חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ממונה הבטיחות שישמור על העובדים שלכם

 

תאונת עבודה, מעצם ההגדרה שלה, תופסת אותנו לא מוכנים. אלא שרוב התאונות אינן נובעות מצירוף מקרים או ממזל רע, אלא מטעות אנושית ולעיתים גם מרשלנות

 

תאונת עבודה, מעצם ההגדרה שלה, תופסת אותנו לא מוכנים. אלא שרוב התאונות אינן נובעות מצירוף מקרים או ממזל רע, אלא מטעות אנושית ולעיתים גם מרשלנות. על המעסיק לעשות הכול לדאוג לתנאים הבטיחותיים ביותר שיש, במטרה להקטין עד למינימום את הסיכון לתאונות ולפגיעות אחרות.

את הפתרון המלא מספק ממונה בטיחות, כאשר הבחירה הנכונה ביותר שתוכלו לבצע היא להתבסס על שירותיה של חברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ.

התפקידים העיקריים של ממונה בטיחות

פרופיל הפעילות של ממונה בטיחות מוגדר בעיקרו של דבר בתקנות ארגון הפיקוח על העבודה משנת 1996, בהן מפורטים כ-20 סעיפים שעל הממונה לבצע בעצמו או להיות אחראי על ביצועם. בין היתר, מדובר כאן בפעולות שעשויות להיות מצילות חיים דוגמת:

  •   בניית תוכנית הדרכת בטיחות שנתית עבור עובדי הארגון, תוך דאגה ליישום המלא שלה בפועל
  •   איתור הסיכונים הנקודתיים במקום העבודה ויישום תוכנית שתקטין את הסיכון לעובדים
  •   קיום בדיקות תקופתיות עבור העובדים, במיוחד כאשר ידועה סכנה להם או לחלופין בעבר הייתה סכנה שכזו
  •   חקירה מלאה של תאונות עבודה, אם מתרחשות חלילה, במטרה לאתר את הגורמים לה, להפיק ממנה את הלקחים ולהציע כלים למניעת הישנות שלה בעתיד
  •   דיווח שוטף למנהלי העסק ומנהליו על ליקויים או הפרות הנחיות הבטיחות

 

כבר מהסקירה הזו, אפשר להבין את החשיבות המכרעת של ממונה הבטיחות. בתנאים האלה לא מפתיע מדוע מוגדרת בישראל חובה להעסיק ממונה בטיחות בכל ארגון המונה למעלה מ-50 עובדים ובכל מפעל, בלי קשר לתחום הפעילות שלו.

יש מקומות עבודה שבוחרים בהעסקת ממוני בטיחות גם כאשר אין לכך דרישה על פי חוק, מסיבות ברורות: החיים של העובדים, וההתנהלות השוטפת של העסק, הם שעומדים כאן על כף המאזניים. זאת ועוד, באמצעות ממוני בטיחות ניתן לצמצם את העלויות (מכיוון שמקטינים את הסיכונים לתאונות עבודה ולאירועים סיבבתיים), להקטין את הסבירות לתהליכים פליליים כנגד העסק, לשפר את תדמית הארגון בעיני העובדים ומול הרשויות בישראל ועוד.

המומחים שלכם לתחום

מוזי בוטון – בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ נחשבת לאחת השחקניות העיקריות בתחום חיוני זה בישראל. החברה מציעה מענה רחב בכל הנוגע לבטיחות ולהדרכות בטיחות, לגיהות בעבודה ובנושאי איכות הסביבה בהקשר התעשייתי. 

בין השאר היא מספקת ללקוחותיה ממונה בטיחות חיצוני, מקיימת הדרכות בטיחות (לרבות בטיחות אש), מסייעת ברישוי עסקים בהתאם לדרישות החוק, מכינה ומסמיכה עסקים לעמידה בתווי תקני האיכות, מבצעת בדיקות בשוטף, מקימה ומתרגלת צוותי ומערכי חירום, מכינה חוות דעת מפורטות לבתי המשפט בתחום העיסוק שלה – והרשימה עוד ארוכה.

מאז הקמתה פועלת החברה במטרה לספק שירותים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר וללא פשרות, כמתבקש בתחום. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, שעוברים באופן תדיר מגוון השתלמויות והכשרות. 

בתנאים האלו, התמונה ברורה: יצירת קשר עם החברה לקבלת ייעוץ ראשוני ולהזמנת אחד השירותים שלה היא המפתח המרכזי שלכם לבטיחות מלאה במקום העבודה.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים