חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מתכננים יום הולדת לפי גיל הילד?

 

כל שנה לילד או לילדה שלנו יש יום הולדת ואנו מחפשים עבורם את הפעילות המהנה ביותר שתתאים גם עבור ילדי הכיתה, אך לא תמיד אנו מתאימים את ההפעלה בצורה נכונה לגיל הילד

 

כל שנה לילד או לילדה שלנו יש יום הולדת ואנו מחפשים עבורם את הפעילות המהנה ביותר שתתאים גם עבור ילדי הכיתה, אך לא תמיד אנו מתאימים את ההפעלה בצורה נכונה לגיל הילד. הלכנו לבדוק עם פורטל קרמל על אטרקציות המתאימות לגילים שונים. בכתבה הבאה תוכלו להכיר אטרקציות המתאימות ליום הולדת ואירועים ולבת מצווש בלתי נשכחת.

תחילת הדרך בתכנון אירוע יום הולדת

למצוא הפעלות לימי הולדת ואירועים שמתאימים לגיל הילד ולמה שהוא וחבריו לכיתה אוהבים זה לא תמיד פשוט. אנו כהורים זוכרים את ימי ההולדת בתקופה שלנו שהיו שונים מאוד מימי ההולדת של שנת 2021, עלינו להיות מדויקים בנושא הזה ובעיקר לשאול את דעתו של הילד. ילדכם מכיר היטב מה הוא אוהב ומה אוהבים חבריו וכל עוד זה בטיחותי, כיף, חינוכי או ערכי מספיק ועומד בתקציב שלכם, זו אפשרות מצוינת לביצוע. שימו לב, יום הולדת לילד גדול תהיה שונה בכל הפרמטרים שהצגנו מיום הולדת של ילד קטן ויש לקחת בחשבון שהפעילות חייבת להתאים לגילם. 

מה עושים כאשר יום ההולדת היא למעשה בת מצווש?

כל ילדה רוצה בת מצווש שלא יפסיקו לדבר עליה ואנו ההורים לעיתים מחפשים באפלה אילו אטרקציות כדאי להזמין. אנו מזמינים אתכם לחסוך את החיפושים המייגעים ופשוט להיכנס לפורטל קרמל שמרכז מאות הפעלות למסיבות, ימי הולדת ובת מצוות שאף ילד או ילדה שמוזמנים לא ישכח. לכן השלב הראשון שתכנון בת מצווש הוא לדבר עם הילדה ולשאול על אטרקציות שכבר היו בבת מצוות אחרות ואז להציע לה מהמגוון שנמצא בפורטל. 

אילו אטרקציות לדוגמא ממליצים צוות פורטל קרמל?

  • אם מדובר באירוע בת מצווש באולם, מסעדה גדולה או מקום לאירועים, מומלץ מאוד להזמין סטנדאפיסט. סטנד אפ באירוע בת מצווה זו אטרקציה מפתיע מאוד, מצחיקה שמשלבת הומור על כלת השמחה והמשפחה. המשפחה וכלת השמחה יהיו שותפים בבחירת הבדיחות והאורחים לא יפסיקו לצחוק. 
  • בגזרת האוכל גם קיימות אטרקציות מצוינות. אחת האטרקציות המובילות כיום היא קיאק פירות. תתארו לכם קיאק אמיתי שהופך לשולחן אוכל שעליו מונחים בססגוניות נפלאה פירות העונה. הטעם וגם המראה כל כך רעננים שהאורחים פשוט נהנים מכל רגע. 
  • עוד אטרקציה מקסימה לבת מצווש מושלמת היא כובעי גרפיטי שמאיירים על כובעים בזמן אמת על רחבת הריקודים. צבעי הגרפיטי זוהרים והופכים את הרחבה לאזור צבעוני במיוחד. 
  • אם החלטתם לקיים בת מצווש סולידית הכוללת הפעלה לבנות הכיתה, זה הזמן להכיר את אטרקציית הספא לילדות. באטרקציה זו הבנות יוכלו להנות מפינוקים הכוללים איפור, מניקור וכדומה. בדיוק מה שנערות בגיל הזה מאוד אוהבות.

 

לסיכום, אם חסרים לכם רעיונות לימי הולדת, בת מצווה מושלמת או הפעלה לאירועים שונים, אל תתלבטו כנסו לפורטל קרמל וכל המידע נמצא עבורכם במקום אחד. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים