חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מלונות באילת – ככה יוצאים לחופשה!

 

אילת, הים הקריר, האטרקציות בכל העיר, האוכל המעולה, נופי המדבר, החופשה הישראלית המושלמת מציעה את הכול, ובשילוב המושלם לייצר חופשה חלומית. המלונות באילת מודעים היטב לדרישות של הקהל הישראלי, ובעדכם מתכוננים לחופשה שלכם, צוותי המלון מתכוננים לשרת אתכם

 

אילת, הים הקריר, האטרקציות בכל העיר, האוכל המעולה, נופי המדבר, החופשה הישראלית המושלמת מציעה את הכול, ובשילוב המושלם לייצר חופשה חלומית. המלונות באילת מודעים היטב לדרישות של הקהל הישראלי, ובעדכם מתכוננים לחופשה שלכם, צוותי המלון מתכוננים לשרת אתכם. אם בחרתם במלון המתאים ביותר, הרי שמצפה לכם חגיגה אמיתית. אבל איך בוחרים מלון?

מתוך מגוון רחב למדי של מלונות באילת, הרי שחלק לקחו על עצמם להיבדל מאחרים. לא עוד מקומות לינה, המלונות המודרניים הפכו ממזמן למרכזי פעילות שוקקי חיים שדואגים להתחדש, להתעדכן ולהיטיב עוד ועוד עם המבקרים, וכולם נהנים מהתוצאות.

ברשומה קצרה זו נביא בפניכם טעימה קלה, קונספט, הזדמנות להכיר חלק מהאפשרויות השונות הניצבות בפניכם כשאתם ניגשים לתכנן את החופשה הבאה שלכם באילת.

נעים להכיר: מלונות באילת

  • מלון דן אילת – היום זה כבר עובדה בינלאומית, לאחר שזכה להיכלל ברשימה האקסקלוסיבית של עשרת המלונות הטובים במזרח התיכון ובאפריקה, מלון דן אילת כולל לא פחות משלוש בריכות שחייה, חוף ים צמוד, שירותי ספא ועיסויים, מגרשי משחקים, חנויות, וחדרים מכל הסוגים – לזוגות או למשפחות, כולל סוויטות יוקרה עם ג’קוזי פרטי במרפסת.
  • ישרוטל ספורט – מלון שהוא מועדון הכול-כלול, מציע לכם מקלט מהחיים הרועשים, מקום שבו אתם עטופים מבוקר ועד ליל בכל מה שאתם צריכים. מגוון של פעילויות ספורטיביות, חדר כושר, מגרשי טניס, וגישה לצוות ספורט והדרכה מקצועית במקרה הצורך. העסקה המשתלמת בה הכול כלול מאפשרת לאורחים ליהנות מגישה לארוחות, שתייה קרה, גלידות, אלכוהול וכיו"ב, והכול ללא תוספת תשלום, מתי שרק תרצו.
  • מלון פרימה מיוזיק – פס-קול זה לא רק לסרט, אלא גם לחופשה. מתוך מגוון המלונות באילת מלון זה מציע לאורחים להתמקם בקומה לפי המוסיקה שהם אוהבים, כך שהמוסיקה ברקע תמיד תתאים לאווירה שלכם, וזו עובדה ידועה שמוסיקה שאנחנו אוהבים מרימה את מצב הרוח. החדרים משקיפים לים או לבריכה, ומעבר לשירותים הסטנדרטיים המלון מציע אולפן הקלטות, ולילדים מועדון מיוזיקלאב (בקיץ ובחגים), עם פעילויות לאורך היום והשגחה של צוות מקצועי.

ומה חוץ מהמלון?

לאחר שסקרתם ובחרתם משפע המלונות שבאילת, והתמקמתם בזה שהכי מתאים לצרכים שלכם, אתם מוכנים ומזומנים להתחיל לבלות. העיר אילת שזורה בנקודות עניין מכל סוג. הפעלות ספורטיביות, מסעדות ייחודיות, מסלולי טיול ותצפיות, ופעילויות מגוונות בצורה יוצאת מן הכלל.

קחו לדוגמא את המצפה התת-ימי של אילת, ללכת מתחת למים ולראות מה קורה מבפנים. המצפה הגדול נחשב ברמה בינלאומית, והוא אחד מנקודות האטרקציה הנחשבות ביותר בישראל לילדים ולכל המשפחה, עם פעילויות, הדרכות, ומפגש עם חיות הים. לא רק מתחת למים, הרי שכל המלונות באילת יוכלו לחבר אתכם לבעל סירה, כדי לצאת להפלגה בים האדום, אידיאלי גם לאירועים מיוחדים, במידה ויצאתם לחופשה לרגל יום הולדת, אירוסין וכיו"ב.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים