חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ניהול של פרויקטים בתחום עבודות תשתיות

 

בניהול פרויקט רחב היקף בתחום ניהול התשתיות דרוש ידע וניסיון רב. לכן חברה שיש לה הון אנושי שכולל מהנדסים שמתמקצעים בתחום זה, מנהלי פרויקטים, מהנדסים אזרחיים, מפקחים ועוד, יכולה לנהל מיזמים מסוג זה

 

בניהול פרויקט רחב היקף בתחום ניהול התשתיות דרוש ידע וניסיון רב. לכן חברה שיש לה הון אנושי שכולל מהנדסים שמתמקצעים בתחום זה, מנהלי פרויקטים, מהנדסים אזרחיים, מפקחים ועוד, יכולה לנהל מיזמים מסוג זה.

מכרזים בתחום התשתיות 

גורמים ציבוריים ופרטיים שעוסקים בתחום זה, מפרסמים מעת לעת מכרזים לביצוע פרויקטים. המומחים של א.מ.צ שמש 1990 בע"מ עוברים על מלוא המידע וכל כתב הכמויות, כדי לקבל החלטה עקרונית אם החברה מסוגלת לבצע את העבודות הללו, על פי הדרישות ההנדסיות הספציפיות הנדרשות.

בנוסף לכך האפשרות לגשת למכרז שמורה רק למי שהוא קבלן רשום ומבצע מעת לעת עבודות בהיקפים הכספיים הנדרשים. הרישיון שלנו כולל פרויקטים בהיקפים פיננסיים רחבים ולכן ברוב המקרים אנו עומדים בכל הקריטריונים הנדרשים. 

הכנת כתב הכמויות 

את מילוי כתב הכמויות יש לבצע בתשומת לב רבה ביותר כיוון שלא אחת הדרישה היא לביצוע עבודות תשתית באמצעות צינורות ייחודיים שהם בעלי קוטר לא סטנדרטי והעלות שלהם היא פי כמה מהצינורות הרגילים. לכן המומחים של א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מכינים את ההצעה ומצרפים אליה את כל המסמכים הרלוונטיים, כולל ערבות בנקאית וניגשים למכרז.

היערכות לביצוע פרויקט בתחום התשתיות 

לאחר הזכייה במכרז, מבצעים את ההיערכות לקראת ביצוע העבודות בשטח וזאת על פי הסדר הנדרש ותוך שימוש בחומרים ובציוד תקני על פי ההנחיות בכתב הכמויות. בשלב הראשון הפעולות כוללות בדרך כלל חפירה כדי להכין את השטח להתקנה של צנרת כמו צנרת מים עירונית, סיבים אופטיים וכבלים של חשמל. לאחר שהתעלות מוכנות, המפקח בודק כל אחת מהן מבחינת עומק, רוחב, הידוק הקרקע ועוד. רק לאחר האישור שלו ממשיכים בתהליך ומתקנים את כל התשתיות התת קרקעיות שבסופו של דבר ימוקמו מתחת לכבישים ומתחת למדרכות וזאת על פי תוואי הדרך שנקבע מראש. 

לצורך ביצוע העבודות השונות נעזרים הצוותים בכלים הנדסיים שלכל אחד מהם יש מטרה אחרת, כמו בובקט להוצאת החול מהתעלות, כך גם הסוגים השונים של הטרקטורים ויש מכשיר שמהדק היטב את הקרקע כדי שלא תהיה נפילה של החול לתוך התעלה.

סלילת כבישים 

בתום הנחת התשתיות, מכסים היטב את התעלות, מהדקים היטב את השטח ומיישרים אותו כדי שגם הכביש יהיה מיושר. לאחר מכן מפזרים את האספלט לרוחבו של כל הכביש המתוכנן והמכבש עובר על האספלט שוב ושוב עד שהשטח ישר וחלק לחלוטין. 

בתום תהליך זה ולאחר בדיקה של המפקחים שהכביש ישר ועומד בתקן, מוסיפים על פי ההנחיות המקצועיות באמפרים בדרגות גובה שונות כדי שהנהגים ייסעו לאט, ישימו לב להולכי הרגל ולרכבים הנוספים אשר נעים לצידם. לאחר מכן מבצעים את הסימונים על הכביש, מעברי חצייה, תיחום של נתיבי הנסיעה, חיצים לגבי כל כיווני הנסיעה ועוד. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים