חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לימודי תעודה להשכלה גבוהה 

 

לימודי השכלה גבוהה פופולאריים במיוחד במדינת ישראל, כאשר לימודי תעודה הפכו למבוקשים במיוחד בשנים האחרונות. על פי המועצה להשכלה גבוהה קיימים 8 אוניברסיטאות רשמיות, 20 מכללות אקדמאיות מתוקצבות, 12 פרטיות שאינן מתוקצבות, ועוד כ 21 מכללות אשר מתמקדות בתחומי החינוך

 

לימודי השכלה גבוהה פופולאריים במיוחד במדינת ישראל, כאשר לימודי תעודה הפכו למבוקשים במיוחד בשנים האחרונות. על פי המועצה להשכלה גבוהה קיימים 8 אוניברסיטאות רשמיות, 20 מכללות אקדמאיות מתוקצבות, 12 פרטיות שאינן מתוקצבות, ועוד כ 21 מכללות אשר מתמקדות בתחומי החינוך. ישנם לא מעט אפשרויות שמאפשרות לסטודנטים ללמוד מקצוע, כאשר התחום רק הולך ומתפתח. כיום ניתן למצוא קורסים לטובת לימודי תעודה כמעט בכל תחום שתוכלו לעלות על דעתכם, מה שמאפשר השתלבות במסגרת לימודית אשר מעניקה ידע נרחב, מסגרת לימודים איכותית, וכמובן תעודת מקצוע בתום הלימודים.

מגוון יתרונות ללימודי תעודה  

רבים אשר מתעניינים באופציה של רכישת מקצוע בוחרים בלימודי תעודה כאופציה המועדפת, ובצדק. ישנם לא מעט יתרונות שלימודי תעודה מאפשרים:

  • לרוב, משך הלימודים יהיה קצר יותר, ויאפשר לכם לרכוש השכלה ומקצוע מבוקש במשך זמן קצר יותר מאשר תואר שנמשך 3 שנים ואף יותר. מי שמעוניין ברכישה של מקצוע באופן יחסית מהיר או אפילו בהסבה מקצועית, לרוב יבחר בלימודי תעודה.
  • המסלולים השונים המאפשרים לימודי תעודה בדרך כלל גמישים יותר מבחינת שעות וימים, ומאפשרים בחירה בין לימודי ערב לבוקר. לעיתים אפילו ניתן לפרוס את תקופת הלימודים לטובת הנוחות של הסטודנט. לעומת זאת, לימודי תואר נוקשים יותר ומצריכים עמידה במערכת זמנים קבועה.
  • לימודי תעודה לרוב מתאפשרים גם בגילאים מבוגרים יותר בעיקר בגלל הגמישות שהם מאפשרים והזמן הקצר שלוקח לרכוש מקצוע חדש. לרוב ניתן לשלב בית, גידול ילדים, ניהול משפחה אפילו לעבוד תוך כדי, מה שמאפשר לימודים גם בגיל מאוחר יותר כשיש מחויבויות נוספות.
  • לבסוף, המחיר של לימודי תעודה לרוב יהיה זול יותר ממחיר של תואר בעיקר בגלל תקופת הלימודים הקצרה שאינה מצריכה משאבים כלכליים גדולים, מה שמאפשר לרכוש מקצוע מבוקש ואיכותי בתקציב נוח.

איפה תוכלו להשתלב בתום הלימודים

השתלבות במשרה טובה ואיכותית בתום הלימודים קשורה כמובן לתחום המקצועי אותו למדתם. לרוב לימודי תעודה מאפשרים שילוב מהיר ונוח בשוק העבודה, ומכינים אתכם היטב לעבודה בשטח. כיום, תחומים רבים אינם דורשים תואר מלא על מנת להשתלב בתחום, ומספיקה תעודת הסמכה ממוסד מוכר על מנת לאפשר לכם השתלבות מוצלחת ומהירה בתחום אותו למדתם. היתרון הגדול של לימודי תעודה הוא תקופת הלימודים הקצרה אשר מצריכה את המוסד הלימודי להתמקד כמה שיותר בפרקטיקה של התחום אותו אתם לומדים. לימודים לתואר לרוב כוללים גם לא מעט לימודי תאוריה, כאשר העבודה בשטח מצריכה כלים פרקטיים ויישומיים. הבוגרים שבחרו בלימודי תעודה לרוב יצליחו להתקדם במשק בצורה מהירה, היות ויש בידם את הכלים המעשיים, ולא רק ידע תאורטי מקצועי. בתחום של הנדסה אזרחית למשל ניתן להשתלב היטב עם לימודי תואר הנדסאי בלבד אשר נמשכים על פני שנתיים, לעומת תואר מהנדס, שנחשב תואר קשה וארוך יותר. רבים אשר מעוניינים להשתלב בתחום בוחרים לימודי תעודה אשר יוכלו להוביל אותם לאותו מקום מקצועי בדיוק.   

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים