חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מאווררי תקרה לבית: חשיבות היעילות האנרגטית

 

מאווררי תקרה לבית, וערכות האור הנלוות לדגמים המעוצבים, יכולים לחסוך באופן משמעותי באנרגיה, כשבוחרים את הדגמים הנכונים. שינויים בתכנון המוצרים ובחינוך הצרכני מציעים הזדמנויות חיסכון משמעותיות

 

מאווררי תקרה לבית, וערכות האור הנלוות לדגמים המעוצבים, יכולים לחסוך באופן משמעותי באנרגיה, כשבוחרים את הדגמים הנכונים. שינויים בתכנון המוצרים ובחינוך הצרכני מציעים הזדמנויות חיסכון משמעותיות.

מאווררי תקרה לבית נחשבים לפופולריים בזכות תכונות היעילות האנרגטית הביתית. הם כוללים תכונות יעילות משתלמות מאוד למי שרוצה לחסוך בחשבונות החשמל בקיץ, ובמקביל, הם מציעים חלופה דקורטיבית לגופי תאורה טיפוסיים. 

הזדמנויות חשובות לחיסכון בחשמל

אם משתמשים בהם ביעילות, מאווררי תקרה לבית מציעים פוטנציאל אדיר לחיסכון באנרגיה, שיכול לנבוע ממנועים חסכוניים באנרגיה, אווירודינמיקה טובה יותר של להבים, תאורה יעילה באנרגיה, בקרות חכמות וחינוך משופר של מתקינים ורוכשים. במילים אחרות, מאווררי תקרה מספקים יותר נוחות ואור טוב יותר תוך שימוש באנרגיה מופחתת.

שימוש במנורות פלורסנט קומפקטיות הופך את תאורת מאוור התקרה לחסכונית יותר באנרגיה, לצד כרמה יתרונות חשובים נוספים של יישומי מאווררי תקרה לבית:

  • אורך חיים ארוך מפחית את טרחת החלפת הנורות, במיוחד בחדרים עם תקרות גבוהות.
  • חיסכון משמעותי באנרגיה בזכות מנועים מתקדמים ולהבים בעיצוב הנכון.
  • תפוקת אור גבוהה.
  • תפוקת חום נמוכה שמשפרת את נוחות הדיירים

 

שימוש במקור פלורסנט קומפקטי יחיד עם תפוקה גבוהה מציע כמה יתרונות חשובים

והכי חשוב, מקורות תאורה פלורסנטיים מציעים תפוקת אור גבוהה מאוד עם נוחות מקסימאלית בעלות מחזור החיים הנמוכה ביותר. שקע בעל פינים מונע מהצרכן להכניס נורת ליבון על בסיס בורג, והנורה היחידה שיכולה להיכנס לשקע היא נורה חסכונית באנרגיה.

שיפורים בבקרות מציעים גם חיסכון משמעותי באנרגיה באמצעות התאמה מדויקת של פעולת המאוורר לתנאי החדר ולתפוסה. הצבת בקרות מהירות וכיוון מוטורי במיקום נוח משיגים חלק ממטרה זו. 

ככל שהדגמים של מאווררי תקרה לבית מתקדמים יותר, כך הנוחות גבוהה יותר

חלק מהדגמים של מאווררי תקרה לבית משתמשים בטכנולוגיית אינפרא אדום או חישת תנועה בכיבוי מאווררים לאחר שאנשים עוזבים את החדר. דגמים אחרים כוללים טיימרים, ואחרים עדיין מתאימים את מהירות המאוורר באופן אוטומטי לטמפרטורת האוויר.

הבנת השימוש הנכון במאווררים חשוב במיוחד, כי מיתוס נפוץ קובע שמאווררי תקרה חוסכים באנרגיה באופן אוטומטי או "מרעננים" את האוויר בשיטות שונות. אמונה מיותרת זו גורמת לאנשים רבים להפעיל את המאווררים בתחילת העונה החמה ולהשאיר אותם פועלים ברציפות במשך חודשים. 

חינוך צרכני טוב יותר בנושא הפעלת מאווררי תקרה לבית יכול לעודד אנשים לכבות אותם כשעוזבים את החדר, בדיוק כפי שהם יודעים לעשות עם האורות.

מה הלאה? אחריות וציוני אנרגיה גבוהים

בעבר, מאווררי תקרה לבית נחשבו בעיקר כפריטי ריהוט מסתובבים שההבדל היחיד בינם לבין מאווררי רצפה היה האסתטיקה, אבל היום מאווררי תקרה מתחילים להיתפס כמכשירים שיש להם מאפייני ביצועים שונים. 

חשוב לבחור מאוורר עם גימור מעולה ולוודא שיש ליצרן שממנו אתם בוחרים לקנות את המאוורר, גם תעודת אחריות וציוני יעילות אנרגטית גבוהים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים