חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מנורות ירח והיופי הייחודי שלהן

 

לירח יש יופי עוצר נשימה ואי אפשר להפסיק להסתכל עליו אם מוצאים זווית ראייה טובה שממנו רואים אותו היטב במלוא אורו והדרו. השילוב של האור שהוא פולט עם הניסיון לדמיין אותו נמצא שם רחוק בחלל הופך אותו למסקרן ומושך ובלילות של ירח מלא זה יכול להיות מרתק פשוט למצוא מקום חשוך ולהסתכל על הירח

 

לירח יש יופי עוצר נשימה ואי אפשר להפסיק להסתכל עליו אם מוצאים זווית ראייה טובה שממנו רואים אותו היטב במלוא אורו והדרו. השילוב של האור שהוא פולט עם הניסיון לדמיין אותו נמצא שם רחוק בחלל הופך אותו למסקרן ומושך ובלילות של ירח מלא זה יכול להיות מרתק פשוט למצוא מקום חשוך ולהסתכל על הירח. עכשיו, בזכות מנורות ירח ביתיות שמיועדות לשימוש אישי אפשר להכניס את הירח אל תוך הבית פנימה. הירח יכול להיות נוכח בכל חדר או חלל בבית ולהוות מנורת לילה או העתקה של החלק החיצוני אל תוך הבית פנימה. אם כבר אוהבים להסתכל על הירח ולהתמכר לתחושה של התבוננות בו – בזכות מנורת ירח יפה ואיכותית לא צריך להתאמץ. פשוט מכניסים את הירח לתוך הבית. 

מהי מנורת הירח ולמה היא כל כך מיוחדת?

כאמור – מנורת ירח היא מנורה עגולה בגודל של כדורגל קטן שכאשר מדליקים אותה – היא פשוט נראית כמו הירח. בדומה אפשר להוסיף לחדר מנורת גלקסיה שנראית כמו כוכב שמאיר מרחוק עם שלל צבעים מרהיבים. החדר יואר כמו החלל החשוך והרחוק ובעזרת שלט רחוק אפשר יהיה לבחור את הגוון הרצוי של האור המרהיב. יש כמה גדלים לבחירתו של כל אחד על פי ההעדפות האישיות שלו והמנורה מתאימה לכל חדר או חלל בבית – כמנורת לילה במסדרון, בחדרי השינה של ההורים או הילדים או כפריט נוי שיש בו הרבה ערך מוסף ומשהו אחר ושונה מהחפצים האחרים שיש בחדר. בכל רגע ביממה אפשר להחליט שרוצים לרחף בחלל ואז אפשר לכבות את האור, לסגור לגמרי את התריסים ולהדליק את המנורה. בלי קשר לשעה ביום – ככה מרגישים כמו אבודים בחלל, כאילו נעים בשקט בחושך שעוטף את הגוף. 

מנורת ירח או גלקסיה – מתנה מושלמת!

לא בכל בית או חדר אפשר למצוא כיום חפץ כל כך מיוחד ומשמעותי כמו מנורה בצורה של ירח, שפני השטח החיצוניים שלה מחוספסים ומדמים בצורה מופתית את פני השטח האמיתיים של הירח. המנורה יכולה להוות מתנה נהדרת ומושלמת לכל אירוע ולכל מצב שבו רוצים להעניק לאדם יקר ומוערך מתנה משמעותית, יפה, ייחודית וכזאת שלבטח אף אחד עדיין לא העניק לו מעולם. כאשר מקבלים מתנה יפה וכל כך מיוחדת תמיד כשהיא תהיה בשימוש אפשר יהיה לחשוב בשמחה ועם חיוך על מי שנתן אותה ולדעת שיש איתו כנראה קרבה ייחודית שבזכותה עבור ביניהם חפץ משמעותי. המנורות תהיינה בשימוש יומיומי ויש הרבה מאד אנשים שחשוב להם להעניק במתנה חפץ שיהיה בשימוש ולא יהיה מונח על מדף או בארון כאבן שאין לה הופכין. יש משהו מרגש ומשמח בידיעה שמתנה שניתנה נמצאת בשימוש יומיומי.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים