חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לחפש הפעלה לחברים ומשפחה

 

אירועים וחגיגות הם חלק נכבד מהחיים שלנו. אנו חוגגים בחגים, בחופשים באירועים ובימי הולדת ותמיד קצת לפני שמגיע האירוע המסוים, אנו מחפשים את ההפעלות שהכי יתאימו

 

אירועים וחגיגות הם חלק נכבד מהחיים שלנו. אנו חוגגים בחגים, בחופשים באירועים ובימי הולדת ותמיד קצת לפני שמגיע האירוע המסוים, אנו מחפשים את ההפעלות שהכי יתאימו. לפעמים זו משימה לא פשוטה, כי כבר עשינו אטרקציות רבות וכעת אנו מחפשים הפעלה מיוחדת יותר. הלכנו לבדוק עם קרמל הפעלות אילו אטרקציות נחשבות כיום לייחודיות וחדשות שעליהם נדבר בכתבה הבאה.

מופעי קוסמות שחזרו לענף ההפעלות והאירועים

בשנות השמונים והתשעים ההפעלה הכי הכי הייתה להביא ליום הולדת קוסם או ליצן. בתחילת שנות ה-2000 אטרקציה זו הייתה מעט בירידה וכיום היא חוזרת אלינו בגדול. כיום קוסמים מומלצים הם למעשה אמני חושים שעושים קסמים מיוחדים שמטריפים את הקהל. הקהל הופך להיות שותף מלא ויוצא המום מהיכולות המרשימות של אמן החושים או הקוסם. בפורטל קרמל תוכלו למצוא מגוון רחב של אמני חושים וקוסמים לימי הולדת ואירועים מותאמים גיל. 

מתנפחים לכל אירוע

עוד אטרקציה שעושה שמחה בליבם של הילדים והמבוגרים כאחד היא מתנפחים לאירועים. מתנפחים קיימים מסוגים שונים ומגוונים. יש מתנפחים קטנים המותאמים לבתים. את המתנפחים האלו תוכלו להשכיר לעשרים וארבע שעות במחירים נמוכים. למסיבות שבהן יש בריכה, ניתן להשכיר מתנפחי מים גדולים. מתנפחים אלו מתאימים גם למבוגרים ויחד איתם מגיע מפעיל. הסוג האחרון של המתנפחים הם המתנפחים הגדולים שזקוקים למפעיל. גם את המתנפחים האלו ניתן להשכיר ולרוב לוקחים אותם לאירועי חברה גדולים. 

חדרי בריחה לקבוצות

חדרי בריחה לקבוצות גדולות הן האטרקציה החמה ביותר בשנים האחרונות. ניתן לקחת כיתה שלמה לפעילות כזו, מחלקות בארגונים וקבוצות חברים. האתגר שקיים כאן זו למעשה התעלומה שאתם כקבוצה פותרים יחד. אם מדובר בקבוצות גדולות, לרוב יחלקו אותן לקבוצות ולכל קבוצה תהיה משימה אחרת במרחב. חדרי בריחה קטנים, אף הם נהדרים וניתן ללכת בקבוצות קטנות של ארבעה או חמישה אנשים ולהנות במשך שעה שלמה. ללא ספק אטרקציה מצוינת ליום הולדת בכל גיל. 

סדנת שוקולד

שוקולד הוא אחד הדברים שרוב האנשים אוהבים ולהכין אותו זו אומנות. ברחבי הארץ תוכלו להגיע לסדנאות שוקולד בקבוצות ולהכין מספר שוקולדים בצורות שונות ובטעמים שונים. מדובר בהפעלה מצוינת שניתן לעשות גם עם ילדים וגם עבור מבוגרים כי לשוקולד אין גיל, כולם אוהבים אותו. 

קיאקים בירדן

הירדן הוא הנהר הענק במדינה, אליו זורמים נחלים רבים. הוא נמצא בהרבה מן האזורים בצפון שניתן לעשות בהם שייט בקיאקים, סירות ואבובים. זהו מסלול נהדר שניתן לשוט בו, לעצור מעט על גדות הירדן ואחר כך להמשיך. כשעושים את המסלול יחד עם מספר משפחות, ניתן לחוות חוויה מצחיקה ונהדרת. תוכלו לבחור קיאק לשני אנשים או לחילופין סירה המכילה שישה אנשים.

לסיכום, אם אתם מחפשים אטרקציות נוספות, הכנסו לפורטל קרמל הפעלות ותמצאו מבחר גדול של אפשרויות. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים