חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קלנועית וחשיבותה בהתניידות הבטוחה שלכם

 

ההגדרה הבסיסית של קלנועית היא כלי רכב חשמלי, המשמש לניידות של אדם אחד או יותר. עבור רבים הסובלים מקשיי התניידות – מבוגרים, בעלי מוגבלויות פיזיות וכן הלאה – קלנועית מהווה עולם ומלואו

 

ההגדרה הבסיסית של קלנועית היא כלי רכב חשמלי, המשמש לניידות של אדם אחד או יותר. עבור רבים הסובלים מקשיי התניידות – מבוגרים, בעלי מוגבלויות פיזיות וכן הלאה – קלנועית מהווה עולם ומלואו. בחירה נכונה של קלנועית תאפשר להם לעבור בבטחה ממקום למקום, לעיתים מרחקים גדולים, ולשמור כל העת על בטיחות ולעיתים חוויית נסיעה.

הדרך שלכם למציאת הקלנועית האידיאלית עוברת בחברת חשמלית ריידר בע"מ, שהוקמה ב-1979 – מה שהופך אותה לחברה הוותיקה והבולטת בתחום בישראל.

לא מתפשרים בבחירת קלנועית

כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של קלנועיות, ביניהן ניתן להבחין בדרכים שונות: על פי גודל הקלנועית, מספר הנוסעים בה, אופן התפעול (למשל קלנועית מתקפלת) ועוד. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהקלנועית עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. עובדה זו תביא לכך שהקלנועית היא, בראש ובראשונה, הבטיחותית ביותר שיש. קלנועית מתקדמת תגלם בתוכה את מיטב הטכנולוגיה ושמה דגש על נוחות מקסימלית של נסיעה.

בחינה של האופן שבו התפתחה חשמלית ריידר בע"מ, מאפשרת לראות את התמורות שחלו בתחום בישראל. עם הקמתה, פעלה החברה כבית מלאכה קטן שייצר קלנועיות ורכבים חשמליים. מאז קטלוג הרכבים שלה התפתח משמעותית, והיא מייבאת לישראל את המוצרים של החברות העומדות בחוד החנית בתחום בעולם. כך למשל חשמלית ריידר בע"מ היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת מריץ הטייוואנית, הנחשבת לשם דבר בעולם ואחראית לכמה מהדגמים המבוקשים ביותר.

קלנועיות במחיר משתלם

בשנים עברו, רכישה של קלנועית הייתה כרוכה בהוצאה כספית משמעותית. עובדה זו הקשתה על רבים שזקוקים לקלונעית לשיפור איכות החיים ויכולת ההתניידות שלהם לרכוש אותה הלכה למעשה. החדשות הטובות הן שמאז מימון הקלנועית הפך למשימה פשוטה יותר. 

ראשית, יש הליך מוסדר במסגרתו ניתן לקבל סבסוד חלקי של עלות הרכישה, עבור אוכלוסיות הזכאיות לכך. מומלץ לברר את אפשרות העמידה בתנאים, על פי מצב התפקוד של האדם הזקוק לקלונעית, כשהמוסד לביטוח לאומי, קופות החולים וגורמים האמונים על מימוש זכויות עשויים לסייע.

בחשמלית ריידר בע"מ, מציעים כמה שירותים חיוניים שמקלים אף הם על ההצטיידות בקלנועיות. בחברה החלו לאחרונה לאפשר ללקוחות לשכור קלנועית מתקפלת, בין השאר לפני נסיעה לחו"ל (הקלנועית מחזיקה באישור טיסה, המכובד על ידי כלל חברות התעופה). קלנועית מתקדמת זו היא קלת משקל, כאשר משקלה כולל הסוללה עומד על 26 ק"ג בלבד, וניתן להכניסה לתא המטען של המכונית.

אפשרות אחרת, המוצעת אף היא על ידי חשמלית ריידר בע"מ, היא לרכוש קלנועית מיד שנייה – מה שמבטא חיסכון של עשרות אחוזים בהשוואה למחיר קלנועית חדשה. חשוב להדגיש שהחברה מקפידה על ביצוע של בדיקת טכנאי מוסמך לכל קלנועית משומשת, במטרה לוודא את תקינותה. בחברה מתקינים בקלנועיות מצברים חדשים, מספקים עד שישה חודשי אחריות וכן מציעים שירותי תיקון ותחזוקה במידת הצורך.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים