חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שיטות פופולאריות לסגירת מרפסת

 

הגעתם להחלטה שאתם מעוניינים לסגור את המרפסת שלכם? ראיתם שיש לא מעט שיטות לעשות זאת? אנחנו ממליצים לכם להמשיך בקריאה ולקרוא את המדריך שלנו, בו מרוכז מידע על שיטות פופולאריות לסגירת מרפסת. מוכנים? אנחנו מתחילים!

 

הגעתם להחלטה שאתם מעוניינים לסגור את המרפסת שלכם? ראיתם שיש לא מעט שיטות לעשות זאת? אנחנו ממליצים לכם להמשיך בקריאה ולקרוא את המדריך שלנו, בו מרוכז מידע על שיטות פופולאריות לסגירת מרפסת. מוכנים? אנחנו מתחילים!

האם מומלץ לסגור את המרפסת?

לסגירת מרפסת יש יתרונות כמו, אפשרות להוסיף עוד חדר בבית ואפשרות להנות מחלל המרפסת בצורה טובה יותר ובכל מזג אוויר. אז בגדול התשובה היא כן. כדאי לסגור את המרפסת. 

האם יש צורך באישורים מיוחדים לצורך סגירת המרפסת?

בעבר, היה צורך בקבלת היתר מיוחד. כיום, מדובר על תהליך פשוט ויש צורך באישור רק מהרשות המקומית. נחדד ונאמר שבמידה ואתם מתגוררים בבניין, עליכם לבדוק שסגירת המרפסת לא תשנה את חזית הבניין או תשפיע על השכנים המתגוררים בו.

סגירת מרפסת באלומיניום או בבטון?

בעבר, היו מבצעים את סגירת המרפסת על ידי שימוש בבטון ובלוקים. זה היה תהליך שלקח המון זמן וגם תהליך שעלותו יקרה. כיום, אפשר לסגור מרפסת עם אלומיניום. מדובר על חומר זול, שאפשר לבצע איתו סגירת מרפסת בצורה מהירה. כמו כן, יש יתרונות נוספים לאלומיניום, שכן הוא נחשב לחומר המספק רמת אטימות ובידוד גבוהה, הוא עמיד בפני חלודה ואפשר לעבד ולעצב איתו בכל מיני דרכים.

סגירת מרפסת באמצעות חלונות זכוכית

למעשה, אם בעבר היה צורך בקירות בטון על מנת לסגור את המרפסת, כיום אפשר להחליף אותם בקירות זכוכית. יש גם שימוש באלומיניום וזאת לצורך המסגרת שעליה מותקנים חלונת הזכוכית. יש יתרון גדול לשימוש בזכוכית, שכן כך ניתן להנות ממרפסת סגורה ואטומה וגם להנות מהנוף שמשקיף מהמרפסת. ההמלצה היא להשתמש בזכוכית מסוג טריפלקס או בידודית. כך אפשר להבטיח בידוד מושלם מחום, קור ורעש.  

שיטות לסגירת מרפסת

יש להבדיל בין סגירת מרפסת מקורה לבין סגירת מרפסת לא מקורה. אם מדובר על הסוג הראשון, הרי שהסגירה היא פשוטה וכל מה שיש לעשות הוא להוסיף קירות. אם מדובר על הסוג השני, התהליך קצת יותר מורכב, ארוך וגם יקר. כי יש צורך בבנייה של גג. 

סגירת מרפסת עם פרופיל בלגי

הוא מיוצר מאלומיניום או מברזל ואפשר לעצב אותו על פי הטעם האישי של הלקוח. סגירת מרפסת עם פרופיל בלגי היא לא זולה בכלל. מומלץ לשקול האם המחיר עומד בתקציב שהגדרתם או לא. אין ספק שסגירה עם פרופיל בלגי היא תוספת דקורטיבית ומעוצבת למרפסת שלכם.

סגירת מרפסת בשילוב של תריסים

אם נושא ההצללה חשוב עבורכם, אז מומלץ לשקול לסגור את המרפסת בשיטה זו. התריסים יכולים להיות חשמליים או ידניים. כמו כן, הם יכולים להיות עשויים אלומיניום או פלסטיק. בהתאם לאופן ההפעלה והחומר ממנו מיוצרים התריסים, משתנה גם המחיר.

קירוי של גג המרפסת

הדרך הפופולארית ביותר לבצע את הקירוי היא באמצעות שימוש בפנל מבודד מאלומיניום. יש לו יתרונות רבים שכן מדובר על חומר קל, שאינו מחליד, מבודד מפני חום וקור, עמיד לתנאי מזג האוויר וכמו כן הוא מהווה בנייה קלה לכל דבר. את הפנל המבודד מייצרים במפעל וכל מה שנותר לעשות הוא להתקין אותו במרפסת. כך שאם אתם שוקלים להתכונן לחורף הקרוב ולסגור את המרפסת, אנו ממליצים לכם על סגירת חורף עם פנל מבודד.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים