חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יישור שיניים – הגעתם לגיל שכדאי להתחיל

 

בני 20, בני 30, אפילו בני 50, ומה זה משנה? חיוך יפה הוא דבר שמלווה אותנו בכל גיל, ושיניים בריאות זה חובה תמיד. לא, יישור שיניים זה לא רק לבני הנעורים, כיום הטכנולוגיה האורתודנטית פורצת גבולות, ואם לא טרחתם להתעניין מה נמצא שם בשוק, אולי אתם חושבים שזה רק לצעירים

 

בני 20, בני 30, אפילו בני 50, ומה זה משנה? חיוך יפה הוא דבר שמלווה אותנו בכל גיל, ושיניים בריאות זה חובה תמיד. לא, יישור שיניים זה לא רק לבני הנעורים, כיום הטכנולוגיה האורתודנטית פורצת גבולות, ואם לא טרחתם להתעניין מה נמצא שם בשוק, אולי אתם חושבים שזה רק לצעירים. העובדה היא חד משמעית, יש היום פתרונות יוצאים מגדר הרגיל, פתרונות טכנולוגיים אסתטיים וייחודיים שמאפשרים לבני כל הגילאים ליהנות מפה בריא וחיוך יפה.

נכון, לא נכחיש כמובן, שבגיל ההתבגרות קל יותר ופשוט יותר, לפחות ברמה הרפואית אנטומית, לבצע את ההליך הממושך. ובכל זאת, הרי שגיל זה מתאפיין בעוד כמה דברים מעבר לנוחות עיצוב הלסת. אתגרים רגשיים, התאמה לחברה, וגיל ההתבגרות כולו הוא לא תמיד קל, ולעיתים פשוט לא מתאים לבצע את התהליך. אז מתי כן?

יישור שיניים למבוגרים – איך עושים?

בשתי מילים? כמו לכולם. וביותר מילים? ובכן, כמעט לא משנה הגיל שלכם, ההליך של יישור שיניים אפשרי לכם. כמובן, יש להתאים את אופי התהליך ושיטת התהליך למבנה הלסת והשיניים שלכם, כמו גם לרצונות ולתקציב שלכם, אך בשורה התחתונה – אתם יכולים לעשות זאת, אז למה לא?

הנה שיטות יישור השיניים הנפוצות:

  • "פלטה" – בעיות קלות פותרים באמצעים פשוטים, ופלטה היא מעין מכשיר שניתן להרכיב ולהסיר, ושימושה בעיקר לתיקונים מינורים לפני או אחרי הטיפול בסמכים.
  • סמכים – מה שנקרא בשפת העם כ"גשר", אלו הן מעין קוביות המודבקות על השיניים ומחוברות זו לזו, והלחץ הנוצר מהגומיות המחברות והמושכות מזיז את השיניים, עם הזמן, לעבר המיקום והזווית המתאימים יותר, האסתטיים יותר, ולרוב גם החיוניים יותר ללעיסה נכונה, והוא תהליך ממושך למדי, בהתאם לצורך.
  • רסן – הרסן עובד על מבנה הלסתות, או יותר נכון היחס ביניהן, מה שמשפיע על היחס בין השיניים הקדמיות לשאר הלסת, וזהו אותו מכשיר שעוטף את הראש ונתמך בצוואר, מה שמרתיע את הצעירים שחוששים מאוד למראם החיצוני, ולכן נלבש לרוב בשעות הלילה בלבד.

הפיתרון השקוף ליישור השיניים

כמו בכל אספקט בחיים המודרניים, גם כאן בעולם האורתודנטיה חלו שיפורים יוצאי דופן. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לכם ליישר את השיניים מבלי לפגום באסתטיקה שלכם ביום יום, או עם שינוי מינורי סביר לגמרי. סמכים שקופים הם פיתרון אלגנטי, עדין ובעל עוצמה טיפולית שוות ערך לסמכים הרגילים, מה שאומר שתקבלו את אותה התוצאה – שיניים ישרות ויפות, אך ללא הלחץ האסתטי שנובע ממכשירים גסים יותר.

INVISALIGN היא עוד פריצת דרך, והיא טכנולוגיה לייצור קשת מותאמת אישית ושקופה לגמרי, אשר מתיישבת על השיניים, ניתנת להסרה, ניקוי והחזרה, מה שאומר שתוכלו להסירה מתי שתרצו, לפני פגישה חשובה למשל, ולהחזירה מתי שנוח לכם, לתהליך יישור שיניים דיסקרטי ואפקטיבי. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים