חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חיים יעקבי ”יעקבי יוניברסל מאמינה בעתיד העיר מודיעין”

 

חיים יעקבי יחד עם ריקי אשתו הקימו את חברת ”יעקבי יוניברסל” מתוך אמונה וכוונה לבחור את הפרויקטים המיטיבים ובעלי מספר הרב ביותר של ערכים מוספים ככל הניתן לתושבים ולמשקיעים כאחד. רוצים לראות איך גם אתם הופכים למאמינים בעתיד של מודיעין בעצמכם? 2.5 דקות של קריאה ואנו בטוחים שתאמינו גם

 

חיים יעקבי יחד עם ריקי אשתו הקימו את חברת "יעקבי יוניברסל" מתוך אמונה וכוונה לבחור את הפרויקטים המיטיבים ובעלי מספר הרב ביותר של ערכים מוספים ככל הניתן לתושבים ולמשקיעים כאחד. רוצים לראות איך גם אתם הופכים למאמינים בעתיד של מודיעין בעצמכם? 2.5 דקות של קריאה ואנו בטוחים שתאמינו גם.

העתיד של מודיעין לפי מחלקת הבינוי והפיתוח, מנמק חיים יעקבי

עיריית מודיעין ומחלקת ההנדסה והתכנון של מודיעין אימצה הליך סטטוטורי לאישור תוכניות בינוי במתחמים, על פי תוכניות פרטניות המתייחסות לכל מתחם שמוגדר בתוכנית המתחדש.

החלוקה נעשית על פי הבדלה בין 2 סוגי מתחמים ופרויקטים של נדל"ן:

    1. מגרשים ריקים התוכניות חייבות להתייחס לתוכניות רבות ונושאים רבים לרבות תכניות המיועדות למגרש, מבנה וצורת המבנים, גובהם, אדריכלות אורבנית, חזיתות, חומרי גמר, שטחים צמודים, תכנון תנועה ותחבורה. ההליך מחייב שיתוף פעולה בין הגורמים הפועלים כגון יזם התכנית, צוות התכנון וצוות ההנדסה של העירייה, כך מפיקים מכל מגרש ריק את המקסימום שניתן.

 

  • שינוי מגרשים בנויים – במקרים אלו התוכניות חייבות להתייחס בהתאמה מדויקת ויסודית להוראות התוכניות והחוקים החלים על אותו מבנה ומקום, יש לבצע הנחיות כמו:

 

  • תכנון על פי ההנחיות המרחביות
  • השתלבות בבינוי קיים
  • חומרי גמר מוגדרים
  • חזיתות מוגדרות
  • גישות נוחות ושילוב התוספות

כך בעצם עיריית מודיעין מבטיחה שכל פרויקט המיושם בשטח השיפוט שלה מפיק תועלת בכל היבט ובכל פרמטר, בצורה בה המשקיעים מפיקים את המירב מכל פרויקט, התושבים זוכים לרווחה בזכות הגבלות ותנאי סף שמחלקת התכנון והבניה של העיר אימצה, ובאופן מופתי, כלל המעורבים בתהליך זוכים לשירות אדיב ואיכות חיים גבוהה.

עתיד העיר מודיעין – תרבות חינוך וספורט בסקירה מהירה של חיים יעקבי

 הקסם הגדול של העיר מודיעין הוא מיקומה המדויק והמרענן של העיר, רגע לפני ערי ירושלים, קרוב ליער בן שמן, סמוכה לגוש דן, לתל אביב ולשדה התעופה הלאומי, העיר ממוקמת על דרכים ראשיות ומספק נתיבים נוחים לטייל או לעסוק בהם בסביבתה המגוונת.

עוד מראשית הקמת העיר מודיעין, עוד משורש תכנונה, משקיעה משאבים רבים בגורמים בהם היא מאמינה שיטפחו ויעצימו את העיר ויגדילו את ערכיה בכל מובן, גם מבחינת תשואות הנדל"ן המצויות בה.

הדירוג החברתי של מודיעין ושל המועצה כולה הכוללת את שוהם ורעות, הוא מהגבוהים בישראל, כלומר, תושבי העיר חיים באיכות חיים גבוהה ומרוצים ביותר מסביבתם.

זהו מתכון ברור לצמיחה, גדילה, שגשוג והתפתחות עתידית.

"יעקבי יוניברסל" מאמינה בעתידה של מודיעין והמשקיעים מרוויחים!

משקיעים רבים שהשקיעו בנדל"ן ב-20 שנים האחרונות יכולים להתחיל להתרגש, גם המשקיעים החדשים בעקבותיהם, הסיבה להתרגשות היא המוניטין לו זכתה "יעקבי יוניברסל", המקימים חיים יעקבי וריקי יעקבי דואגים להיות מעורבים בכל פרט, מהקטן ביותר לגדול ביותר, ובכך מבטיחים פרויקטים מהירים, מושלמים ומשתלמים לכלל המשקיעים בפרויקטים אותם הם מנהלים.

מודיעין מאמינה בתושבים, המשקיעים מאמינים בעיר – "יעקבי יוניברסל" מאמינה בכם!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים