חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בחירת מטענים לנייד – מה חשוב לקחת בחשבון?

 

מטען הוא אחד האביזרים הראשונים והבסיסיים ביותר שכל אחד מאיתנו רוכש עבור הסמארטפון שלו, כמו גם עבור שלל מכשירים אחרים (שכן כיום ניתן להטעין מספר מכשירים, גם מסוגים שונים, באמצעות אותו המטען)

 

מטען הוא אחד האביזרים הראשונים והבסיסיים ביותר שכל אחד מאיתנו רוכש עבור הסמארטפון שלו, כמו גם עבור שלל מכשירים אחרים (שכן כיום ניתן להטעין מספר מכשירים, גם מסוגים שונים, באמצעות אותו המטען). מאחר והמטען משמש אותנו באופן שוטף, הכרחי ויומיומי, חשוב לדאוג לרכוש את המטענים הנכונים ולבחור אותם בקפידה. להלן כמה נקודות מרכזיות שכדאי לקחת לתשומת הלב בעת בחירת מטען לנייד:

מטען מהיר – אחת הבעיות המרכזיות והמשמעותית ביותר אשר נותרו במרבית הסמארטפונים היא זמן חיי סוללה קצר מדי. אינספור פעמים אנו מוצאים עצמנו עם מעט מדי אחוזים בסוללה, פעמים רבות אין לנו את הזמן (או הרצון) לעצור במקום אחד ולהמתין כמה שעות עד שהסמארטפון ייטען במלואו. בדיוק לשם כך נמכרים כיום מטענים מהירים – מטען לאייפון מהיר, לדוגמה, זמין הן בגרסה עבור הבית והן בגרסה לרכב, ומקצר את זמן הטעינה באופן משמעותי. מומלץ לבחון את המטענים המהירים של חברת Neatogo, המתמחה בייצור מטענים בכלל ומטענים מהירים לאייפון בפרט.

מטען ייעודי עבור דגם הסלולרי שברשותכם – עבור מי שמשתמש באחד הסמארטפונים החדשים והמשוכללים יותר, דוגמת אייפון 12, מומלץ מאוד לרכוש מטען ייעודי עבור סוג הסמארטפון ואף עבור הדגם הספציפי שברשותו. מטען לאייפון 12, אם להמשיך באותה הדוגמה, יתאים בוודאות למכשיר שלכם הן מבחינת החיבור עצמו והן מבחינת איכות הטעינה (הטעינה תהיה מהירה ובאפן החלק ביותר). במיוחד מאחר ומכשירים שונים מיוצרים כיום עם חיבורים שונים אחד מהשני (ומהדגמים של הדורות הקודמים), עדיף לרכוש מטען ייעודי עבור הדגם שברשותכם ולהיות שקטים.

מטען כפול – רכישת מטען כפול עשויה לפשט עבורכם משמעותית את החיים, ולאפשר לטעון שני מכשירים בו זמנית, במהירות מקסימאלית. הכוונה במטען כפל אינה פשוט לתקע המתחבר לקיר ומכיל שתי יציאות USB, אלא לכזה המיועד להטענה כפולה, ובנוי על מנת לתת הספק מלא לשני המכשירים המחוברים בו זמנית. מטען כפול טוב מתאפיין בהספק גבוה במיוחד (של כ 35 עד 50 וואט) ומספק טעינת PD מהירה. מומלץ לבחון ספציפית את המטען הכפול של חברת Otterbox, הידועה כיצרנית איכותית ומובילה של אביזרים לסלולרי. בנוסף, ניתן למצוא כמובן גם מטען כפול לרכב, עבור שימוש יעיל ונוח יותר גם במהלך נסיעות.

מטען נייד – עבור רובנו המכריע מטען נייד הוא אביזר נוסף אשר יכול להקל ולפשט את החיים במגוון סיטואציות שונות, בפרט כאשר יוצאים מהבית ולא נמצאים לאורך זמן ליד נקודת חשמל, אך מעוניינים להמשיך להשתמש בסמארטפון "בלי לדפוק חשבון" לזמן שנשאר על הסוללה. חשוב לרכוש מטען נייד איכותי וטוב, על מנת שישמש אותנו נאמנה למשך שנים קדימה. בהקשר זה מומלץ לבחון את הדגמים של חברות כמו iWalk, Mophie, ו  REMAX, לבחור במטען עם שתי יציאות לפחות (להטענה של שני מכשירים בו זמנית) ולבחון גם את הדגמים המספקים טעינה מהירה (למשל, מטען של 2.1 אמפר).

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים