חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האם צריך צלם לבריתה במסעדה? קבלו תשובה מהצלם עצמו

 

נעים מאוד, שמי סטאס מוזיקוב, צלם אירועים ובריתות.. כמו זו שאני הולך להמחיש לכם..

 

נעים מאוד, שמי סטאס מוזיקוב, צלם אירועים ובריתות.. כמו זו שאני הולך להמחיש לכם..

על רקע השחפים, המפרשיות במסעדת ביסטרו 56 הרצליה. התאספו המשפחה לחגוג בריתה לתינוקת החדשה במשפחה, וניכרת ההתרגשות של הסבא והסבתא שהקדימו להגיע למקום האירוע על מנת להצטלם צילומים מקדימים עם המשפחה. כאשר מבחינים בקשר הטוב בין אחיה של התינוקת לבין הסבא והסבתא. וכן וכשהוא תופס ברגלו של אביו ומחייך חיוך מאוזן לאוזן בזמן שהצטלמו צילומים מקדימים מבינים שנושא חשיבות התא המשפחתי קרוב לליבם.

האירוע מתחיל, קבלת פנים ואטמוספרה של נשיקות

 אט אט מגיעים אורחים נוספים ניגשים לברך את הורי התינוקת ותוך כדי מחמאות שהאמא מקבלת על שמלתה והתעניינות מי עיצב לה את השיער, חברותיה ספק מחמיאות ספק מקנאות על החזרה שלה לגזרה טובה לאחר הלידה. וכאחד הדגשים שהמשפחה ביקשה זה לדאוג לצלם את כל המשפחה ולא לדלג על אף אחד ואני מבין את שהתא המשפחתי חשוב להם ואחד הסיפורים ששמעתי הם שבאחד המפגשים הם פתחו את אלבומי המשפחה אצל הסבא והסבתא וראו את כל הבני דודים בתמונות כשהיו ילדים וזה הביא אותם לפרויקט צילומים בכל אירוע או מפגש שלהם

בחירת צלם לבריתה

צילום בריתה מוצלח כמו שרואים באירוע זה, תלוי בכמה גורמים ובניהם הבנת הצורך של הלקוח, ובירור דגשים. ועל כך ניתן לבקש לראות בעבודות קודמות של הצלם את איכות העבודה והסגנון שלו כדי לדעת אם זה משהו שמתאים לכם. לדוגמא: האם למשל באירועים שצריך לתעד הוא מצליח "להיות" בכל מקום ולדעת לצלם מהזווית הנכונה. כשצלם לבריתה  שוחח עם המשפחה לפני האירוע הוא שאל אותם שאלות מנחות כדי לקבל רקע על המשפחה גם המורחבת וכדי להבין האם יש אנשים חשובים שצריך לצלם, האם יש צורך בצילומים מקדימים, האם הצלם מכיר את אולם האירועים או שהוא יקדים כדי ללמוד את המקום. מה כולל הצילום? מגנטים? וידאו? כל אלה שאלות שצריך לשאול ולסכם לפני האירוע כדי למנוע אי נעימויות. 

בחירתה של המשפחה

המשפחה בחרה למקד את הצילומים על כל הנוכחים באירוע כי חשוב להם התא המשפחתי המורחב, דוגמא לצילום אשר ריגש אותי כצלם לבריתה הוא כאשר אחת הנכדות הגיע לאירוע עם משפחתה מרחוק וניתן לראות את עיניה התכולות מביטות בסבא שלה בהתרגשות ואת השמחה שבפגישת הסבא שלה ואת ההתרגשות על פני הסבא למראה הנכדה שגדלה התייפייפה וכמעט נערה. 

צילום טקס זבד הבת

לאחר מנה ראשונה נקראו האורחים להשתתף בטקס זבד הבת ובו נקראו כמה פסוקי תפילה על ידי האב והסב ונתנו שיעור תורה קצר וכמובן שהאם בירכה את "ברכת הגומל" שמה של התינוקת ניתן עם קריאת הפסוק "מי שברך אימותינו שרה ורבקה, רחל ולאה... ויקרא שמה...." ותוך כדי הברכה נראו האורחים מניחים את ידיהם באוויר מעל לראשה של התינוקת ולאחר מכן שירה ופיוט לתינוקת בסגנון "דרורי יקרא" ו " יעלת חן". תמונות משפחתיות אלה המתארות משפחה חמה ומאושרת שתומכת אחד בשני ואחת התקוות שלנו כבני אדם שתמיד נהיה מוקפים בבני משפחה תומכים ואוהבים שנזכה רק לשמחות. ועכשיו, כאשר יש לכם לא חוות דעת ולא ביקורת אלא זווית מעיניו של צלם אירועים מומלץ, קל יותר להבין את האוירה והתרחשויות שמתועדות כזיכרון נצחי

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים