חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לפני שחותמים, מחפשים מידע עסקי

 

יש לכם חברה ידועה ומשגשגת, לקוחות ותיקים שתמיד שמחים להמליץ על המוצר או השירות שלכם והכנסות לא רעות בכלל. כעת, אתם רוצים לפתח את העסק שלכם עוד יותר וליצור שיתופי פעולה עם חברות שונות. זהו דבר נהדר, שיתוף פעולה יכול להוביל לכיוונים חדשים שלא חשבתם עליהם

 

יש לכם חברה ידועה ומשגשגת, לקוחות ותיקים שתמיד שמחים להמליץ על המוצר או השירות שלכם והכנסות לא רעות בכלל. כעת, אתם רוצים לפתח את העסק שלכם עוד יותר וליצור שיתופי פעולה עם חברות שונות. זהו דבר נהדר, שיתוף פעולה יכול להוביל לכיוונים חדשים שלא חשבתם עליהם. אבל לפני שאתם עושים זאת, כדאי לבדוק היטב את החברה. אחרי הכול, אף פעם אי אפשר לדעת איזו אי ודאות שוררת מעבר לפינה, ואיזו חברה רוצה לחתום על חוזה התקשרות רק כדי להוציא מכם מידע וכסף.

איך משיגים מידע עסקי על חברה?

בעידן האינטרנט קל יותר להשיג מידע עסקי על חברה כלשהי. בתור התחלה, אפשר להקליד את שמה בגוגל ולבחון אם מדובר בעוסק פטור או מורשה, כלומר חברה חוקית בעליל. העניין הוא שחיפוש רגיל בגוגל מציג מידע חלקי מאוד, ולפעמים נרצה לדעת הרבה יותר על חברה לפני שבכלל נפגשים עם נציגיה ובייחוד לפני שחותמים על חוזה ומתחייבים על שיתוף פעולה לטווח ארוך. בדיוק בשביל זה קיימת חברה אשר מציעה שירותי מודיעין עסקי והוצאת דוחות שונים המאפשרים לכם לקבל את התמונה המלאה על החברה החדשה. לחברה המספקת שירותי מודיעין עסקי יש ידע וגישה למאגרי מידע שונים לצורך הפקת דוחות על חברות. 

איך מוצאים חברה טובה המספקת שירותי מידע עסקי?

מודיעין עסקי הוא תחום רגיש הכולל לא פעם מידע רגיש על חברות, דוגמת תיקי הוצאה לפועל או פשיטות רגל. על כן, חשוב לבחור חברה אמינה המספקת את המידע המלא. אלה כמה טיפים לבחירת חברה כזו:

1. האם מדובר בחברה מוכרת?

חשוב להבין שמודיעין עסקי הוא תחום חוקי לחלוטין, שכן כל המידע על החברות הוא גלוי וניתן למצוא אותו, אם יודעים איפה לחפש. על כל פנים, כדאי לבדוק שיש לכם עסק עם חברה מוכרת למודיעין עסקי, כדי שתוכלו לסמוך עליה בכל מצב. 

2. האם היא יכולה לספק לכם דוחות לדוגמה?

רוצים לראות איך נראה דוח של חברה מקצועית? בקשו ממנה לספק לכם דו"ח של חברה לדוגמה. בדרך זו תדעו איך דו"ח של מידע עסקי צריך להיראות ואיזה מידע אתם יכולים ורוצים לקבל. 

3. האם יש לה ממליצים?

אם יש לכם קולגות או שותפים שכבר נעזרו בחברה לחיפוש מודיעין עסקי, זה הזמן לפנות אליהם. כך תשיגו יותר מידע על התהליך ותדעו לקראת מה אתם הולכים. כמובן, זוהי גם דרך טובה להשיג המלצות על החברה. 

4. האם היא מספקת מחיר הוגן?

מובן מאליו שמידע שלא תמצאו בגוגל או לא תדעו היכן לחפש יהיה בתוספת תשלום. השאלה היא באילו סכומים מדובר. כדאי לבצע סקר שוק כדי לראות אילו סכומים נהוג לקחת על חיפוש מידע עסקי באופן כללי. כמו כן, מידע בעל ערך רב ומשמעותי יותר יעלה יותר. וכאן העניין נתון לשיקולכם. כי אם אתם מתכוונים לחתום על חוזה עם חברה חדשה בעל השפעה מרחיקת לכת, מומלץ לקבל את כל המידע שאתם צריכים על החברה הזו, גם אם זה יעלה קצת יותר ממה שתכננתם. 

5. האם אתם מרגישים בנוח לפנות אליה?

חשוב שתרגישו בנוח עם נציגי חברת המודיעין העסקי. חשוב שתשרור ביניכם כימיה טובה ושתקבלו את השירות המקצועי והטוב ביותר, וכמובן מענה מלא על כל שאלה ובקשה. מעבר לכך, חברת datacheck  מודיעין עסקי מקצועית פועלת בשקיפות מלאה.

לסיכום, ראינו עד כמה חשוב להשיג מידע עסקי רלוונטי על חברה לפני החתימה על ההסכם, ועד כמה חשוב אף יותר לבחור את החברה האמינה והמוכרת שתשיג לכם מידע עדכני ונכון. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים