חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המדריך המלא להזמנת מתנות לחג לעובדים  מתנות ממותגות  

 

המשאב העיקרי ביותר זה העובדים שלנו וכך מדי שנה כשמגיע חג זו בהחלט הזדמנות יקרה מפז לפנק את מי שיקר לנו באמת. מתנות, אין ספק שגם אם הן קטנות הן יכולות לחולל שינוי גדול ביותר הן בפרודוקטיביות של העובד והן בחיוניות והרצון שלו להגיע כמדי יום ביומו מבלי להרגיש את השחיקה שלרוב מתרחשת אצל עובדים לאחר זמן קצר של העסקה

 

המשאב העיקרי ביותר זה העובדים שלנו וכך מדי שנה כשמגיע חג זו בהחלט הזדמנות יקרה מפז לפנק את מי שיקר לנו באמת. מתנות, אין ספק שגם אם הן קטנות הן יכולות לחולל שינוי גדול ביותר הן בפרודוקטיביות של העובד והן בחיוניות והרצון שלו להגיע כמדי יום ביומו מבלי להרגיש את השחיקה שלרוב מתרחשת אצל עובדים לאחר זמן קצר של העסקה. 

רוצים להראות את הערכתכם המלאה לעובדים היקרים? באמצעות מתנה אחת שעושה את ההבדל תוכלו לבחור את הדבר שיביע בצורה הטובה ביותר את תודתכם והערכתכם לעובד שלכם בארגון.  

מחפשים מתנות ליותר מעובד אחד או שניים? האם חשוב לכם להעניק מתנה שתישאר עם העובד והוא מבחינתו ירגיש הכי ראוי ומוערך על ידיכם? הנה כמה דברים על מתנות לחג, מתנות במחיר שווה לכל כיס, מתנות שידועות לתת את המענה המושלם לכל אירוע ולכל חג. 

איך בוחרים מתנות ממותגות לעובדים?

מתנות ממותגות הן הדבר הטוב ביותר בתוך מגוון אפשרויות של מתנות לעובדים היקרים לליבכם. אז בבוא החג הזה או האחר כל מה שצריך זה מתנות עם אופי מתואם למה שהם אוהבים וצריכים- מתנות ממותגות שלרוב כולם אוהבים ורוצים. 

מבין מגוון המתנות זה לא יהיה בהכרח אוכל או אפילו אביזרי מתיקה אלא כוס מדהימה ולצד זה מחזיק מפתחות או אפילו כלי כתיבה עליהם יהיה חרוט שם החברה. בגדול, יש לא מעט מתנות ממותגות שמטרתן גם להוות מקור לפרסום וגם לחייך את מי שבאמת חשוב לכם בארגון- העובדים היעילים. 

מתנות ממותגות לעובדים – מה הכי כדאי לבחור? 

אם אתם בקטע של מתנות אישיות או שימושיות הדרך הטובה ביותר היא למתג את עצמכם ואת העובד בתמונה מדהימה מחוויה או אפילו אירוע משותף ומשמעותי שהתרחש בארגון. כמו כן, לזה ועל גבי התמונה עצמה תמיד אפשר לצרף הקדשה אחת שעושה את ההבדל. 

דרך נוספת לייצר מתנות עם יחס אישי שלא תעלנה אבק במגירה קשורות במחזיק עטים מדהים לשולחן, למשרד או אפילו לבית. גם נרתיק לנייד או אפילו תיק למחשב עם הקדשה ומיתוג שם העסק תעשה את ההבדל הגדול ותעניק לעובד שלכם משהו אישי אבל בעיקר משהו שהוא ישתמש בו ותמיד ייזכר בכם בעקבות השימוש. 

החלק השלישי מדבר על מתנה שתעמוד בתקציב שלכם, מתנה גם שימושית, גם אישית וגם לפי התקציב אותו תקציבו לעצמכם. עניין התקציב הינו עניין חשוב ביותר היות ולא פעם אנשים בוחרים את המתנה המתאימה אבל היא רחוקה אלף שנות אור מהעלות המתאפשרת להם בפרט כשמדברים על יותר ממתנה אחת. 

לכן, חשוב ביותר למצוא מתנה שהיא גם יעילה, גם אישית ומרגשת ובו זמנית עלותה תאפשר לכם לפנק את כל העובדים היקרים בצורה שווה, הגונה ומכובדת. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים