חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תכנון חתונה ירוקה - כך תפיקו חתונה ידידותית לסביבה

 

אם הגעתם לעמוד זה סביר להניח שאיכות הסביבה היא שם נרדף עבורכם. למעשה, בשנים האחרונות אנו רואים עלייה רחבה בכל האמור למודעות לשמירה על איכות הסביבה

 

אם הגעתם לעמוד זה סביר להניח שאיכות הסביבה היא שם נרדף עבורכם. למעשה, בשנים האחרונות אנו רואים עלייה רחבה בכל האמור למודעות לשמירה על איכות הסביבה.

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר בני זוג אשר מעוניינים לתכנן חתונה ירוקה. תכנון חתונה ירוקה היא מלאכת מחשבת של ממש אשר דורשת דיוק והמון ניסיון, אז איך בכל זאת עושים זאת נכון?

במהלך כתבה זו ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להפיק חתונה ידידותית ככל האפשר.

הזמנות לחתונה: אפשר לעשות הכל און-ליין

הדרך הראשונה לתכנון חתונה ירוקה מתחיל בויתור על נייר. בשנים האחרונות אנו רואים זוגות רבים מוותרים על הדפסות הנייר השונות ועוברים לשליחת הזמנות לחתונה באמצעות עיצוב ייעודי או אתר אינטרנט מותאם אישית שנשלח במייל, בוואצאפ וברשתות החברתיות למוזמנים לאירוע.

למעשה, במקום דף נייר יש לעיצוב זה יתרונות רבים מאחר ובהזמנה שלכם תוכלו להוסיף תמונות, סרטונים ואפילו דרכי הגעה. ויתור על ניירות יעזור לכם לשמור על איכות הסביבה ואפילו על הכסף הכרוך בהדפסת הזמנות נייר.

מיתוג לחתונה: נייר ממוחזר

את מיתוג החתונה אתם פחות תוכלו לעשות באופן דיגיטלי, יחד עם זאת תוכלו להשתמש בכל מה שקשור למיתוג החתונה מסידור אורחים דרך תפריטים ושילוט באמצעות שימוש בנייר ממוחזר.

אגב, בשונה ממה שנהוג לחשוב נייר ממוחזר הוא נייר לכל דבר אשר ניתן למצוא בצבעים שונים, מרקמים וטקסטורות שונים.

טבעת אירוסין

עוד טרם החתונה אתם יכולים להתחיל להיות מעט אקולוגיים. כאשר אנחנו מדברים על טבעות אירוסין אשר נעשות עם יהלומים אמיתיים אשר נכרו במכרות ייעודיות אנו מדברים על פגיעה מהותית באיכות הסביבה.

כיום ניתן לקנות טבעות אירוסין ברמה גבוהה מאוד אשר לא נופלת ואף מתעלה על אלו שכורים אותם דרך מעבדות ייעודיות אשר מתמחות בפיתוח יהלומים.

להתאחד עם הטבע

אתם אנשים אקולוגיים מאוד, סביר להניח שהתחלתם לבדוק אודות חתונות בטבע הרבה לפני החתונה שלכם, עוד בשלב שהיא רק רמזה לך בו על טבעת.

כאשר אנחנו מדברים על חתונות בטבע אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש והיינו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום זה.

אגב, חתונה שנערכת תחת כיפת השמיים במהלך היום יכולה לחסוך עבורכם לא מעט חשמל. נקודה למחשבה!

להתחתן בצורה אקולוגית: חווה ואדם 

חווה ואדם הינה חברת הפקות מקצועית עם מוניטין וניסיון של למעלה מ - 30 שנה בעולם החתונות. 

למעשה, חווה ואדם נוצרה על מנת להגשים את משאלותיהם של זוגות רבים ולהוציא עבורם חתונה מן הסרטים, בין תחומי ההתמחות של חווה ואדם ניתן לראות חתונות בטבע המבוססות על גבי תפאורה טבעית שרק מבליטים את ארצנו היפה.

הניסיון הרב והמקצועיות הם אלו שגורמים למאות זוגות מדי שנה לבחור בחווה ואדם. עכשיו הגיע תורכם!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים