חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

היתרונות של כרטיסי ביקור דיגיטליים

 

התקופה הנוכחית כבר הוגדרה מזמן כעידן המהפכה הדיגיטלית. בהתאם עוד ועוד מוצרים הופכים מפיזיים לדיגיטליים וגם כרטיסי הביקור העכשוויים לא מודפסים על נייר אלא נשלחים בווטסאפ, במייל וכו’

 

התקופה הנוכחית כבר הוגדרה מזמן כעידן המהפכה הדיגיטלית. בהתאם עוד ועוד מוצרים הופכים מפיזיים לדיגיטליים וגם כרטיסי הביקור העכשוויים לא מודפסים על נייר אלא נשלחים בווטסאפ, במייל וכו’. אם עדיין לא הצטרפתם למגמה הזו, כדאי לכם להיות מודעים ליתרונות העיקריים של כרטיסי ביקור דיגיטליים ולאמץ את הפורמט החדש.

מקסימום מידע

כשאתם בוחרים בכרטיס ביקור מנייר השטח שלו מייצר מגבלה בלתי עבירה לגבי כמות המידע שאפשר להעביר דרכו. זוהי כמובן מגבלה בלתי עבירה, וניסיונות לדחוס כמות גדולה של מידע גם בשטח מצומצם רק מחמירות את הבעיה משום שהן מייצרות מצב של "תפסת מרובה לא תפסת" ועומס יתר ויזואלי שלא מאפשר קליטה מהירה ונוחה של הפרטים הרלוונטיים.

מקסימום גמישות

יתרון שני של כרטיסי ביקור דיגיטליים הוא הגמישות המרבית שלהם – גם מהצד שלכם וגם מהצד השני, זה שמקבל או מקבלת את הכרטיס. מבחינתכם הגמישות באה לידי ביטוי בעיקר ביכולת לעדכן כל כרטיס ביקור בקלות וללא עלות (אם הקפדתם להזמין אותם בחברה שמאפשרת זאת, כמובן). לעומת כרטיסי הביקור המודפסים, שאותם כבר אי אפשר לשנות (כשלמשל פתחתם אתר חדש ואתם רוצים להציג אותו, או אם הצטרפתם לאינסטגרם ומעוניינים להפנות את הלקוחות הפוטנציאליים לשם) – כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לעדכן בכמה לחיצות כפתור.

מבחינת מי שמקבלים את כרטיס הביקור שלכם, הגמישות באה לידי ביטוי ביכולת להחליט מה מעניין אותם – למשל לבדוק את חשבון הפייסבוק שלכם או לחילופין להתרשם מהדוגמאות הנבחרות מתיק העבודות שבחרתם לצרף לכרטיס, כשגם כן כל פעולה מתבצעת בלחיצת כפתור פשוטה.

מקסימום נוחות

כשאתם נותנים לאדם כרטיס ביקור מנייר, הוא צריך להעתיק ממנו את הפרטים הרלוונטיים (מספר טלפון, כתובת דוא"ל, פייסבוק וכו’) אל הסמארטפון והמחשב. אמנם מדובר בפעולה פשוטה יחסית, אבל אנחנו חיים בתקופה שבה התרגלנו לעשות הכל בלחיצת כפתור, כך שיש סיכוי בלתי מבוטל שכרטיס הנייר יישאר קבור במקום כלשהו מבלי שהפרטים שבו יעברו הלאה. כרטיסי ביקור דיגיטליים לעומת זאת מאפשרים לאדם ליצור אתכם קשר בכל דרך שירצה, בלחיצה אחת פשוטה – כך שהסיכוי שזה יקרה גבוה יותר.

מקסימום הנעה לפעולה

בכרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לשבץ גלריית תמונות ו/או וידאו, ואלה, על-פי מחקרים רבים, מניעים אנשים לפעולה יותר ממילים. בהתאם הסיכוי שהכרטיס יהווה בסיס ליצירת קשרים רצויים הופך למקסימלי כשאתם בוחרים באופציה הדיגיטלית.

האיכויות שמשדרים כרטיסי ביקור דיגיטליים

כרטיסי ביקור דיגיטליים נתפשים כמתקדמים יותר בהשוואה לכרטיסים מודפסים ובעיקר לידידותיים יותר לסביבה. אלה הן כמובן שתי איכויות חיוביות מאוד, ובפרט בעידן שבו שינויי האקלים צפים אל מעל לפני השטח והופכים לאחד מנושאי השיחה המדוברים ביותר. כשאתם מעבירים לאדם שאתם רוצים להרשים כרטיס דיגיטלי במקום כרטיס נייר, האיכויות הנ"ל מייצרות רושם ראשוני חיובי, וגם לעובדה זו יש חלק בתועלת הגבוהה שמספק כרטיס הביקור החדש שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים