חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פיתוח עסקי של עסקים חדשים

 

כל אדם שפותח עסק חדש ללא קשר לתחום העיסוק, מעוניין להצליח בו. לכן הוא בוחן את הנושא על כל היבטיו ובסופו של דבר מחליט על הדרך שנראית לו הנכונה ביותר לאופן הקמת העסק ולצורת הניהול שלו. רבים נעזרים גם ביועצים עסקיים אשר מנתבים את דרכם כדי לבצע את המהלכים הנכונים שיובילו למכירות ולרווחים נאים

 

פיתוח עסקי 

כל אדם שפותח עסק חדש ללא קשר לתחום העיסוק, מעוניין להצליח בו. לכן הוא בוחן את הנושא על כל היבטיו ובסופו של דבר מחליט על הדרך שנראית לו הנכונה ביותר לאופן הקמת העסק ולצורת הניהול שלו. רבים נעזרים גם ביועצים עסקיים אשר מנתבים את דרכם כדי לבצע את המהלכים הנכונים שיובילו למכירות ולרווחים נאים. לאורך כל הדרך פועל מנהל העסק לבצע פיתוח עסקי בתחום שבו הוא עוסק ובתחומים שנושקים אליו, כדי לקדם מהלכים הקשורים לשיתופי פעולה ולהרחבת העסק ברבדים השונים.

כל נושא של פיתוח עסקי חייב להתבצע תוך שליטה ובקרה ועל פי ההנחיות של היועץ העסקי, כדי לא לבצע טעויות שעלולות לפגוע במרקם של העסק הפעיל. אחד הנושאים החשובים ביותר בכל עסק הוא הקמה של אתר אינטרנט איכותי באמצעות איש מקצוע שעוסק בתחום בניית אתרים לעסקים הוא יאפיין את העסק באופן רוחבי על כל אפיקי הפעילות שלו ובהתאם לכך יקים אתר אינטרנט מעולה ומעוצב שיש בו מידע רב, תכנים ואופציות לרכישה של מוצרים שאותם העסק מייצר, משווק או מייבא. 

הערך המוסף של פיתוח עסקי 

כל תחום חדש של פיתוח עסקי אמור ליצור הכנסות לעסק החדש. אך הדברים לא קורים ביום אחד ויש לבצע הכנה משמעותית עד פריצת הדרך. המסלול שמציע בדרך כלל היועץ העסקי הוא לבצע מחקר שוק כדי להבין מהן המגמות, במה מעוניין הציבור בנישה זו ואילו דברים מעניינים אותו. הנתיב הנכון הוא לכוון לפלח שוק מסוים ולהתמקד בו, כדי שהמוצר יהיה נכון ביותר לקבוצת גיל מסוימת. 

הצגת המוצרים באתר האינטרנט 

המכירות באתר המקוון הן נתח משמעותי ביותר מתוך כלל ההכנסות של כל עסק. הנוחות של רכישה באמצעות המחשב או הסמרטפון וההגעה של המשלוח עד פתח הבית קוסמים לישראלים ובמקרים רבים הם מעדיפים אופציה זו מאשר להתרוצץ בשמש ולחפש חנייה. 

אך כדי שיהיו קניות באתר, הוא חייב להיות אתר ידידותי, נוח למעבר מהיר בין הקטגוריות, מעוצב יפה ובעל שפע של פריטים במחירים הוגנים וסבירים. לכן בעלי העסק משקיעים רבות בנושא זה ומאפשרים לגולשים לבחור בין כמה וכמה אופציות לנוחותם. אם מדובר לדוגמה בתחום הביגוד ייהנו הגולשים מהגדלה של פריטים מסוימים, התאמה ביניהם ושילוב של דגמים בטרנדים החדשים.

לוגיסטיקה בעסקים החדשים 

פיתוח עסקי של שירות הלקוחות והמערך הלוגיסטי מקבלים חשיבות גבוהה מאד כיוון שעל פי ההתנהלות ומהירות ההגעה של החבילות, הלקוח מחליט אם הוא ירכוש שוב מוצרים באתר זה, או שהרכישה תהיה חד פעמית. 

זו הסיבה שהעסקים המתקדמים משתמשים בשיטות חדשניות של מעקב אחר המשלוחים כך שהלקוח יודע בכל נקודת זמן היכן ממוקם הארגז, תוך כמה זמן הוא אמור להגיע וכל נתון נוסף. עם הזמן כל עסק לומד היכן הכשלים שלו ומשפר כל נושא בעייתי לשביעות רצונם של הלקוחות. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים