חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שייט בהרצליה – יש דברים שאסור לפספס 

 

זו יכולה להיות הפלגה בקבוצות או ביחידים, האם מישהו חוגג יום הולדת ומחפש אטרקציה שונה מהרגיל? מה לגבי יום הולדת עגול? עד כמה מרגש לפגוש את הים באמצע היום או בסיומו?

 

זו יכולה להיות הפלגה בקבוצות או ביחידים, האם מישהו חוגג יום הולדת ומחפש אטרקציה שונה מהרגיל? מה לגבי יום הולדת עגול? עד כמה מרגש לפגוש את הים באמצע היום או בסיומו?

SEE 4 U – הבית שיכול לתכנן יחד אתכם שייט בהרצליה ולהפוך כל מפגש אקראי למשהו מרגש גם אם אתם לא חוגגים שום דבר אלא את החופש עצמו. צריכים עזרה? לא יודעים על מה ואיך לבחור את השייט הבא? תנו לנו ב – U4SEE לעזור לכם להשיג חוויה שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן. 

הצעת נישואין או מסיבת עובדים?  

יש המון סיבות בגינן אנשים יחליטו ביום אחד שהם רוצים לרענן את מרכז הבילויים שלהם, זו יכולה להיות מסיבת עובדים אבל בו זמנית זו גם יכולה להיות הצעת נשואים. 

אז אם נמאס לכם לראות את אותן הצעות בהן כל אחד שקוע בנייד שלו ומזמין מהתפריט את המאכל האהוב עליו, הנה משהו שיגרום לכולם לצאת מהמקום הבטוח והרגיל ולהשתתף יחד אתכם ברגעים המשמחים של החיים. 

רוצים להפיק הצעת נישואין שהחברים שלכם לוקחים בה חלק מתחילתה ועד סופה? הנה הזדמנות אחת להפיק באמצעות שייט בהרצליה הצעת נישואין שלבטח לא תשכח ולא רק על ידי מקבל/ת ההצעה אלא גם על ידי הקהל עצמו. 

האם זו לא הצעת נישואין? אולי זו מסיבת עובדים מגניבה? נסו בעצמכם וראו עד כמה שייט בהרצליה יכול לספק לעובדים שלכם בדיוק את מה שהם צריכים בשביל לחזור רעננים ומחודשים למערכת שלכם כבר ביום ראשון הקרוב. 

איך מתכננים שייט בהרצליה? אתם שואלים CLUB 4u  עונים 

אם אתם מתכננים שייט בהרצליה ולא יודעים לבחור את השעה המתאימה ביותר לכך החדשות הטובות הן כי אתם ורק אתם מחליטים מתי נוח ונעים לכם לחוות את החוויה הנהדרת הזו. לממש שייט בהרצליה אפשר בכל שעה, אבל אם בכל זאת אתם רוצים ללכת על האווירה הרומנטית אולי כדאי שלא לפספס את שעות השקיעה. 

שייט בהרצליה יכלול לא מעט דברים, זו תהיה שתייה קלה, מוסיקה איכותית באמצעות מערכת הגברה מתקדמת ואם כל כך תרצו לרדת ולגעת בים האבוב והגלגלים לרבות מזרני הסיפון יחכו לכם גם הם ויהפכו שייט מדהים למשהו סופר איכותי וכיפי. 

שלושה עשר משתתפים וזה אל כולל הסקיפר בעל הניסיון, יציאה לכיוון תל אביב או לכיוון נתניה- כאמור הכול תלוי בענייני הרוח "ואיך שיתנהג הים". 

הפלגה של פעם אחת בחיים, שייט תענוגות על ידי סקיפר מדהים ומקצועי שלעיתים על פי החלטה משותפת יאפשר לכם ולו לרגע לאחוז בהגה ולנווט את התנועה – כאמור שייט מרגש הטומן בחובו חוויה בלתי רגילה ובין היתר גם לטעום את הטעם האמיתי ואיך זה מרגיש להשיט סירה ולגרום לכולם לחייך בסיומה של החגיגה. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים