חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עיסויים לנשים בהיריון – המדריך והפתרון המושלם לגוף ולנשמה 

 

מבין כל הבשורות המשמחות אין ספק כי היריון הוא הדבר המרגש ביותר. מבין כל ההריוניות יש נשים שתדווחנה על תחושה מדהימה בתקופה זו ויש נשים שתספרנה על הריונות לא פשוטים בכלל

 

מבין כל הבשורות המשמחות אין ספק כי היריון הוא הדבר המרגש ביותר. מבין כל ההריוניות יש נשים שתדווחנה על תחושה מדהימה בתקופה זו ויש נשים שתספרנה על הריונות לא פשוטים בכלל. 

יש נשים שתספרנה כי חודשי ההיריון הראשונים היו קשים אבל אז החל מחודש רביעי והלאה משהו השתנה וההיריון היה למשהו מדהים. תוהים איך זה קרה? מה גרם לשינוי המבורך? 

על בסיס לא מעט מחקרים, ניסוי ותהייה עולה כי עיסוי אחד לאישה ההריונית מאפשר לשנות את הדברים, לגרום להשפעה מיידית, תחושה משחררת ובעיקר משאיר ברוב המקרים את תופעות הלוואי הנלוות בצד. רוצים לדבר על עיסוי? טומוקו ספא הרצליה עוזר לכן לפנק או להתפנק בעיסוי אחד שיכול לשנות ובעיקר לסייע לכם לעבור את ההיריון הזה בשלום. 

מתי נשים בהיריון יכולות לקבל עיסוי? 

מתי זה קורה? נשים שמגיעות לחודש רביעי ועד כמעט לסוף הריונן אכן מעידות על הנאה מעיסוי המסייע הן לאם והן לעובר עצמו. רוצים לפנק או אפילו להתפנק בעיסוי כזה? 

בזמן שחלק מהנשים מעידות על קושי וחלק עוברות את זה בהצלחה יש רק גורם אחד שאחראי לכך ומאפשר שלווה, שחרור ואיזון רגשי והוא עיסוי ייעודי לנשים בטומוקו ספא הרצליה שרוצות לחוות את הריונן הראשון, השני או השלישי בדרך הנעימה ביותר, הפעם ללא תופעות לוואי. 

מהם היתרונות של עיסוי בזמן היריון וכיצד הוא מתבצע?

עיסוי לנשים בהיריון מפחית את המתיחות והסטרס שהם תוצר של "מלחמת ההורמונים" על הגוף. לצד נשים שמרגישות מדהים בהיריון יש את אלו שמרגישות חוסר נינוחות עקב נפיחות, בצקות בידיים וברגליים וכאבי שרירים בלתי פוסקים שניתנים לטיפול באמצעות עיסוי ייעודי אחד. 

טומוקו ספא הרצליה עוזרים לנשים בהיריון שרוצות להשאיר את כל הבעיות הללו מאחור באמצעות עיסוי עדין, נעים ומשחרר וטכניקות עיסוי מהטובות ביותר. וכך היתרון הגדול ביותר בעיסויים אלו זה שחרור מלחצים ומתחים, המרצת זרם הדם, הארכת השרירים לרבות הפרשת אנדורפינים האחראים על שיפור מצב הרוח ותחושה הכללית.  

טרם העיסוי המעסה המקצועי/ת ישוחחו עם המטופלת במטרה להבין את מצב הבריאות הנוכחי ואורח החיים שלה. לאחר מכן תשכב המטופלת על מיטת העיסוי הייעודית לנשים בהיריון ותכוסה במגבת לצורך שמירת הנוחיות והפרטיות שלה. 

העיסוי עצמו ייעשה באווירה המותאמת לרצונותיה של המטופלת, כמו כן תוך כדי העיסוי ישתמשו המעסים המקצועיים והמוסמכים של טומוקו ספא הרצליה בקרמים ושמנים ייעודיים שיעסו את עורה של המטופלת בצורה טובה ומשביעת רצון. 

בסיכומו של דבר יש לא מעט יתרונות והוכחות על נשים בהיריון שהעידו על שיפור הן בהיבט הפיזי, המנטלי והנפשי גם יחד. כמו כן עיסוי לנשים בהיריון מוכיח כי הוא יכול להועיל ולשפר חוויה רגשית ופיזית גם בזמן הלידה עצמה. 

רוצים להעניק מתנה מדהימה לעצמכן או למישהי שאתם/ן אוהבים? עיסוי לנשים בהיריון בטומקו ספא הרצליה – תתכוננו ליהנות! 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים