חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קונה רכבים לפירוק – איך הוא באמת עובד? 

 

בשעה טובה קניתם רכב חדש במקום הרכב הישן שהיה לכם? האמת היא, שהרכב הישן תקוע בחניה כבר לא מעט חודשים, אתם משלמים עליו אגרה אבל בפועל לא נוסעים עליו? 

 

בשעה טובה קניתם רכב חדש במקום הרכב הישן שהיה לכם? האמת היא, שהרכב הישן תקוע בחניה כבר לא מעט חודשים, אתם משלמים עליו אגרה אבל בפועל לא נוסעים עליו? התייאשתם גם מכל הפעמים שבהן לקחתם אותו למוסך? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים מה כדאי לעשות בנידון. זה שיש לכם רכב חדש זה טוב ויפה, אבל בוודאי תרצו לפנות מהמקום את הרכב הישן, ואם אפשר להרוויח עליו גם קצת כסף, מה פתאום שתוותרו עליו? במצבים כאלה הדבר הנכון לעשות הוא לפנות אל קונה רכבים לפירוק, כי סביר להניח שאם הרכב שלכם כבר מושבת, הוא לא יוכל יותר לעלות על הכביש. מצד שני, האם באמת כדאי ככה סתם לפנות אותו למזבלה הקרובה? האמת היא שלפנות אל קונה רכבים לפירוק זו בחירה הרבה יותר כלכלית. אולי לא לגמרי הייתם מודעים לכך, אבל יש היום מחירון רכבים לפירוק ובו מפורט הערך של כל רכב, בהתאם לנתונים שונים. לכן, אפילו אם תוכלו לקבל על הרכב הישן שלכם רק כמה מאות שקלים, למה שתוותרו על כך? 

 מה יכול להשפיע על המחיר שתקבלו תמורת הרכב? 

 אם תנסו לבדוק מה כולל מחירון רכבים לפירוק ומהם הפרמטרים שיכולים להשפיע על הסכום שבסופו של דבר תקבלו מקונה הרכבים, אתם תראו שיש התייחסות לרוב לפרטים שונים כמו:  

  •       סוג הרכב – כלומר, איזו חברה ייצרה אותו? האם זה רכב של מיצובישי? של רנו? או של כל חברה ידועה אחרת? 
  •       הביקוש בשוק – האם מדובר על רכב שיש לו ביקוש בשוק המקומי? 
  •       הדגם – מאיזה דגם הרכב שלכם ומאיזו שנה? האם ניתן לעניין מישהו ברכישתו? 
  •       המצב – מה באמת מצבו של הרכב ועד כמה הוא הרוס לחלוטין או לא?  

 

בדרך כלל קונה רכבים לפירוק באמת ייקח את הרכב, יפרק אותו לגורמים וירוויח לא מעט כסף מהמכירה של כל חלק מחלקי הרכב. יחד עם זאת, כמובן שיש דגמים שיש להם ביקוש רב יותר ולכן כל הפרטים האלה משפיעים על מחירון רכבים לפירוק ועל הסכום שתוכלו לקבל. 

 הזמינו רק קונה רכבים אמין 

 זה לא מה משנה מה הסיבה שבגללה, בפועל, אתם רוצים לפרק את הרכב ולמכור אותו. בין אם הרכב בסך הכול ישן ובין אם עברה עליו תאונה קשה ביותר, ברור שצריך לבדוק גם לאיזה קונה רכבים לפירוק אתם פונים. הרעיון הוא לבחור אדם שיהיה כמה שיותר אמין, כי אם תפנו אל מישהו שרק ינסה להרוויח מכם עוד ועוד, לא תצאו מרוצים בסופו של דבר. מגיע לכם סכום כסף תמורת הרכב הישן, ואפילו אם הסכום הזה נמוך, הוא צריך להיות הגיוני ומותאם למצב הרכב. לכן רצוי לקרוא חוות דעת שונות אודות כל קונה רכבים לפירוק וכך לבחור את איש המקצוע שעימו תרצו ליצור קשר. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים