חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ

 

בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ - הבדיקה החשובה ביותר לפני תחילת התהליך. ישיר אחזקות - בדיקות אינסטלציה מקצועיות ויסודיות. בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ-כך תמנעו נזק

 

ישיר אחזקות - בדיקות אינסטלציה מקצועיות ויסודיות

בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ-כך תמנעו נזק

תהליכי שיפוצים כרוכים בשבירת קירות, רצפות, ובגדול הריסה של הישן. יחד עם זאת, צריך לזכור שמאחורי הקירות שלנו, ומתחת לריצוף, יש לא מעט צנרות שהן לא תמיד במצב חדש. בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ היא הכרחית גם כדי לדעת היכן האזורים הרגישים יותר, ובמיוחד כאשר מדובר בצנרת ישנה, אך היא גם הכרחית כדי להבטיח שאתם לא משקיעים המון כסף בשיפוץ שנבנה על מערכת אינסטלציה שיש להחליפה בחדשה. לא חבל לבנות מחדש על צנרת רקובה, רק כדי לגלות עוד שנה שאתם צריכים להרים את הרצפות ולשבור קירות כדי להחליף את הצנרת? החלטתם שהגיע הזמן לשיפוץ אז תעשו זאת באופן יסודי ואחראי, והזמינו מומחה לבדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ. אולי עכשיו זה נשמע כמו עוד הוצאה, אך בטווח הארוך, זה מה שיחסוך לכם כסף, והרבה.

כיצד מתבצעת בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ?

ובכן, מדובר בבדיקה מקיפה שנעשית על ידי מומחים לאינסטלציה בה הם בוחנים את תפקוד ומצבה של הצנרת הקיימת. הבדיקה כוללת בחינה יסודית של מערכות המים, הביוב והאיטום וכשלים פוטנציאליים על פי המצב הקיים. לשם בדיקה מעמיקה, המומחים ייעזרו במצלמות תרמיות, דחיפה, מד לחות, ומכשור ייעודי מתקדם נוסף כדי לוודא שאין נזילות בצנרת, בין אם מדובר בקירות או מתחת לרצפות. כמו כן, הם יבחנו את מצב הצנרת הפנימית ויבדקו האם לחץ המים תקין, האם זרם המים חמים/קרים עובד כפי שצריך, האם יש יציאות ניקוז תקינות, ירידה תקינה של הניאגרה, ועוד. המטרה המרכזית של בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ היא לראות מה צריך וניתן לתקן כדי שהשיפוץ לא רק ישדרג את האסתטיקה החיצונית, אלא גם את האופרטיביות ותקינות הצנרת מתחת, כך שאם צריך להחליף משהו, יעשו זאת לפני השיפוץ וימנעו את אי הנעימות הזו בעתיד.

מה חשוב לדעת על בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ?

הדבר הכי חשוב בבדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ זה שהיא תתבצע על ידי מומחים. אל תתיימרו להבין, ואל תחסכו דווקא במקום הזה, כיוון שאתם תתחרטו על כך בעתיד, וזאת הבטחה. גם הבית הכי יפה לא שווה הרבה עם מערכת אינסטלציה לא תקינה, או כזו שצריך לתקן כל שבועיים. שיפוץ בדרך כלל נעשה כדי לשדרג את מראה הבית, אך גם כדי לשדרג את איכות החיים שלנו, ולכן צריך להקפיד על הפרטים ולהימנע מקיצורי דרך. אז מה עושים? הזמינו איש מקצוע שיודע לבצע בדיקות אינסטלציה קפדניות וחשוב מכך בעל הציוד המתאים. כדי באמת לעשות הערכה של מצב האינסטלציה הפנימית והחיצונית זה הכרחי להשתמש במכשור מתקדם כגון מצלמה תרמית, מצלמות דחיפה, מד לחות ועוד. אין דרך אחרת לזהות ליקויים פנימיים כיוון שרוב הנזקים החמורים אינם גלויים לעין. 

מעוניינים לבצע בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ עם ישיר אחזקות? אנו נשמח לסייע לכם

כאשר אנו בישיר אחזקות נדרשים לבצע בדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ, אנו מגיעים אל בית הלקוח עם צוות מומחים מנוסה וכל הציוד הנדרש כדי לאתר את כל הבעיות הקיימות והפוטנציאליות במערכת האינסטלציה שלכם. אנו משתמשים בציוד הכי מתקדם בשוק, ומקפידים לבצע את התהליך בקפדנות רבה, תוך ירידה לפרטי פרטים, וסקירה של כל התשתיות. 

אנו בחברת ישיר אחזקות עובדים עם צוות המומחים הטוב ביותר בתחום כאשר כל אחד מאנשי המקצוע שלו מגיע עם ניסיון והסמכות מקצועיות של מאתרי ליקויי בנייה ברישיון משרד העבודה עם התמחות בנזקי צנרת ורטיבות.

בנוסף לבדיקת אינסטלציה לפני שיפוץ, ישיר אחזקות מבצעת גם איתור נזילות, עבודות איטום, פתיחת סתימות, שירותי ביובית, עבודות בגובה, תיקוני מרזבים, ועוד.

ישיר אחזקות היא אחת מהחברות אחזקה המובילות בארץ בתחום נזקי המים ואנו מעניקים את שירותינו סביב השעון ובכל אזורי הארץ.

מעוניינים לקבל ייעוץ מאנשי המקצוע שלנו?

התקשרו אלינו למספר: 050-6961131 כדי לקבל ייעוץ!

ישיר אחזקות - אנחנו פה לשירותכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים