חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הקשר בין ייעוץ עסקי ורווחיות העסק – כך תעשו את זה נכון 

 

אתם משקיעים בפרסום, בתכנים כאלה ואחרים, מייצרים כרטיסי ביקור חדשים ואפילו ממתגים מתנות לעובדים וללקוחות אבל העסק ממשיך ודורך במקום. מה אתם עושים לא נכון? מה קרה שמעסק רווחי כל כך הפכתם לפחות מאיימים על המתחרים האחרים?

 

אתם משקיעים בפרסום, בתכנים כאלה ואחרים, מייצרים כרטיסי ביקור חדשים ואפילו ממתגים מתנות לעובדים וללקוחות אבל העסק ממשיך ודורך במקום. מה אתם עושים לא נכון? מה קרה שמעסק רווחי כל כך הפכתם לפחות מאיימים על המתחרים האחרים? 

אם כל זה מוכר לכם ותחושות הייאוש ממלאות אתכם אולי כדאי לעצור רגע ולחשב מסלול מחדש. " ADVISING" ייעוץ עסקי בליוויו וסיועו של אסי קומבליס- זה כל מה שאתם צריכים בכדי להשאיר את תחושות הייאוש והתסכול בצד ולקבל את מלוא התמיכה להתחלה חדשה- הפעם עסק רווחי שמצליח לשמור על מקומו בין לא מעט מתחרים שמספקים את אותו השירות ואת אותו המוצר.  

האם אפשר גם אחרת? אסי קומבליס מתמחה בתחום הייעוץ העסקי ומספק לכם את כל האפשרויות לפתח ולקדם את העסק עם השמת דגש על מילת הקסם "בידול"! 

למה העסק שלנו לא רווחי? טעויות שבעלי עסקים עושים ומה לעשות במקום 

ייעוץ עסקי זו מילה כללית שפותרת לא מעט בעיות המשפיעים על הרווח של העסק שלכם. יש עסקים שמצליחים ופתאום יורדים ברווחיות ויש שמעולם לא הצליחו להגשים את היעד. המקרה הקלאסי הוא פתיחת עסק דומה לשירות שאתם מציעים והנה התוצאה הישירה לירידה בהכנסות. 

מה כדאי לעשות? במסגרת ייעוץ עסקי ייבחן היועץ את כל הפרמטרים והאפשריות כיצד לגרום ללקוחות הקיימים שלכם להישאר במסגרת העסק ולהמשיך ולצרוך את המוצר או השירות שלכם. כמו כן, הייעוץ יוכל לספק לכם את כל האפשרויות להפוך במהרה לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים שמתווספים לרשימה ומשלימים את הרווחיות החסרה. 

כאמור, שמירה על לקוחות קיימים והגדלת רף הלקוחות הנוכחי הם א’ ב’ והם אסטרטגיה ראשונית שכל ייעוץ שיווקי איכותי יספק לכם. אחר כך נדבר גם על סוג העסק, על בידול ביחס למתחרים והתאמה לעולם הדינאמי שלעיתים דורש את הריגוש בשינוי המיוחל. 

מצאם יועץ עסקי שיוכל לתת לעסק שלכם את כל התשובות ולהניע אותו בהתאם לרוח התקופה- כנראה שהגעתם למקום הנכון ביותר להשגת או השבת הרווחיות האבודה. 

איך בודקים שהעסק איבד מהרווחיות שלו? 

בכדי להבין אם העסק איבד מהרווחיות שלו יש לבדוק איך העסק מתנהל כיום, האם הוא ברווח או בהפסד? בנוסף חשוב לבדוק גם את ההתנהלות הכלכלית של העסק מכיוון שיש עסקים שסובלים דווקא מחוסר מזומנים ולמרות שהם עושים את כל המוטל עליהם עדין קיים גרעון שיוצר בעל כורכם התנהלות עסקית לא תקינה. 

בנוסף, יש מקרים בהם הלקוח עצמו לא מרוצה ובוחר בשירות או מוצר של מתחרה אחר- במצב הזה חשוב לבדוק את מחלקת שימור הלקוחות ומה הם עושים בנידון בכדי שלא לאבד ולספק ללקוח חוויה של שירות טובה יותר. 

לסיכום, כשמדברים על העסק שלכם מדברים על מכירות, שיווק ושימור לקוחות ואת כולם יכול בהחלט להכיל יועץ עסקי שיכול לשים את היד על הבעיה ולסייע לכם לשפר את היעילות במטרה אחת והיא להשיב את הרווחיות על קנה. 

רוצים לסייע לעצמכם ולעסק להרוויח בדיוק כמו בעבר? אם גם אתם מרגישים שהמתחרים מצליחי להסיט את תשומת הלב של הלקוחות שלהם לכיוונם הגיע הזמן לבחור ייעוץ עסקי חכם- ייעוץ שיכול ויעשה לא מעט למען הרווחיות, הלקוחות הקיימים והלקוחות שיגיעו בהמשך הדרך. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים