצוא ביחד, את המוצר המתאים לצרכים המיוחדים שלכם. אנחנו מקפידים על ייבוא אישי של המכשירים המתקדמים ביותר מכל העולם, לכאן, לישראל.

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים