חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחפשים צימרים? הכירו את האתר שעושה עבורכם את העבודה

 

בישראל תוכלו למצוא לא מעט צימרים, שמציעים פעמים רבות את התנאים האידיאליים לחופשה מפנקת באמת. הבעיה היא שאיתור צימר שמתאים בדיוק למה שאתם מחפשים, בתאריך ספציפי, עשוי להיות משימה מורכבת

 

בישראל תוכלו למצוא לא מעט צימרים, שמציעים פעמים רבות את התנאים האידיאליים לחופשה מפנקת באמת. הבעיה היא שאיתור צימר שמתאים בדיוק למה שאתם מחפשים, בתאריך ספציפי, עשוי להיות משימה מורכבת. בתרחיש השלילי, היא תדרוש מכם הרבה מחקר, שיחות טלפון עם בעלי הצימרים וניסיונות מיקוח עקרים.

החדשות הטובות הן שהיום אפשר למצוא צימרים פנויים בלחיצת כפתור, ואפילו לשלם עליהם פחות. אתר צימר טופ, שהוקם על ידי חברת פרסומדיה – העוסקת בתחום הפרסום והשיווק של מתחמי אירוח מאז 2006  - מציע עבורכם את זה בדיוק.

כך מוצאים צימר מושלם במאה ה-21

צימר טופ משנה את האופן שבו אפשר להזמין מקום בצימר. בעיקר, הוא הופך את החיים שלכם לפשוטים ומונע מכם הרבה מאוד זמן, מאמצים וכאבי ראש.

האתר מציע רשימה ארוכה מאוד של צימרים, בחלוקה לקטגוריות שונות: החל מצימרים בצפון (הלא היא בירת הצימרים הבלתי מעורערת של מדינת ישראל). דרך צימרים עם בריכה ועד לצימרים המיועדים לזוגות בלבד. תוכלו לאתר צימר פנוי במועדים מבוקשים – היום, מחר, סוף השבוע הקרוב, פסח וכן הלאה – ולבצע חיפוש נקודתי על פי מיקום, תאריך כניסה ומספר לילות, סוג מתחם ומספר החדרים הדרוש. בחלק מהצימרים ההזמנה היא עם אישור מיידי, כך שתוכלו לשריין את הצימר בתוך דקות.

צימר טופ מספק בהמשך לכך את כל הכלים שיסייעו לכם להחליט האם צימר מסוים מתאים לכם בדיוק. לגבי כל מקום אירוח תוכלו למצוא תמונות (שעשויות להיות שוות יותר מאלף מילים), תיאור נרחב של הצימר, תנאי האירוח והתשתיות שהוא מציע, עשרות רבות של ביקורות גולשים ועוד. כדי להבין עד כמה המיקום של הצימר מתאים לכם, האתר מציע אפשרות לצפות באטרקציות ובמסעדות הממוקמים בסמוך לו.

לא חייבים לרוקן את החסכונות

צימרים בישראל, ועל אחת כמה וכמה המפנקים שביניהם, יהיו כרוכים בעלות של מאות או אלפי שקלים ללילה. סביר להניח שתהיו מעוניינים לדעת שאתם מקבלים את ההצעה המשתלמת והאטרקטיבית ביותר. גם מהבחינה הזו, התבססות על אתר צימר טופ תאפשר לכם להיות רגועים.

האתר גובה מחירים הוגנים מאוד עבור הצימרים המפורסמים בו, שעשויים להיות נמוכים בעשרות אחוזים מהמקובל בתחום. באתר תמצאו מפעם לפעם מבצעים נקודתיים אטרקטיביים מאוד, אליהם ניתן להגיע בין השאר באמצעות לשונית ה"מבצעים" החמים שבאתר.

עוד חשוב להזכיר את מועדון Smart, שההצטרפות אליו אינה כרוכה בתשלום. המועדון מציע בין השאר 30 ש"ח מתנה בכל הזמנת צימר הנעשית באתר, תנאי הזמנה משופרים (דוגמת אפשרות ביטול האירוח בצימר ללא עמלה), מבצעים בלעדיים לחברי מועדון וגם הטבות אישיות מפתות.

כל אלו מאפשרים להגיע למסקנה חד משמעית: החופשה המפנקת הבאה שלכם, בצימר מהאגדות, יכולה בהחלט להתחיל באתר צימר טופ.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים