חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיפול בפיגמנטציה בפנים להשגת תוצאות של עור חלק נטול כתמים

 

מלנין הוא הפיגמנט שמעניק את הגוון לעור, לשיער ולעיניים. הוא נוצר על ידי תאים שנקראים מלנוציטים, שנמצאים בשכבה החיצונית של העור. לכל אדם יש כמעט אותו מספר של מלנוציטים, אבל אצל חלק מהאנשים, התאים מייצרים יותר מלנין, כמו גם סוגים מסוימים של מלנין, יותר מאחרים

 

מלנין הוא הפיגמנט שמעניק את הגוון לעור, לשיער ולעיניים. הוא נוצר על ידי תאים שנקראים מלנוציטים, שנמצאים בשכבה החיצונית של העור. לכל אדם יש כמעט אותו מספר של מלנוציטים, אבל אצל חלק מהאנשים, התאים מייצרים יותר מלנין, כמו גם סוגים מסוימים של מלנין, יותר מאחרים. ככל שיש לכם יותר מלנין, העור שלכם כהה יותר.

בחלק מהמקרים, מלנין עשוי להצטבר באזורים מסוימים בפנים ולהוביל למצב של עור כהה, שנקרא בעולם הרפואה היפרפיגמנטציה. טיפול בפיגמנטציה בפנים מתמקד בהפחתת ייצור המלנין וכתוצאה מכך הפחתת הכתמים הכהים.

מאמר זה מסביר את תהליך הפחתת ייצור המלנין והסרת מצבורי מלנין, ומציג את התוצאות האפשריות.

הסרת מצבורי מלנין קיימים עם טיפולי אור ולייזר

טיפול בלייזר כרוך בהפעלת פעימת אור להסרת שכבות העור העליונות, והפחתת המלנין באזורים המטופלים. לאנשים שסובלים מפיגמנטציה חמורה, טיפול בפיגמנטציה בפנים עם לייזר עשוי להתפרש על פני מספר מפגשים, עם בחירת מכשיר הלייזר בהתאמה אישית להפחתה משמעותית של מראה הפיגמנטציה. 

מכשיר הלייזר מכוון לטיפול בנזקי שמש, פיגמנטציה וצלקות, באמצעות חדירה לרקמות העמוקות של העורך דרך אורכי גל שמקלפים את השכבות השטחיות של העור, ואורכי גל שחודרים לשכבות העמוקות על מנת לקדם את צמיחת הקולגן, בהליך שנחשב אידיאלי להצערת פנים אינטנסיבית.

קיימים מספר סוגים שונים של מכשירי לייזר, וחשוב לבחור מרפאה שמתמחה בטיפולי לייזר בשיטות המתקדמות ביותר על מנת להעניק לעור גוון צעיר, מוצק ומעודן יותר.

האם סוגי פיגמנטציה שונים בפנים דורשים טיפולים שונים?

התשובה היא כן, אבל יש גם כלל אחיד כשזה מגיע להתמודדות עם רוב סוגי הפיגמנטציה. מומחה קוסמטי מבצע אבחנה מקצועית לאיתור הגורם הספציפי להופעת הפיגמנטציה, ובוחר את האפשרות המתאימה ביותר באופן אישי של טיפול בפיגמנטציה בפנים.

חשוב להבין שהטיפול בלבד אינו מספיק, וחשוב להמשיך לנקוט באמצעי הגנה מפני השמש כדי למנוע החמרה נוספת של הפיגמנטציה.

טיפול בפיגמנטציה מלזמה

מלזמה מסומנת באמצעות כתמים שחומים שעלולים להופיע על המצח, הלחיים, השפה העליונה, האף והסנטר. למרות שמצב זה נקרא לעתים קרובות "מסכת ההיריון", גם גברים עלולים לפתח מלזמה, והיא עשויה להתרחש גם אצל נשים שנוטלות גלולות למניעת הריון או אסטרוגן לאחר גיל המעבר. 

מלזמה עשויה להיעלם לאחר ההיריון, אבל אם היא נשארת, ניתן לטפל בה ביעילות באמצעות לייזרים שמכוונים לפיגמנט. אם יש לכם מלזמה, חשוב להקפיד להשתמש כל הזמן בקרם הגנה מפני שאור השמש יחמיר את המצב.

כמה מסקנות לסיום

טיפול בפיגמנטציה בפנים מפחית את ייצור המלנין בעור, באמצעות דיכוי האנזים הדרוש ליצירת מלנין. 

אם יש לכם היפרפיגמנטציה, מומלץ להתייעץ עם מומחים קוסמטיים במרפאה שמתמחה בגישות מתקדמות להסרת כתמים מהעור, עם תוכנית טיפול שמותאמת לצרכים שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים